Колата изведнъж почна да прекъсва на бензин и да не върви,така и на газ и гърми,това е грешката която ми дава на ваг кома
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
30-00 - Open or Short to Plus
проблем голф 3 АЕК
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем голф 3 АЕК
Първата грешка мисля я дава при незапалена кола. Ако бъркам - поправете ме. Второто мисля не е грешка.
Откарай я на някое чиче да я закачи с уредче да й види запалителната система на какво дередже е.
Откарай я на някое чиче да я закачи с уредче да й види запалителната система на какво дередже е.
- lingerov
- Low rider
- Мнения: 634
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 17:34
- Автомобил: VW Golf Mk 2
- Двигател: Г60 1991
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем голф 3 АЕК
грешката си е на запалена кола и е грешка на датчика на хол или коляновия вал ,не ми трябва "чиче" мога и сам да си я замеря
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем голф 3 АЕК
Защо пускаш тема тогава, като можеш и сам да се оправиш? Освен това Camshaft е разпределителен вал, а не колянов.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: проблем голф 3 АЕК
Ха-ха,познато
И при моя АЕК ги правеше тия простотии.Даваше такова закъснение,че чак гърмеше и на бензин.
Гадния датчик в делкото се е прецакал или компютъра се е бъгнал като при мен.
За целта откачи само за проба температурния датчик на водата и би трябвало да си влезне в авариен режим и да тръгне да върви нормално
Аз така си го и карах,бях прекъснал сигнала за температурата към компютъра с едно реле-време.Само палеше с включен такъв и след няколко секунди го прекъсваше,иначе не щеше да върви грам
Така и не разбрах дали проблема е бил в датчика на делкото или в компютъра.

Гадния датчик в делкото се е прецакал или компютъра се е бъгнал като при мен.
За целта откачи само за проба температурния датчик на водата и би трябвало да си влезне в авариен режим и да тръгне да върви нормално

Аз така си го и карах,бях прекъснал сигнала за температурата към компютъра с едно реле-време.Само палеше с включен такъв и след няколко секунди го прекъсваше,иначе не щеше да върви грам

Така и не разбрах дали проблема е бил в датчика на делкото или в компютъра.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта