заглавието mod edit: dobrinb
Голф 3 2.0,115 коня,ГТИ,1993г. - гори и не върви
- ticho
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Голф 3 2.0,115 коня,ГТИ,1993г. - гори и не върви
Здравейте хора
Рших да се обърна към вас за моя доста разпространен проблем с колата ми.Карам Голф 3 2.0,115 коня,ГТИ,1993г.Ходих няколко пъти на компютърна диагностика и там ми казват "компютър".Проблемът всъщност ми е,че вече я ниама тази тяга и пъргавина и много започна да лапа.Разхода ми варира между 12-15 литра бензин.Моля пишете ми и даите някакво предложение.
заглавието mod edit: dobrinb
заглавието mod edit: dobrinb
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19730
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Здравей и
Като за начало, я сподели сменял ли си скоро въздушен и горивен филтър?
Къде са ти правили диагностиката? В ХААС ли?
Нещо диагнозата 'компютър' ми се струва доста голямо изхвърляне. Има прекалено много датчици по тая кола, които могат да ти влиаят на разхода и вървежа. например температурен датчик (синия) или Ламбда-сонда.
Но според мен първо смени фъздушния филтър и виж как е запалването
Ей тук сме си говорили и за него:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Като за начало, я сподели сменял ли си скоро въздушен и горивен филтър?
Къде са ти правили диагностиката? В ХААС ли?
Нещо диагнозата 'компютър' ми се струва доста голямо изхвърляне. Има прекалено много датчици по тая кола, които могат да ти влиаят на разхода и вървежа. например температурен датчик (синия) или Ламбда-сонда.
Но според мен първо смени фъздушния филтър и виж как е запалването
Ей тук сме си говорили и за него:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19730
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
ticho написа:Имам газова уредба и ...
Ееееееее... братче! С това трябваше да почнеш!
Слагането на обикновенна газова на пълна инжекция според мен си е вкарване на автогол с пета!
Така като гледам, чест случай е да почне да пропуска клапана на газта. От това, естествено, разхода скача до безумие, а и не върви, заото почва да се дави- не стига въздух.
Отделно, че има вероятност е да ти е натрупал грешки компа. [size=9]За това, след мъничко! /size] За съжаление, при Digifant гршките се трият само на компютър. Не става с РЕСЕТ с изключване на акумулатора.
При моя няма въобще изведена диагностична линия от контролера. Фабрично си е така! И въобще не може да се включи компютър към него. Доколкото си спомням, vaskoto1, един от всепризнатите гуру във форума, дето е и със същия мотор, беше споменал, че до средата на '92 Digifant-ите нямат такава линия. Точно за това си мисля да не би тия хора да не са успяли да се свържат с контролера ти и за това да са изцепили "Сдухан контролер! Сменяй!"
Големи мърлячи и тъпунгери има, да знаеш! На 2 пъти съм ходил до БОШ-центъра в П-в, дето беше до Лаута, и през цялото време се дивях на дивотиите, дето ми ги говориха (Те са тези, дето не успяха да се вържат към моя и ми изцепиха: Нов- около 600-700 лева!)
Хубавото на цялата история, обаче, е, че изглежда тия контролери не трупат грешки!
Поне с такова впечатление оставам, като си гледам ( и усилено развалям
П.П. Сложи 'кихалка' пред дебитомера, ако още не си го направил.
- ticho
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Е добре де,дига яко разхода,но на какво на бензин или на газ?На мене ми вдигна разхода и на двете.А също така не въри и на двете.И друго,какво имаш предвид с "кихалка".Аз съм иа карал в Бош пазарджик кадето ми казаха че всичко ми е наред.Карах я в Мало Конаре там ми казаха,че е компа,следващото ходене беше в СБА Пазарджик отговора беше същия
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19730
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
ticho написа:..на бензин или на газ?На мене ми вдигна разхода и на двете....
"кихалка"
Ами чесно да си призная, нямам газ и не съм лично запознат с нещата. Говоря за това, което съм чел тук, във форума.
Ако при превключване на газ бензиновата помпа продължава да ти работи, то има голяма вероятност да е смукнала боклуче от резервоара и да ти държи отворена някоя дюза. и от там да ти "пикае" докато караш на газ. Тогава повишения разход на бензин е напълно обясним.
Същото обяснение може да се даде и ако ти изпуска газовия клапан.
Сам разбираш., предолагам, че така, през форума всеки може само да гадае.
Дори да изключваш помпата при газ, запушена дюза също е обяснение за повишения разход и невървене, когато караш на бензин.
Не съм професионалист в автомобилите, любител съм и със сигурност пропускам нещо, ама...
Колегите с газ препоръчват смяна на филтъра на 4-5 000 км, а не на 10 000, както само при бензин
Впрочем, лично се убедих в събота, че и 10 000 км са му много на филтърчето.
Евентуално запушения катализатор (а той почти сигурно е заминал, ако още ти е там) също влияе отрицателно на разхода и вървежа
Кихалката представлява силиконова тръба на метално тяло с големи отвори, което се поставя след дебитомера, преди двигателя. Когато се получи детонация в смукателните колектори тази тръба отваря отворите и налягането излиза в атмоферта. Иначе казано: предпазна клапа за дебитомера.
За здравето на контролера не бих могъл да коментирам нищо, но защо не пробваш нещичко:
На загряла кола на бензин пробвай да откачиш температурния датчик на компа (синия е). Трябва осезаемо да се промени работата на мотора. Това говоря за опит на място, на празен ход.
Ако има прмяна на работата, значи компа ти работи нормално, без да е в авариен режим и датчиците са му изправни. Сега... колко са в норма, обаче, показанията им, това вече е друга бира!
Успех!
- ticho
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Аз съм само с един температурен датчик и то жълт,става ли?Имам и една друга мисъл,ако е от компа нали ,ако му направя чип ще се оправи?......А междо другото датчика съм го мерил работи.Опитах се да намеря комп за да пробвам но уви с номер 037906024 АГ СИМЕНС няма.Сега съм в застой затова искам мнения за да пробвам нещо сам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vaskatafire и 57 госта
