Голф 3 2.0,115 коня,ГТИ,1993г. - гори и не върви

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ticho
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Голф 3 2.0,115 коня,ГТИ,1993г. - гори и не върви

Мнениеот ticho » Сря 28 мар 2007 14:44


Здравейте хора :!: Рших да се обърна към вас за моя доста разпространен проблем с колата ми.Карам Голф 3 2.0,115 коня,ГТИ,1993г.Ходих няколко пъти на компютърна диагностика и там ми казват "компютър".Проблемът всъщност ми е,че вече я ниама тази тяга и пъргавина и много започна да лапа.Разхода ми варира между 12-15 литра бензин.Моля пишете ми и даите някакво предложение.
заглавието mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 28 мар 2007 15:58


Здравей и :welcome_to_group
Като за начало, я сподели сменял ли си скоро въздушен и горивен филтър?
Къде са ти правили диагностиката? В ХААС ли?
Нещо диагнозата 'компютър' ми се струва доста голямо изхвърляне. Има прекалено много датчици по тая кола, които могат да ти влиаят на разхода и вървежа. например температурен датчик (синия) или Ламбда-сонда.
Но според мен първо смени фъздушния филтър и виж как е запалването
Ей тук сме си говорили и за него:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 28 мар 2007 17:21


:welcome_to_group
провери ламда сондата.


Потребителски аватар
ticho
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ticho » Чет 29 мар 2007 8:24


Здравейте :!: Благодаря за предложенията.Сега да ви кажа какво съм правил по нея.Сменял съм: -горивен филтър ,масен филтър,въздушен филтър,ламбда сонда,дебитомер,правиха ми потенциометъра на инжекцията,провериха ми свещи и кабели казват че са добре,температурния датчик.За сега се сещам толкова.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 29 мар 2007 8:43


Мдаам... Май за момента са ми се изчерпали идеите...
Всъщност, защо са сменяни ламбда и дебитомер?
Би ли могъл да кажеш каква точно грешка излезе, че решиха, че компа не работи правилно?


Потребителски аватар
ticho
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ticho » Чет 29 мар 2007 9:25


Имам газова уредба и малко гръмна и ми изкрижи клапата на дебитомера,затова го смених.Но след това всичко си работеше.Това нещо с варвенето и горенето стана на скоро и несъм имал проблеми с газта.А за грешката която дава не съм я виждал.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 29 мар 2007 10:20


ticho написа:Имам газова уредба и ...

Ееееееее... братче! С това трябваше да почнеш! :lol:
Слагането на обикновенна газова на пълна инжекция според мен си е вкарване на автогол с пета!
Така като гледам, чест случай е да почне да пропуска клапана на газта. От това, естествено, разхода скача до безумие, а и не върви, заото почва да се дави- не стига въздух.
Отделно, че има вероятност е да ти е натрупал грешки компа. [size=9]За това, след мъничко! /size] За съжаление, при Digifant гршките се трият само на компютър. Не става с РЕСЕТ с изключване на акумулатора. :(
При моя няма въобще изведена диагностична линия от контролера. Фабрично си е така! И въобще не може да се включи компютър към него. Доколкото си спомням, vaskoto1, един от всепризнатите гуру във форума, дето е и със същия мотор, беше споменал, че до средата на '92 Digifant-ите нямат такава линия. Точно за това си мисля да не би тия хора да не са успяли да се свържат с контролера ти и за това да са изцепили "Сдухан контролер! Сменяй!"
Големи мърлячи и тъпунгери има, да знаеш! На 2 пъти съм ходил до БОШ-центъра в П-в, дето беше до Лаута, и през цялото време се дивях на дивотиите, дето ми ги говориха (Те са тези, дето не успяха да се вържат към моя и ми изцепиха: Нов- около 600-700 лева!)
Хубавото на цялата история, обаче, е, че изглежда тия контролери не трупат грешки! :dontknow:
Поне с такова впечатление оставам, като си гледам ( и усилено развалям :lol: ) колата.
П.П. Сложи 'кихалка' пред дебитомера, ако още не си го направил.


Потребителски аватар
ticho
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ticho » Чет 29 мар 2007 12:13


Е добре де,дига яко разхода,но на какво на бензин или на газ?На мене ми вдигна разхода и на двете.А също така не въри и на двете.И друго,какво имаш предвид с "кихалка".Аз съм иа карал в Бош пазарджик кадето ми казаха че всичко ми е наред.Карах я в Мало Конаре там ми казаха,че е компа,следващото ходене беше в СБА Пазарджик отговора беше същия


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 29 мар 2007 12:55


ticho написа:..на бензин или на газ?На мене ми вдигна разхода и на двете....

"кихалка"

Ами чесно да си призная, нямам газ и не съм лично запознат с нещата. Говоря за това, което съм чел тук, във форума.
Ако при превключване на газ бензиновата помпа продължава да ти работи, то има голяма вероятност да е смукнала боклуче от резервоара и да ти държи отворена някоя дюза. и от там да ти "пикае" докато караш на газ. Тогава повишения разход на бензин е напълно обясним.
Същото обяснение може да се даде и ако ти изпуска газовия клапан.
Сам разбираш., предолагам, че така, през форума всеки може само да гадае. :( И да дава възможни причини. Ти си човекът, който трябва да ги проверява и за съжаление, това е свързано с разход на пари и време.
Дори да изключваш помпата при газ, запушена дюза също е обяснение за повишения разход и невървене, когато караш на бензин.
Не съм професионалист в автомобилите, любител съм и със сигурност пропускам нещо, ама...
Колегите с газ препоръчват смяна на филтъра на 4-5 000 км, а не на 10 000, както само при бензин
Впрочем, лично се убедих в събота, че и 10 000 км са му много на филтърчето.
Евентуално запушения катализатор (а той почти сигурно е заминал, ако още ти е там) също влияе отрицателно на разхода и вървежа

Кихалката представлява силиконова тръба на метално тяло с големи отвори, което се поставя след дебитомера, преди двигателя. Когато се получи детонация в смукателните колектори тази тръба отваря отворите и налягането излиза в атмоферта. Иначе казано: предпазна клапа за дебитомера.

За здравето на контролера не бих могъл да коментирам нищо, но защо не пробваш нещичко:
На загряла кола на бензин пробвай да откачиш температурния датчик на компа (синия е). Трябва осезаемо да се промени работата на мотора. Това говоря за опит на място, на празен ход.
Ако има прмяна на работата, значи компа ти работи нормално, без да е в авариен режим и датчиците са му изправни. Сега... колко са в норма, обаче, показанията им, това вече е друга бира!
Успех!


Потребителски аватар
ticho
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ticho » Чет 29 мар 2007 13:28


Аз съм само с един температурен датчик и то жълт,става ли?Имам и една друга мисъл,ако е от компа нали ,ако му направя чип ще се оправи?......А междо другото датчика съм го мерил работи.Опитах се да намеря комп за да пробвам но уви с номер 037906024 АГ СИМЕНС няма.Сега съм в застой затова искам мнения за да пробвам нещо сам.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 29 мар 2007 13:54


ticho написа: с номер 037906024 АГ СИМЕНС няма..

Ъъъъ....
Я пак!
:lol: :lol: Е те ся вече ме фърли в оркестъра!
Че 2Е моторите ги дават, че са с Digifant, бре човек?!?
А те са производство на БОШ... къв Сименс??!
Баси! Млъквам за малко, че да се обади и някой, дето знае повече от мен!


Потребителски аватар
ticho
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ticho » Чет 29 мар 2007 14:29


И мам си уникат и незнам какво да го правя.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 29 мар 2007 14:38


ticho написа:И мам си уникат и незнам какво да го правя.

    Ами май за да тръгне ще трябва да му сложиш каквито части са си били оригинално, че явно някой преди теб го е побългарявал или поиталианчвал та е стигнал до това дередже.


Потребителски аватар
ticho
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот ticho » Чет 29 мар 2007 17:25


Каде да отида и как да разбера дали са сменявани и какви са били оригиналните части.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 29 мар 2007 20:16


ticho написа:И мам си уникат и незнам какво да го правя.

Мноооого лошо!Мен ако питаш стига си писал из форума ами продавай тихомълком!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта