Голф 4 1.6 Проблем с паленето при загрял двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
easy87
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 14 окт 2010 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Голф 4 1.6 Проблем с паленето при загрял двигател

Мнениеот easy87 » Нед 07 юли 2013 15:15


Здравейте,
Проблемът е следния: Колата е Голф 4-ка 1.6 с газов инжекцион и има проблем с топъл старт. Когато е студена пали от раз, караш известно време, гасиш я и в рамките на 15 мин. пали без проблем. Ако мине повече, примерно час-два пали трудно с много въртене. Ако не я палиш цял ден, на другия ден си пали пак от раз.
Онзи ден отидохме до един сервиз и там я свързаха на компютър и като не искаше да пали показа "клема 30" - това каза майстора.
Ще съм благодарна ако някой се включи с мнение :biggrin




Потребителски аватар
Linkos
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
Автомобил: VW Golf 1.8 T
Двигател: AGU
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот Linkos » Нед 07 юли 2013 15:43


А можеш ли кажеш номерът на грешката или ти казаха само "клема 30" ?

П.С. за да не стреля ме на посоки и да смениш един куп части ,а да се окаже хлабава клема на акумулатора , слаб акумулатор или хлабава маса!!!


Потребителски аватар
easy87
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 14 окт 2010 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот easy87 » Пон 08 юли 2013 8:38


Казаха само че е "клема 30".А иначе акумулатора е купен преди 15 дни и е чисто нов.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот vaskoto1 » Пон 08 юли 2013 9:11


клема 30 е постоянния + от акумулатора.
предполагам клемореда е заминал. като се понагрее-губи контакт. в противен случай няма да върти и стартера, ако наистина я няма клема 30...


Потребителски аватар
easy87
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 14 окт 2010 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот easy87 » Пон 08 юли 2013 10:00


А има ли някакъв начин да видим дали наистина е клемореда?


Потребителски аватар
easy87
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 14 окт 2010 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот easy87 » Вто 09 юли 2013 8:22


Сега съм се сетила,че майстора беше казал че и ламбда сондата била сдала багажа,дали има нещо общо с проблема?


Потребителски аватар
Linkos
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
Автомобил: VW Golf 1.8 T
Двигател: AGU
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот Linkos » Вто 09 юли 2013 9:31


easy87 написа:Сега съм се сетила,че майстора беше казал че и ламбда сондата била сдала багажа,дали има нещо общо с проблема?


Не съм убеден ,че от там е проблема ,тя подава електронен сигнал към управляващото устройство (ECU) отразяващ съдържанието на кислород в изходящите газове. По него управляващото устройство се ориентира дали подаваната в двигателя горивна смес е обогатена или обеднена, и съответно коригира консистенцията ако е необходимо.Повече клоня към датчика на коляновият вал,той има такива "симптоми" като почне да си заминава.Успех


Потребителски аватар
easy87
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 14 окт 2010 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот easy87 » Вто 09 юли 2013 21:34


А къде се намира този датчик на коляновия вал?


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот plamikcho » Вто 09 юли 2013 22:19


Имах същия проблем преди време (Голф 4 1.6 AKL). Абсолютно същото поведение - студена пали от раз, в рамките на 10-15 мин - също, след 1-2 часа след въртене 1-2 мин или изобщо не можеше да запали. При мен беше температурен датчик (но не този за таблото - то си показваше нормалните 90 градуса) - даваше завишени стойности с около 30 градуса и това много сбъркваше паленето. От сервиза имаха голям мерак да сменят ламбда сондата, но им отказах и ги помолих да потърсят пак. Тогава се чатна единия майстор, че може да е от този датчик и сравни температурата на маслото с показанията на датчика. След смяната проблема изчезна и не се появи повече (2009 - смяна на датчика, колата още си я карам).


Потребителски аватар
easy87
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 14 окт 2010 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот easy87 » Сря 10 юли 2013 6:38


А къде се намира този датчик който са ти сменили?Можеш ли да го снимаш да видим къде се намира?


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот plamikcho » Сря 10 юли 2013 12:24


Ще пробвам да го снимам довечера, че сега колата не е в мен. Все пак, за да е сигурно, че точно това е проблема, най-добре закарай колата на диагностика.


Потребителски аватар
easy87
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 14 окт 2010 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот easy87 » Сря 10 юли 2013 13:15


Идеално.Много ще съм ти благодарна ако предоставиш и снимка :biggrin .


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот plamikcho » Сря 10 юли 2013 21:18


За съжаление не успях да се добера до колата по светло. Но пък този двигател не е някакъв уникат и има доста снимки и схеми из интернет. Ето положението му за моя двигател (от аутодата). Погледни и този линк http://writen4u.hubpages.com/hub/How-to-Replace-a-Temperature-Sensor-MKIV-VWAudi-Jetta-Golf-18T-DIY - макар, че е за двигател 1.8 сензора е същия на вид и е на същото място.

Все пак направете една диагностика преди да се пипа на сляпо по колата, може да не е това проблема или да има и други.
Прикачени файлове
golf4_16_ect.png
Температурен сензор на охлаждащата течност.


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с паленето при загрял голф 4

Мнениеот plamikcho » Нед 21 юли 2013 12:59


Ето и една снимка на температурния датчик за двигател AKL.
Прикачени файлове
Golf_t_sensor.jpg
Температурен сензор на охлаждащата течност.


Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Голф 4, 1.6, 101 коня, проблем с паленето топла

Мнениеот agumba » Съб 24 окт 2015 18:54


Наскоро ми се появи нов проблем - голфа започна да пали трудно, след като е вървял и загрял! Като че ли се дави, отива даже да приплющява понякога! Сутрин, студена, пали чакмак, което ми е странно! Иначе няма проблем с вървежа! Навежда ме да е от свещите, някоя от тях да прави мизерии, но защо не и на студено? Между другото, на колко хиляди километра трябва да се сменят свещите, препоръчително?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта