питане за термостат

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

питане за термостат

Мнениеот Senior GR » Вто 28 авг 2007 8:33


не намерих точно това което ме интерсува с търсачката...след като отвори термостата, температурата на долния маркуч(където е самия термостат) трябва ли да бъде еднаква с големия маркуч, който влиза горе в радиатора....Защото при мен стои една идея по-студен(казвам идея, защото принципно и двата са доста горещи).....иначе перката си се включва на 95 градуса....та за смяна ли е този термостат?




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 28 авг 2007 8:36


След като отвори термостата НАПЪЛНО и двата маркуча трябва да са еднаква температура :!:


Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

Мнениеот Senior GR » Вто 28 авг 2007 8:45


значи плаче за смяма, така ли....


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Вто 28 авг 2007 8:45


Даскала™ написа:След като отвори термостата НАПЪЛНО и двата маркуча трябва да са еднаква температура :!:
не съм много съгласен - долния така или иначе си е по-студен - с малко наистина, но е по-студен. нали затова минава водата през радиатора-за да се охлажда и от долния маркуч в двигателя взлиза вода с по-ниска температура


Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Damian01 » Вто 28 авг 2007 8:47


не ти е за смяна термостата, след като отвори се загрява и долния маркуч, но той е по-студен от горния


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 28 авг 2007 8:48


Senior GR написа:значи плаче за смяма, така ли....

Виж ся,като запалиш колата и е студена термостата е затворен и долния маркуч е напълно студен.постепенно с повишаване на температурата се отваря и термостата.....когато вече включи перката температурите на двата маркуча са с + - 5 градуса разлика която ти няма как да усетиш :wink:
Не е за смяна :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 28 авг 2007 8:54


Damian01 написа:не ти е за смяна термостата, след като отвори се загрява и долния маркуч, но той е по-студен от горния

Точнооооо!


Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

Мнениеот Senior GR » Вто 28 авг 2007 8:57


Благодаря адски много на всички!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 28 авг 2007 13:26


Даскала™ написа:Виж ся,като запалиш колата и е студена термостата е затворен и долния маркуч е напълно студен.постепенно с повишаване на температурата се отваря и термостата.....когато вече включи перката температурите на двата маркуча са с + - 5 градуса разлика която ти няма как да усетиш :wink:
Не е за смяна :wink:

В случая напълно съгласен с Даскала
При 90* на водата едва ли ще можеш да си държиш ръката дотолкова, че да си достатъчно прецизен в оценката си.
Иначе-> вярно, че е малко по-студен, ама това според мен може да го хванеш само с уред. :gruebel


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 28 авг 2007 14:12


radotom написа:
Даскала™ написа:Виж ся,като запалиш колата и е студена термостата е затворен и долния маркуч е напълно студен.постепенно с повишаване на температурата се отваря и термостата.....когато вече включи перката температурите на двата маркуча са с + - 5 градуса разлика която ти няма как да усетиш :wink:
Не е за смяна :wink:

В случая напълно съгласен с Даскала
При 90* на водата едва ли ще можеш да си държиш ръката дотолкова, че да си достатъчно прецизен в оценката си.
Иначе-> вярно, че е малко по-студен, ама това според мен може да го хванеш само с уред. :gruebel

Ааааа.... този път ще се осмеля да ти противореча....
Пипат и се усеща малако и слабо доловима разлика защото:
1.Външната температура на гумения привод не е равна на тази на антифриза поради различнита топлопроводимост.
2.Човешката кожа при непосредствено сравнение може да различи спокойно +/- 2 градуса,а да не говорим за 5.
Лично аз понякога (когато детето ми беше малко и боледуваше, с устни върху челото му )съм долавял до 0.5 градуса температура над нормалните 37 градуса.....факт незабавно проверяван с термометър...


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Вто 28 авг 2007 15:22


JOKER, ти си кат китайски ел.термометър бе ! :060:

Прав си че може да се усети разлика, аз я усещам при мен!
Пък и нали долния маркуч носи поохладена вода от радиатора, нормално е да е малко по "хладен"!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта