


питане за термостат
- Senior GR
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: RP 1989
- Местоположение: София
питане за термостат
не намерих точно това което ме интерсува с търсачката...след като отвори термостата, температурата на долния маркуч(където е самия термостат) трябва ли да бъде еднаква с големия маркуч, който влиза горе в радиатора....Защото при мен стои една идея по-студен(казвам идея, защото принципно и двата са доста горещи).....иначе перката си се включва на 95 градуса....та за смяна ли е този термостат?
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не съм много съгласен - долния така или иначе си е по-студен - с малко наистина, но е по-студен. нали затова минава водата през радиатора-за да се охлажда и от долния маркуч в двигателя взлиза вода с по-ниска температураДаскала™ написа:След като отвори термостата НАПЪЛНО и двата маркуча трябва да са еднаква температура
Senior GR написа:значи плаче за смяма, така ли....
Виж ся,като запалиш колата и е студена термостата е затворен и долния маркуч е напълно студен.постепенно с повишаване на температурата се отваря и термостата.....когато вече включи перката температурите на двата маркуча са с + - 5 градуса разлика която ти няма как да усетиш

Не е за смяна

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Даскала™ написа:Виж ся,като запалиш колата и е студена термостата е затворен и долния маркуч е напълно студен.постепенно с повишаване на температурата се отваря и термостата.....когато вече включи перката температурите на двата маркуча са с + - 5 градуса разлика която ти няма как да усетиш![]()
Не е за смяна
В случая напълно съгласен с Даскала
При 90* на водата едва ли ще можеш да си държиш ръката дотолкова, че да си достатъчно прецизен в оценката си.
Иначе-> вярно, че е малко по-студен, ама това според мен може да го хванеш само с уред.

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
radotom написа:Даскала™ написа:Виж ся,като запалиш колата и е студена термостата е затворен и долния маркуч е напълно студен.постепенно с повишаване на температурата се отваря и термостата.....когато вече включи перката температурите на двата маркуча са с + - 5 градуса разлика която ти няма как да усетиш![]()
Не е за смяна
В случая напълно съгласен с Даскала
При 90* на водата едва ли ще можеш да си държиш ръката дотолкова, че да си достатъчно прецизен в оценката си.
Иначе-> вярно, че е малко по-студен, ама това според мен може да го хванеш само с уред.
Ааааа.... този път ще се осмеля да ти противореча....
Пипат и се усеща малако и слабо доловима разлика защото:
1.Външната температура на гумения привод не е равна на тази на антифриза поради различнита топлопроводимост.
2.Човешката кожа при непосредствено сравнение може да различи спокойно +/- 2 градуса,а да не говорим за 5.
Лично аз понякога (когато детето ми беше малко и боледуваше, с устни върху челото му )съм долавял до 0.5 градуса температура над нормалните 37 градуса.....факт незабавно проверяван с термометър...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта