Препушване на ръчката за чистачките РЕШЕНО !!!
Препушване на ръчката за чистачките РЕШЕНО !!!
Та значи ... колеги имам въпрос.Включвам се и аз във вашия "Отбор" Вчера си купих Vw Golf III 1.8 GT да ми е честит
но като си я докарах пред дома и седях малко вътре да я поогледам и ми направи впечетление че като бутам ръчката за чистачките излиза лек пушек. От какво може да е това.Опасно ли е?Някой имал ли е такъв проблем. Благодаря на всички предварително 
Последна промяна от xP_NiRee на Сря 01 авг 2007 0:51, променено общо 3 пъти.
- stanislav_s
- Мнения: 579
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи първо добре дошъл и второ - по въпроса:
На мен ми се случи подобно нещо на скоро - на път със 120 си пускам вода на прозорчето да си го изчистя и лекичък пушек излезна откъм ключовете за чистачките и за известноо време водата и чистачките не искаха да спрат

Аз имах същия проблем като по-млад шофьор (преди няколко години)
Всеки път като палех ми излизаше лек пушак, бял, као от цигара..... докато не ме светнаха, че на дизелов двигател трябвало като подадеш на контакт да изчакаш да загреят свещите, т.е. да угасне оранжевата лампичка... мен ми правеше впечатление, че никога не палеше от първия път, а то какво било
чак като се появиха и тия пушаци разпитах и разбрах.....
Всеки път като палех ми излизаше лек пушак, бял, као от цигара..... докато не ме светнаха, че на дизелов двигател трябвало като подадеш на контакт да изчакаш да загреят свещите, т.е. да угасне оранжевата лампичка... мен ми правеше впечатление, че никога не палеше от първия път, а то какво било
- kamenr
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ee
спокойно не е нищо страшно. случва се от време на време. влиза прах и пух4ета (през пролетта особено) в ключа, последния прави по лош контакт, пък тока който минава през пластините е голям. минавайки ппрез по малка плош заради прахта, нагрява контактите повече и прахта "изпушва". като размърдаш нагоре надолу няколко пъти си4ко се оправя и няма страшно.
Първия път като ми се случи на магистралата в германия, спрях на аварийки и раглобих корите намясто. беше само прах. мерих, гледах, разглабях сигурен съм. после ми се случва още веднъж или 2 пъти.
трябва да се чисти прахта по често.
важното е че нищо не дава на късо (то и няма как само от прах), което е всъщност опастно, проблема е в липсата на контакт...
поздрави
Първия път като ми се случи на магистралата в германия, спрях на аварийки и раглобих корите намясто. беше само прах. мерих, гледах, разглабях сигурен съм. после ми се случва още веднъж или 2 пъти.
трябва да се чисти прахта по често.
важното е че нищо не дава на късо (то и няма как само от прах), което е всъщност опастно, проблема е в липсата на контакт...
поздрави
kiik написа:Аз имах същия проблем като по-млад шофьор (преди няколко години)![]()
Всеки път като палех ми излизаше лек пушак, бял, као от цигара..... докато не ме светнаха, че на дизелов двигател трябвало като подадеш на контакт да изчакаш да загреят свещите, т.е. да угасне оранжевата лампичка... мен ми правеше впечатление, че никога не палеше от първия път, а то какво билочак като се появиха и тия пушаци разпитах и разбрах.....
И аз съм млад шофьор на 20 години съм.Това ми е първата лична кола.До сега съм карал на татко колата за съжаление докато събера пари за моя
ПП. Благодаря на всички за приятното посрещане, много безавариини и на вас
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ee
и при мен беше такав проблема .......може да ми се смеете вече защото почти всички проблеми ги оправям с вд40kamenr написа:спокойно не е нищо страшно. случва се от време на време. влиза прах и пух4ета (през пролетта особено) в ключа, последния прави по лош контакт, пък тока който минава през пластините е голям. минавайки ппрез по малка плош заради прахта, нагрява контактите повече и прахта "изпушва". като размърдаш нагоре надолу няколко пъти си4ко се оправя и няма страшно.
Първия път като ми се случи на магистралата в германия, спрях на аварийки и раглобих корите намясто. беше само прах. мерих, гледах, разглабях сигурен съм. после ми се случва още веднъж или 2 пъти.
трябва да се чисти прахта по често.
важното е че нищо не дава на късо (то и няма как само от прах), което е всъщност опастно, проблема е в липсата на контакт...
поздрави
Дано да е само това вече да не прави проблем.Но се убедих че кола която е седяла много време без да се кара не е хубаво да се купува.Моята е седяла 7-8 месеца някаде в Германия и баща ми като ходил да сменя накладки,лагери отзад спирачните апарати клеясали, ръждясали и нещат да връщат както трябва.Смазвали ги майсторите играли си 4 часа и не става сега са направили колкото да отида в КАТ да я регистрирам да хване на валовете и после да ги бутна да отхлабят че сега няма пари за спирачни апарати
Иначе от количката съм доволен за сега.Много ми харесва как върви.Не е бегачка но за 90 коня си върви добре.Даже тая вечер едно Кадетт-че 1.6 (което уж много вървяло късало 1.8 1.9) го отвях набързо 
Иначе от количката съм доволен за сега.Много ми харесва как върви.Не е бегачка но за 90 коня си върви добре.Даже тая вечер едно Кадетт-че 1.6 (което уж много вървяло късало 1.8 1.9) го отвях набързо 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта
