

kiik написа:Аз имах същия проблем като по-млад шофьор (преди няколко години)![]()
Всеки път като палех ми излизаше лек пушак, бял, као от цигара..... докато не ме светнаха, че на дизелов двигател трябвало като подадеш на контакт да изчакаш да загреят свещите, т.е. да угасне оранжевата лампичка... мен ми правеше впечатление, че никога не палеше от първия път, а то какво билочак като се появиха и тия пушаци разпитах и разбрах.....
и при мен беше такав проблема .......може да ми се смеете вече защото почти всички проблеми ги оправям с вд40kamenr написа:спокойно не е нищо страшно. случва се от време на време. влиза прах и пух4ета (през пролетта особено) в ключа, последния прави по лош контакт, пък тока който минава през пластините е голям. минавайки ппрез по малка плош заради прахта, нагрява контактите повече и прахта "изпушва". като размърдаш нагоре надолу няколко пъти си4ко се оправя и няма страшно.
Първия път като ми се случи на магистралата в германия, спрях на аварийки и раглобих корите намясто. беше само прах. мерих, гледах, разглабях сигурен съм. после ми се случва още веднъж или 2 пъти.
трябва да се чисти прахта по често.
важното е че нищо не дава на късо (то и няма как само от прах), което е всъщност опастно, проблема е в липсата на контакт...
поздрави
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 73 госта