необичайна работа на студен мотор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

необичайна работа на студен мотор

Мнениеот slav » Съб 05 яну 2008 15:15


Днес сутринта запалих Голфа /1.8 ABS, 93/. Както винаги колата запали от първия път въпреки ниските температури от - 10 - 15 градуса. Единствено акумулатора /Tudor 50 Ah 510 стартов/ завъртя една идея по-бавно от обичайното но все пак е доста студено, а и аз купих колата преди 3 г. с него. Тогава направи нещо което не беше правила до сега. Значи в момента на запалването и първите 4-5 секунди заработи нормално, след което започна да работи с едно боботене и леко тресене на двигателя /все едно се дави/, което постепенно започна да отслабва и след около 20-30 секунди работата отново се нормализира и работата на двигателя стана гладка. През време на боботенето оборотите се задържаха близо до около 1200 след като се нормализира работата на двигателя слезнаха малко и станаха да речем около 1100 /както между другото са винаги когато я запаля студена/. Следващите паления до сега не го направи повече но и никъде не остана време да изстине.
Въпроса ми е дали това, което се получи може да е следствие от големия студ или е начало на някакъв по-сериозен проблем?




Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Съб 05 яну 2008 15:46


и мойта боботи така в студа :wink:


Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот DIX^ » Съб 05 яну 2008 16:22


dxd написа:и мойта боботи така в студа :wink:


коли с характер :D


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Съб 05 яну 2008 16:35


Че рабти на 1100 оборота тва не е ли автоматичния смукач :roll:


Потребителски аватар
iceto_666
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот iceto_666 » Съб 05 яну 2008 16:43


Автоматичния смукач е обаче колегата каза,че този номер му го е направила само веднъж и от това има притеснения.


Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Съб 05 яну 2008 16:48


бате тва е 93 година кола .. според мене е нормално при -20 градуса да се измени малко начина на работа на двигателя докато е студен . Мойта първите 1-2 минути работи все едно на 3 цилиндъра . Свиркай си и си карай количката , пък живот и здраве кат се качим някой ден на Туарег няма да ни боботи :)


Потребителски аватар
viktor75bg
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 17:55
Автомобил: WV Passat TD
Двигател: 1994
Местоположение: Пловдив

голф2 стартиране на студен двигател

Мнениеот viktor75bg » Съб 05 яну 2008 18:34


мйто голфче пали на газ и при минусови температури, но последно време ми направи един номер- като запалих двигателя оборотите започнаха да се повишават от1000 на 3000 . друг път след броени секунди се нормализират на 1000 но този път даже усещах че ще се повишат и над 3000 оборота та го изгасих преди да хвръкнат буталата, за една седмица този номер ми го направи 4 пъти ??? да не е някякъв регулатор на оборотите или е автоматичния смукач. Голфа ми е 2ка , 1.6 карбуратор


Потребителски аватар
markonis
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот markonis » Съб 05 яну 2008 19:32


Съвсем нормално е от начало да притриса на тоя студ.Не се притеснявай!!!


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Съб 05 яну 2008 20:17


dan40 написа:бате тва е 93 година кола .. според мене е нормално при -20 градуса да се измени малко начина на работа на двигателя докато е студен . Мойта първите 1-2 минути работи все едно на 3 цилиндъра . Свиркай си и си карай количката , пък живот и здраве кат се качим някой ден на Туарег няма да ни боботи :)

:D Наистина донякъде може и от възрастта да е :D


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 05 яну 2008 20:23


някой цилиндър не е сработил както трябва....редовно се случва...перкай спокойно...


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Съб 05 яну 2008 21:56


Е газчицата се свива в тоя студ бе.Нормално е.Пьк и колкото и да е читава 1на кола на 15 години...си е кола на 15 години :roll:


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Съб 05 яну 2008 23:13


kilima написа:Е газчицата се свива в тоя студ бе.Нормално е.Пьк и колкото и да е читава 1на кола на 15 години...си е кола на 15 години :roll:

Колата няма и не е имала газ, само на бенз я карам :wink:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 05 яну 2008 23:20


slav написа:
kilima написа:Е газчицата се свива в тоя студ бе.Нормално е.Пьк и колкото и да е читава 1на кола на 15 години...си е кола на 15 години :roll:

Колата няма и не е имала газ, само на бенз я карам :wink:


То оставаше да имаш и газ и да я запалиш на -20 на газ. Аз така направих де :oops: ема какво да направя намам жило за смукача. Който е с карбуратор не му е лесно :) все пак запалих без да заливам с вряла вода изпарителя при това без проблеми, да съм въртял 5 секунди максимум! Колега не се коркай и ти да спиш на студа цяла нощ и на сутринта да ти кажа ставай и тръгвай и ти ще боботиш ;)


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: необичайна работа на студен мотор

Мнениеот javor_bg » Нед 06 яну 2008 11:55


Възможно е датчика към ЕКУ-то за температурата да не е съвсем верен при такива температури от сорта на -20 и сместа да е зле обогатена. Само предположение


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Нед 06 яну 2008 12:00


При -20 колега маслото става почти на грес, сам си води изводите за по нататък ;)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта