Висока температура на 1.8Т..отстранено- водна помпа......

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Висока температура на 1.8Т..отстранено- водна помпа......

Мнениеот leonardo_vd » Нед 10 фев 2008 16:06


Момци днес си сложих чипа който ми прати Брезел, и при втория старт на 400м колата прегрядо към 110градуса . Радиатора е студен, парното духа студено. Някой да има идея от какво се получи така? До преди това всичко си беше нормално.

Последна промяна от leonardo_vd на Сря 13 фев 2008 17:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 10 фев 2008 16:22


дали е реална тази температура? Ако ресетнеш колата пак ли мята 110.....понякога датчиците полудяват....съмнява ме чипа да направи така мизерия...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 10 фев 2008 16:27


chefito написа:дали е реална тази температура? Ако ресетнеш колата пак ли мята 110.....понякога датчиците полудяват....съмнява ме чипа да направи така мизерия...

Ами ако не е реална, то щеше да има парно, но уви духа студено. Това ме нвежда на мисълта че няма вода в него.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 10 фев 2008 16:31


leonardo_vd написа:
chefito написа:дали е реална тази температура? Ако ресетнеш колата пак ли мята 110.....понякога датчиците полудяват....съмнява ме чипа да направи така мизерия...

Ами ако не е реална, то щеше да има парно, но уви духа студено. Това ме нвежда на мисълта че няма вода в него.



Ми виж тръбите до него де....ако долната е студена значи термостата не е отворил... 8)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 10 фев 2008 16:40


chefito написа:
leonardo_vd написа:
chefito написа:дали е реална тази температура? Ако ресетнеш колата пак ли мята 110.....понякога датчиците полудяват....съмнява ме чипа да направи така мизерия...

Ами ако не е реална, то щеше да има парно, но уви духа студено. Това ме нвежда на мисълта че няма вода в него.



Ми виж тръбите до него де....ако долната е студена значи термостата не е отворил... 8)

Долната е студена, а горната топла, но защо сега вдига бързо темп и няма парно то би трябвало да духа топло. Сигурно има въздух в системата, но въпроса е от къде се е появил?


Потребителски аватар
pako67
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 10 май 2006 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pako67 » Нед 10 фев 2008 16:51


Здрасти.Дано не съм прав.Провери дали има въздух в радиаторчето на парното ако има работата отива към гарнитура на глава.Поздрави


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 10 фев 2008 17:03


pako67 написа:Здрасти.Дано не съм прав.Провери дали има въздух в радиаторчето на парното ако има работата отива към гарнитура на глава.Поздрави

А ако е гарнитура не трябва ли да надува?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 10 фев 2008 17:07


leonardo_vd написа:
pako67 написа:Здрасти.Дано не съм прав.Провери дали има въздух в радиаторчето на парното ако има работата отива към гарнитура на глава.Поздрави

А ако е гарнитура не трябва ли да надува?


и да губи антифриз...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 10 фев 2008 17:57


Е то няма изведнъж да се излее всичкия антифриз. Обикновено ако процежда към цилиндър- то е по малко, но да, ще надува.
Това е и един от възможните ефекти при спукване на гарнитура или блок - термостата не отваря заради високото налягане вътре.
При всички случаи, това не е свързано по никакъв начин с чипосването, разбира се, освен ако не вземем предвид факта, че за да се изкефиш си натиснал яко педала.
Но това е щяло да се случи и без чипа... просто съвпадение!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 10 фев 2008 18:45


radotom написа:Е то няма изведнъж да се излее всичкия антифриз. Обикновено ако процежда към цилиндър- то е по малко, но да, ще надува.
Това е и един от възможните ефекти при спукване на гарнитура или блок - термостата не отваря заради високото налягане вътре.
При всички случаи, това не е свързано по никакъв начин с чипосването, разбира се, освен ако не вземем предвид факта, че за да се изкефиш си натиснал яко педала.
Но това е щяло да се случи и без чипа... просто съвпадение!

Е как да разбера дали е гарнитура без да свалям главата??


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Нед 10 фев 2008 19:09


leonardo_vd написа:
radotom написа:Е то няма изведнъж да се излее всичкия антифриз. Обикновено ако процежда към цилиндър- то е по малко, но да, ще надува.
Това е и един от възможните ефекти при спукване на гарнитура или блок - термостата не отваря заради високото налягане вътре.
При всички случаи, това не е свързано по никакъв начин с чипосването, разбира се, освен ако не вземем предвид факта, че за да се изкефиш си натиснал яко педала.
Но това е щяло да се случи и без чипа... просто съвпадение!

Е как да разбера дали е гарнитура без да свалям главата??

Гледах един майстор как го направи, а именно:::::::

Махна капачката на разширителния съд на антифриза и вкара едно маркуче през тапа, която да уплътнява отвора на казанчето. Другия край на маркучето сложи в чашка с вода, подаде "Газ" на колата и балбукаше!!!! и каза гарнитура....на мен ми хареса метода!!!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 10 фев 2008 19:10


leonardo_vd написа:Е как да разбера дали е гарнитура без да свалям главата??
Можеш да се възползваш от тъжния ми опит :(
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ht=#175200


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 10 фев 2008 19:39


А защо не ми се включва перката?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 10 фев 2008 21:02


Ми ако не е отворил термостата, няма циркулация-> загрялата течност не стига до долната част, където е датчика за перката.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 10 фев 2008 21:21


radotom написа:Ми ако не е отворил термостата, няма циркулация-> загрялата течност не стига до долната част, където е датчика за перката.

Някой да знае къде се намира термостата??? на този мотор. Пълно е с маркучи.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта