


Висока температура на 1.8Т..отстранено- водна помпа......
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Висока температура на 1.8Т..отстранено- водна помпа......
Момци днес си сложих чипа който ми прати Брезел, и при втория старт на 400м колата прегрядо към 110градуса . Радиатора е студен, парното духа студено. Някой да има идея от какво се получи така? До преди това всичко си беше нормално.
Последна промяна от leonardo_vd на Сря 13 фев 2008 17:34, променено общо 1 път.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
leonardo_vd написа:chefito написа:дали е реална тази температура? Ако ресетнеш колата пак ли мята 110.....понякога датчиците полудяват....съмнява ме чипа да направи така мизерия...
Ами ако не е реална, то щеше да има парно, но уви духа студено. Това ме нвежда на мисълта че няма вода в него.
Ми виж тръбите до него де....ако долната е студена значи термостата не е отворил...

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
chefito написа:leonardo_vd написа:chefito написа:дали е реална тази температура? Ако ресетнеш колата пак ли мята 110.....понякога датчиците полудяват....съмнява ме чипа да направи така мизерия...
Ами ако не е реална, то щеше да има парно, но уви духа студено. Това ме нвежда на мисълта че няма вода в него.
Ми виж тръбите до него де....ако долната е студена значи термостата не е отворил...
Долната е студена, а горната топла, но защо сега вдига бързо темп и няма парно то би трябвало да духа топло. Сигурно има въздух в системата, но въпроса е от къде се е появил?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Е то няма изведнъж да се излее всичкия антифриз. Обикновено ако процежда към цилиндър- то е по малко, но да, ще надува.
Това е и един от възможните ефекти при спукване на гарнитура или блок - термостата не отваря заради високото налягане вътре.
При всички случаи, това не е свързано по никакъв начин с чипосването, разбира се, освен ако не вземем предвид факта, че за да се изкефиш си натиснал яко педала.
Но това е щяло да се случи и без чипа... просто съвпадение!
Това е и един от възможните ефекти при спукване на гарнитура или блок - термостата не отваря заради високото налягане вътре.
При всички случаи, това не е свързано по никакъв начин с чипосването, разбира се, освен ако не вземем предвид факта, че за да се изкефиш си натиснал яко педала.
Но това е щяло да се случи и без чипа... просто съвпадение!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
radotom написа:Е то няма изведнъж да се излее всичкия антифриз. Обикновено ако процежда към цилиндър- то е по малко, но да, ще надува.
Това е и един от възможните ефекти при спукване на гарнитура или блок - термостата не отваря заради високото налягане вътре.
При всички случаи, това не е свързано по никакъв начин с чипосването, разбира се, освен ако не вземем предвид факта, че за да се изкефиш си натиснал яко педала.
Но това е щяло да се случи и без чипа... просто съвпадение!
Е как да разбера дали е гарнитура без да свалям главата??
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
leonardo_vd написа:radotom написа:Е то няма изведнъж да се излее всичкия антифриз. Обикновено ако процежда към цилиндър- то е по малко, но да, ще надува.
Това е и един от възможните ефекти при спукване на гарнитура или блок - термостата не отваря заради високото налягане вътре.
При всички случаи, това не е свързано по никакъв начин с чипосването, разбира се, освен ако не вземем предвид факта, че за да се изкефиш си натиснал яко педала.
Но това е щяло да се случи и без чипа... просто съвпадение!
Е как да разбера дали е гарнитура без да свалям главата??
Гледах един майстор как го направи, а именно:::::::
Махна капачката на разширителния съд на антифриза и вкара едно маркуче през тапа, която да уплътнява отвора на казанчето. Другия край на маркучето сложи в чашка с вода, подаде "Газ" на колата и балбукаше!!!! и каза гарнитура....на мен ми хареса метода!!!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Можеш да се възползваш от тъжния ми опитleonardo_vd написа:Е как да разбера дали е гарнитура без да свалям главата??

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ht=#175200
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта