високо отделя съединител na Golf 3 GTI E

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rumen_K
Мнения: 69
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

високо отделя съединител na Golf 3 GTI E

Мнениеот Rumen_K » Пон 25 окт 2004 14:14


Абе съединителя ми нещо отделя много високо и понеже е саморегулиращ се чудя дали не е пред свършване... Нещо чувам обаче че при повечето голфове отделяли високо, но аз като бивш шофер на френски и италиянски коли се коркам J




Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пон 25 окт 2004 14:21


и моят отделя отгоре, но не е насваршване(така го усещам)


Потребителски аватар
mucho
Палячо
Мнения: 1367
Регистриран на: Пон 05 апр 2004 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: високо отделя съединител na Golf 3 GTI E

Мнениеот mucho » Пон 25 окт 2004 14:24


Rumen_K написа:Абе съединителя ми нещо отделя много високо и понеже е саморегулиращ се чудя дали не е пред свършване... Нещо чувам обаче че при повечето голфове отделяли високо, но аз като бивш шофер на френски и италиянски коли се коркам J


нема се коркаш аз де що съм карал немски коли (опели, фордове и фаувета) се са били с високи съединители ;) ... а по-въпроса с износването - за сиптом не тряя ли да се смятам по-скоро "буксуването" на диска, а не къде отделя?!


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пон 25 окт 2004 14:28


по-скоро "буксуването" на диска, а не къде отделя?!


е тва ми беше на устата.


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Пон 25 окт 2004 17:47


Няма да са плашиш и на мойта Г2 е така.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 25 окт 2004 17:49


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 16:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16340
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 26 окт 2004 11:36


като ми сменяха съеденителя, така настроиха жилото, че да започва да зацепва по средата на хода на педала, т.е. не ниско долу и така било нормално, орела и той там някъде зацепва...така че споко


Потребителски аватар
sigi
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sigi » Вто 26 окт 2004 13:41


И при мене е така аз сам също с golf 3 gti Е имах и друг проблем понякога като съм в задръстване дълго почват да запират скоростити ама нито една неще да влезе и трябва яко да се напане. Ходих и от A+D Auto си купих ново жило за около 50 лева ама не се оправи и съм до колкото ми казват за смяна на феродовия диск и се надявям след това да се оправи и съединителя вече да не отлепва високо.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16340
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 26 окт 2004 13:59


sigi написа:И при мене е така аз сам също с golf 3 gti Е имах и друг проблем понякога като съм в задръстване дълго почват да запират скоростити ама нито една неще да влезе и трябва яко да се напане. Ходих и от A+D Auto си купих ново жило за около 50 лева ама не се оправи и съм до колкото ми казват за смяна на феродовия диск и се надявям след това да се оправи и съединителя вече да не отлепва високо.

за запецването виж обяснението на Ваското, в една друга тема наскоро


atito_1983
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот atito_1983 » Пон 17 мар 2008 18:13


Аз съм с Голф 3 1.4 гл и на мен ми отлепя гора съединителя ... според мен тожа е нормално за оригинелен (заводси съединител) виж ве4е ако е сменян не е нормално да отлепя горе!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 17 мар 2008 18:31


Колеги, на ABF съединителя е помпи - хидравличен.Когато отделя много високо е признак, че е към края на силите си (с уговорката, че всичко останало по системата е ок).

И при мен на Пасат-ко е с хидравлика и отделя по средата на хода му.Когато е нов отделя 1-2см. след отделянето му от пода.


Потребителски аватар
rodeo man
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот rodeo man » Пон 17 мар 2008 19:14


нищо старшно и при мен след смяна на съединитела ,пак отделя най отгоре трябва само да свикнеш и нямаш проблеми :D


ICO_1.6
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ICO_1.6 » Пон 17 мар 2008 19:30


ми те по принцип са самонагаждащи се и при нов и при стар може да отделя горе това не е проблем и моя отделя горе и си е супер е малко само докато сжикнеш!


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот npachovski » Пон 17 мар 2008 20:04


И моя отделя горе само неразбрах добре ли е или не е :P


ILLco.
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 20 мар 2008 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ILLco. » Чет 20 мар 2008 11:49


току 6то смених съединител и отлепя от горе. Така трябва да е според майстор4ето. Колкото по-долу отлепя бил по-износен и обяснява6е за някакви зацепвания и т.н. Ама ако е от горе спокойно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта