как се сменя маншон на скоросния лост на голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
toninio
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

как се сменя маншон на скоросния лост на голф 4

Мнениеот toninio » Съб 29 мар 2008 16:02


здравеите колеги искам да питам как се сменя маншон на скоросния лост на голф щтото в търсачката търсих но не намерих нищо много ще сам ви благодарен .
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 29 мар 2008 22:22


поясни на кое викаш маншон на скоростния лост


Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот everlastt » Нед 30 мар 2008 8:54


имаш предвид коженият маншон ли/ако е това от доло е на ластик в самата основа , просто опъваш малко и ще го махнеш/


Потребителски аватар
toninio
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toninio » Нед 30 мар 2008 9:59


ами да този кожения на лоста ще пробвам и ще пиша мерси колеги :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 30 мар 2008 11:10


everlastt написа:имаш предвид коженият маншон ли/ако е това от доло е на ластик в самата основа , просто опъваш малко и ще го махнеш/

:да: А топката горе се развива ;)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 30 мар 2008 11:19


Много глупости се изписаха:

ластик :)

1. Маха се пружината която седи в основата на лоста/маншона. Маншона е зашит върху ПРУЖИНА не ластик...

2. Лоста е хванат със скоба. Скобата се чупи иначе не излиза.

3. След това лоста с маншона се дърпа нагоре силно.

4. След като в ръцете ти остане лоста+маншона имаш една забита мега здраво пластмасова част/пръстен в основата на лоста в нея е замушен и маншона. Изкарването пак е много ебано. Дърпане му е майката...няма чалъм...


Потребителски аватар
toninio
Мнения: 58
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

..

Мнениеот toninio » Нед 30 мар 2008 14:05


Мерси за отговорите :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8376
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 30 мар 2008 14:35


chefito написа:Много глупости се изписаха:

ластик :)

1. Маха се пружината която седи в основата на лоста/маншона. Маншона е зашит върху ПРУЖИНА не ластик...

2. Лоста е хванат със скоба. Скобата се чупи иначе не излиза.

3. След това лоста с маншона се дърпа нагоре силно.

4. След като в ръцете ти остане лоста+маншона имаш една забита мега здраво пластмасова част/пръстен в основата на лоста в нея е замушен и маншона. Изкарването пак е много ебано. Дърпане му е майката...няма чалъм...


Аз ли не разбрах или за да си сменя маншона трябва да извадя скоростния лост ?? Не знам дали маншона е зашит на пружина или на ластик /без да го разшиеш няма как да видиш а е и без значение/ но за да го освободиш отдолу се маха пластмасата която е около скоростния лост /буташ напред и повдигаш задния край откъм ръчната / и може да си разглеждаш захващането на лоста за механизма на скоростите ! В тази пластмаса има канал в който влиза пружината или ластика на маншона и така се държи отдолу след като наместиш обратно пластмасата ! Единствената скоба която се маха и сменя с друга подходяща е тази която държи горния край на маншона под топката .


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 30 мар 2008 14:47


стиви, съжалявам, че не снимах...оригналния маншон беше при мен от лето оно 98мо...при мен беше така...реално може и с махане на пластмасата, но може и просто да я измушиш, въпреки че по лесно е с махане...определено за да махна гадния маншон щях много да се измъча ако не махна и лоста


Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот everlastt » Нед 30 мар 2008 15:22


Много глупости се изписаха:

ластик

1. Маха се пружината която седи в основата на лоста/маншона. Маншона е зашит върху ПРУЖИНА не ластик...[quote]
е добре де колега как разбра че е пружина, щото при мен нищо не се вижда, мога и снимки да пратя


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 30 мар 2008 15:29


everlastt написа:Много глупости се изписаха:

ластик

1. Маха се пружината която седи в основата на лоста/маншона. Маншона е зашит върху ПРУЖИНА не ластик...
е добре де колега как разбра че е пружина, щото при мен нищо не се вижда, мога и снимки да пратя


Ших си сам новия маншон и за целта взех кройката на стария - /разших маншона/...повярвай върху пружина е :) Целта да е върху прожина е проста и ясна: много по-мирно и ТОЧНО ще седи пружина в процепа на планката....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: isildil, kiko26, tdi fen и 59 госта