здравеите колеги искам да питам как се сменя маншон на скоросния лост на голф щтото в търсачката търсих но не намерих нищо много ще сам ви благодарен .
mod edit: vasstop
как се сменя маншон на скоросния лост на голф 4
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Много глупости се изписаха:
ластик
1. Маха се пружината която седи в основата на лоста/маншона. Маншона е зашит върху ПРУЖИНА не ластик...
2. Лоста е хванат със скоба. Скобата се чупи иначе не излиза.
3. След това лоста с маншона се дърпа нагоре силно.
4. След като в ръцете ти остане лоста+маншона имаш една забита мега здраво пластмасова част/пръстен в основата на лоста в нея е замушен и маншона. Изкарването пак е много ебано. Дърпане му е майката...няма чалъм...
ластик

1. Маха се пружината която седи в основата на лоста/маншона. Маншона е зашит върху ПРУЖИНА не ластик...
2. Лоста е хванат със скоба. Скобата се чупи иначе не излиза.
3. След това лоста с маншона се дърпа нагоре силно.
4. След като в ръцете ти остане лоста+маншона имаш една забита мега здраво пластмасова част/пръстен в основата на лоста в нея е замушен и маншона. Изкарването пак е много ебано. Дърпане му е майката...няма чалъм...
- Stivi
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
chefito написа:Много глупости се изписаха:
ластик
1. Маха се пружината която седи в основата на лоста/маншона. Маншона е зашит върху ПРУЖИНА не ластик...
2. Лоста е хванат със скоба. Скобата се чупи иначе не излиза.
3. След това лоста с маншона се дърпа нагоре силно.
4. След като в ръцете ти остане лоста+маншона имаш една забита мега здраво пластмасова част/пръстен в основата на лоста в нея е замушен и маншона. Изкарването пак е много ебано. Дърпане му е майката...няма чалъм...
Аз ли не разбрах или за да си сменя маншона трябва да извадя скоростния лост ?? Не знам дали маншона е зашит на пружина или на ластик /без да го разшиеш няма как да видиш а е и без значение/ но за да го освободиш отдолу се маха пластмасата която е около скоростния лост /буташ напред и повдигаш задния край откъм ръчната / и може да си разглеждаш захващането на лоста за механизма на скоростите ! В тази пластмаса има канал в който влиза пружината или ластика на маншона и така се държи отдолу след като наместиш обратно пластмасата ! Единствената скоба която се маха и сменя с друга подходяща е тази която държи горния край на маншона под топката .
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
everlastt написа:Много глупости се изписаха:
ластик
1. Маха се пружината която седи в основата на лоста/маншона. Маншона е зашит върху ПРУЖИНА не ластик...е добре де колега как разбра че е пружина, щото при мен нищо не се вижда, мога и снимки да пратя
Ших си сам новия маншон и за целта взех кройката на стария - /разших маншона/...повярвай върху пружина е

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 60 госта