Въпрос относно палене на голф 3-Оправен!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
boiko1
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос относно палене на голф 3-Оправен!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Мнениеот boiko1 » Нед 30 мар 2008 14:12


............върти но не пали :?:
.............идеи

Последна промяна от boiko1 на Сря 02 апр 2008 19:01, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
boiko1
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот boiko1 » Нед 30 мар 2008 14:23


:arrow:


Потребителски аватар
boiko1
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот boiko1 » Нед 30 мар 2008 14:24


..........отначало помислих че не изключва имобилайзера,а ма не изключва си,но върти се едно не е изключил :idea:

Последна промяна от boiko1 на Нед 30 мар 2008 14:37, променено общо 1 път.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 30 мар 2008 14:25


Полейте го с туба бензин и му драснете клечката,ще запали.

Баси,пишете ква е колата...дизел,бензин,въглища,дърва...


Потребителски аватар
boiko1
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот boiko1 » Нед 30 мар 2008 14:28


................голф 3 1.6 моноинжекция 1994г


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 30 мар 2008 14:30


Щом е бензин:

1.Изгоряла бобина и комутатор.
2.Изгоряла бенз.помпа.
3.Счупен палец.
4.Прекъснат централен кабел на делкото.
5.Изгорял датчик на Хол в делкото.
6.Запушена дюза.

Изобщо търсете причините на принципа : няма ток и/или бензин.


Потребителски аватар
boiko1
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот boiko1 » Нед 30 мар 2008 14:36


1.Изгоряла бобина и комутатор-възможно е
2.Изгоряла бенз.помпа-не
3.Счупен палец-не
4.Прекъснат централен кабел на делкото-не
5.Изгорял датчик на Хол в делкото-възможно е
6.Запушена дюза-не


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 30 мар 2008 14:38


Хамчи намирате едно VW/Audi/Seat и му взимате бобината и комутатора и пробвате.


Потребителски аватар
boiko1
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот boiko1 » Нед 30 мар 2008 14:40


........дам ама подръка имам само старата дет я сменявах преди 2 год.,а тя е изгоряла..................или па да взема да си сваля тая от пасата :?: :?: :?:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 30 мар 2008 14:44


boiko1 написа:или па да взема да си сваля тая от пасата :?: :?: :?:

На ТДИ-то бобината?!?!


Потребителски аватар
boiko1
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот boiko1 » Нед 30 мар 2008 14:48


:oops: .........ми нямам друга под ръка,то без туй на голфа в момента е от пасат 3-бензинка


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 30 мар 2008 14:56


ТДИ няма бобина :wink: .


Потребителски аватар
boiko1
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот boiko1 » Нед 30 мар 2008 14:57


andro_ написа:ТДИ няма бобина :wink: .

...................много ясно :lol:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 30 мар 2008 15:07




Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Нед 30 мар 2008 15:10


Готин чат се е заформил :)

Ако ми позволите и аз да се включа.

Я пробвай следното, преди да си свалили бобината, която и без това лесно се сваля.
Вземи една пробна лампа, закачи крокодилчето на маса, откачи буксата от делкото, която е с 3 кабелчета, дай на контакт, и почни да подаваш на импулси с пробната лампа по средното краче на буксата (зелено кабелче). Ако бобината е ОК би трябвало да излиза искра - естественно от централния кабел, но даже и да не го извадиш ще чуеш как леко пука. Провери също така дали идва + и - на самата бобина (черен и кафяв).
Понякога много зависи каква е и алармата, понеже се занимавам основно с аларми и съм имал случай, в който е прекъснат с цел блокировка точно плюса на бобината и с течение на времето релетата за блокировка нагарят и не контактуват. Много е важно да се знае дали има "газово разтройство" защото гЪзарите много обичат да си хващат плюса от бобината и познай тогава какво му е на релето. Та провери дали като дадеш на контакт и разблокираш на бобината дали идва ток. Също можеш да провериш само на контакт и при НЕразблокиран имобилайзер дали идва, поне да разбереш какво са блокирали с алармата.

Успех



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ssssl и 56 госта