.............идеи
Въпрос относно палене на голф 3-Оправен!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- boiko1
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Въпрос относно палене на голф 3-Оправен!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
............върти но не пали
.............идеи
.............идеи
Последна промяна от boiko1 на Сря 02 апр 2008 19:01, променено общо 1 път.
- boiko1
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
..........отначало помислих че не изключва имобилайзера,а ма не изключва си,но върти се едно не е изключил 
Последна промяна от boiko1 на Нед 30 мар 2008 14:37, променено общо 1 път.
- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Готин чат се е заформил
Ако ми позволите и аз да се включа.
Я пробвай следното, преди да си свалили бобината, която и без това лесно се сваля.
Вземи една пробна лампа, закачи крокодилчето на маса, откачи буксата от делкото, която е с 3 кабелчета, дай на контакт, и почни да подаваш на импулси с пробната лампа по средното краче на буксата (зелено кабелче). Ако бобината е ОК би трябвало да излиза искра - естественно от централния кабел, но даже и да не го извадиш ще чуеш как леко пука. Провери също така дали идва + и - на самата бобина (черен и кафяв).
Понякога много зависи каква е и алармата, понеже се занимавам основно с аларми и съм имал случай, в който е прекъснат с цел блокировка точно плюса на бобината и с течение на времето релетата за блокировка нагарят и не контактуват. Много е важно да се знае дали има "газово разтройство" защото гЪзарите много обичат да си хващат плюса от бобината и познай тогава какво му е на релето. Та провери дали като дадеш на контакт и разблокираш на бобината дали идва ток. Също можеш да провериш само на контакт и при НЕразблокиран имобилайзер дали идва, поне да разбереш какво са блокирали с алармата.
Успех
Ако ми позволите и аз да се включа.
Я пробвай следното, преди да си свалили бобината, която и без това лесно се сваля.
Вземи една пробна лампа, закачи крокодилчето на маса, откачи буксата от делкото, която е с 3 кабелчета, дай на контакт, и почни да подаваш на импулси с пробната лампа по средното краче на буксата (зелено кабелче). Ако бобината е ОК би трябвало да излиза искра - естественно от централния кабел, но даже и да не го извадиш ще чуеш как леко пука. Провери също така дали идва + и - на самата бобина (черен и кафяв).
Понякога много зависи каква е и алармата, понеже се занимавам основно с аларми и съм имал случай, в който е прекъснат с цел блокировка точно плюса на бобината и с течение на времето релетата за блокировка нагарят и не контактуват. Много е важно да се знае дали има "газово разтройство" защото гЪзарите много обичат да си хващат плюса от бобината и познай тогава какво му е на релето. Та провери дали като дадеш на контакт и разблокираш на бобината дали идва ток. Също можеш да провериш само на контакт и при НЕразблокиран имобилайзер дали идва, поне да разбереш какво са блокирали с алармата.
Успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта