Вентилирани Двигатели ?!
- krastio
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Вентилирани Двигатели ?!
Имам малък спор с едни колеги кой двигател е по-здрав не като бързина , а като чупливост и като износване Обикновенния или Вентилирания и кой създава повече проблеми .. Без коментари как си го пазиш или на какъвто попаднеш .. без такива ... се някой има по-голям недостатък от другия и какви са те Ако можете да ми помогнете с разрешаването на спора БЛАГОДАРЯ

-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Май .... задаваш отговори, иди в една спортна (фитнес) зала, погледай и сам прецени кой от билдерите е "вентилиран" и кой нормален.А... кво разбираш под "вентилиран" и под "нормален", тъй за яснота, че сравнявам само логически."Напържения" мотор логично има повече ядове, но си има мощностни предимства, може и да греша -само мнение
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Чакай го да се охлади от въздуха през клапаните, тия с турбините направо мръзнат, та на турбодизелите им слагат подгревни свещи на антифриза да не замръзнат..
Всичко е направено така ,че при един и същи обем да се вкара повече въздух , след това гориво, респективно се вдига мощността.Например 1.3-турбодизел=75к.с., а 1.7 прост дизел=54к.с.Ама тоя с малкото коне е още жив 
Всичко е направено така ,че при един и същи обем да се вкара повече въздух , след това гориво, респективно се вдига мощността.Например 1.3-турбодизел=75к.с., а 1.7 прост дизел=54к.с.Ама тоя с малкото коне е още жив - Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега виж сега
Първо-всички двигатели са както ти го казваш "вЕнтилирани" просто някои имат по 2 , а други по 4(5) клапана на цилиндър.
Второ- според мен броя на клапаните няма нищо общо с износването и чупливоста на ,мотора според мен.Взимаме за пример фв с двата мотора 2.0 които се монтират на голф 3 единя е 2.0 8в (2Е) ,а другия 2.0 16в (абф).Ако 8в-то се кара 200000 на пълна газ а 16в-то 200000 до 3000рпм и ако на 8в-то маслото се сменя на 12000км а на 16в-то на 7000км , кажи ми кое според теб ше се счупи по бързо????8в-то много ясно.И кво тогава значи че 16в-то е по здраво ли????Неее.Всички мотори са здрави като нови, но ние си купуваме колите на по 7-8 и повече години и на по 200 000км+ и не знаеме как е подържана колата.Има друго нещо че примерно 16в моторите предразполагат повече към даване на газ и от там евентуално има риск да е по зле мотора ,но защото е каран яко а не щот е зле по начало........Оф стига толко че ми се схванаха пръстите.....Карайте 16в мотори удоволствието е на практика ДВОЙНО 8*2=16

Първо-всички двигатели са както ти го казваш "вЕнтилирани" просто някои имат по 2 , а други по 4(5) клапана на цилиндър.
Второ- според мен броя на клапаните няма нищо общо с износването и чупливоста на ,мотора според мен.Взимаме за пример фв с двата мотора 2.0 които се монтират на голф 3 единя е 2.0 8в (2Е) ,а другия 2.0 16в (абф).Ако 8в-то се кара 200000 на пълна газ а 16в-то 200000 до 3000рпм и ако на 8в-то маслото се сменя на 12000км а на 16в-то на 7000км , кажи ми кое според теб ше се счупи по бързо????8в-то много ясно.И кво тогава значи че 16в-то е по здраво ли????Неее.Всички мотори са здрави като нови, но ние си купуваме колите на по 7-8 и повече години и на по 200 000км+ и не знаеме как е подържана колата.Има друго нещо че примерно 16в моторите предразполагат повече към даване на газ и от там евентуално има риск да е по зле мотора ,но защото е каран яко а не щот е зле по начало........Оф стига толко че ми се схванаха пръстите.....Карайте 16в мотори удоволствието е на практика ДВОЙНО 8*2=16

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта