Вентилирани Двигатели ?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Вентилирани Двигатели ?!

Мнениеот krastio » Вто 15 апр 2008 20:24


Имам малък спор с едни колеги кой двигател е по-здрав не като бързина , а като чупливост и като износване Обикновенния или Вентилирания и кой създава повече проблеми .. Без коментари как си го пазиш или на какъвто попаднеш .. без такива ... се някой има по-голям недостатък от другия и какви са те Ако можете да ми помогнете с разрешаването на спора БЛАГОДАРЯ :oops: :roll:




Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Вто 15 апр 2008 20:36


:arrow:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Вто 15 апр 2008 22:29


Май .... задаваш отговори, иди в една спортна (фитнес) зала, погледай и сам прецени кой от билдерите е "вентилиран" и кой нормален.А... кво разбираш под "вентилиран" и под "нормален", тъй за яснота, че сравнявам само логически."Напържения" мотор логично има повече ядове, но си има мощностни предимства, може и да греша -само мнение


Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Вто 15 апр 2008 22:48


Според мен обиконвения мотор е по-здрав и по-евтин доста!Прецени сам ако скъсаш ремак на вентилиран мотор какво става и ако скъсаш на обиковен мотор кво става! :lol: Въпрос на вкус и принципи !


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 15 апр 2008 23:00


Вентилирания е по-здрав,защото се охлажда по-добре,от там идва по малко триене,кпд-то се увеличава,и овците не са ялови!. mhihi mhihi mhihi

п.п Не се здържах. :drinking:

п.п2 Не знам кой е по-здрав но си направи сметката кое е по-евтино 2 вала или 1?16 клапана или8?Но ако тръгнеш по тая логика да си избираш двигател...


Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Вто 15 апр 2008 23:09


Някой хора може да си правят сметка за двигателя и за частите по-него а не това дали има клапани или не.Хора много интереси различни ! :lol:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Вто 15 апр 2008 23:19


Чакай го да се охлади от въздуха през клапаните, тия с турбините направо мръзнат, та на турбодизелите им слагат подгревни свещи на антифриза да не замръзнат.. :37: Всичко е направено така ,че при един и същи обем да се вкара повече въздух , след това гориво, респективно се вдига мощността.Например 1.3-турбодизел=75к.с., а 1.7 прост дизел=54к.с.Ама тоя с малкото коне е още жив :D


Потребителски аватар
caro
Мнения: 576
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Мнениеот caro » Сря 16 апр 2008 20:19


Бъдещето е в 16-20V ,става дума за 4 цилиндъра.


Потребителски аватар
turbob
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот turbob » Чет 17 апр 2008 22:51


това че е вентилка незначи че е наточен


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 18 апр 2008 2:22


Колега виж сега
Първо-всички двигатели са както ти го казваш "вЕнтилирани" просто някои имат по 2 , а други по 4(5) клапана на цилиндър.
Второ- според мен броя на клапаните няма нищо общо с износването и чупливоста на ,мотора според мен.Взимаме за пример фв с двата мотора 2.0 които се монтират на голф 3 единя е 2.0 8в (2Е) ,а другия 2.0 16в (абф).Ако 8в-то се кара 200000 на пълна газ а 16в-то 200000 до 3000рпм и ако на 8в-то маслото се сменя на 12000км а на 16в-то на 7000км , кажи ми кое според теб ше се счупи по бързо????8в-то много ясно.И кво тогава значи че 16в-то е по здраво ли????Неее.Всички мотори са здрави като нови, но ние си купуваме колите на по 7-8 и повече години и на по 200 000км+ и не знаеме как е подържана колата.Има друго нещо че примерно 16в моторите предразполагат повече към даване на газ и от там евентуално има риск да е по зле мотора ,но защото е каран яко а не щот е зле по начало........Оф стига толко че ми се схванаха пръстите.....Карайте 16в мотори удоволствието е на практика ДВОЙНО 8*2=16 :lol: :lol: :lol: :Mr Green Fun



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта