от какво блокират пуловете на клапаните ?
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
от какво блокират пуловете на клапаните ?
от какво блокират пуловете на клапаните ? освен от смешване на водата с маслото , но при мен го няма тоя момент маслото си е нормално и всичко си е като хората само дето днес като отворих мотора и всички пулове до един бяха блокирали та ги чистих един по един ... и то по 2 -3 пъти че едвам се раздвижиха нормално ... и немога да намеря обяснение .. мотора го взех на скоро не е бил мой но колегата каза че до последно е бачкал,сигурен съм че ако бях опитал да го запаля щеше да върти на чекрък и нямаше да палне изобщо ... става дума за кр мотор?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Как по-точно блокират и на кое викаш пулове.
За мен пулове са на старите повдигачи дето не са хидравлични а механични, та те имат такива точно като пулове за игра на табла отгоре чрез които се регулира хлабината им.
А на хидравличен повдигач - освен на самия повдигач да викаш пул. И как точно са били блокирали щото ако говориш за самите повдигачи че са били твърди - то това си е напълно нормално, обратното е кофти и значи че не държат налягане.
За мен пулове са на старите повдигачи дето не са хидравлични а механични, та те имат такива точно като пулове за игра на табла отгоре чрез които се регулира хлабината им.
А на хидравличен повдигач - освен на самия повдигач да викаш пул. И как точно са били блокирали щото ако говориш за самите повдигачи че са били твърди - то това си е напълно нормално, обратното е кофти и значи че не държат налягане.
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
°niksi° написа:Как по-точно блокират и на кое викаш пулове.
За мен пулове са на старите повдигачи дето не са хидравлични а механични, та те имат такива точно като пулове за игра на табла отгоре чрез които се регулира хлабината им.
А на хидравличен повдигач - освен на самия повдигач да викаш пул. И как точно са били блокирали щото ако говориш за самите повдигачи че са били твърди - то това си е напълно нормално, обратното е кофти и значи че не държат налягане.
довечера ще направа снимки но бяха задръстени от всякаде и вала неможеше да ги натисне пак камоли аз с рака ...
и някав савет ? по един от клапаните се вижда че е почнал да хваща ръжда от седенето без всмуквателен колектор предполагам , как да го третирам ? заслужава ли си да носа на шлайф главата само за това ?
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Когато извадиш повдигача,от вътрешната страна има едно като буталце,с няколко удара на повдигача върху равна повърхност то пада,от неговата вътрешна страна има съчмичка тя се натиска с игла за да се изпразни самото буталце от маслото в него.След това пак си сглабяш повдигача и като натискаш от вътре т.е. буталцето което контактува с опашката на клапана ,то трябва да се връща дори и с изпразнето масло на повдигача.Просто нагнетеното масло в повдигача обира луфта както при пуловете...не се ли връща след натиск с ръка го заеби този повдигач блокирва...и си остава хлътнал и дори маслото не го избутва като се напълни от с-мата.Лошото е че по магазините има много ментета и то ina... 

- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
jagler написа:Когато извадиш повдигача,от вътрешната страна има едно като буталце,с няколко удара на повдигача върху равна повърхност то пада,от неговата вътрешна страна има съчмичка тя се натиска с игла за да се изпразни самото буталце от маслото в него.След това пак си сглабяш повдигача и като натискаш от вътре т.е. буталцето което контактува с опашката на клапана ,то трябва да се връща дори и с изпразнето масло на повдигача.Просто нагнетеното масло в повдигача обира луфта както при пуловете...не се ли връща след натиск с ръка го заеби този повдигач блокирва...и си остава хлътнал и дори маслото не го избутва като се напълни от с-мата.Лошото е че по магазините има много ментета и то ina...
да аз ги изчистих повдигачите / пуловете , но се чудех от какво са блокирали каква ли ще е тази причина , защото блокирват попринцип от смесване на вода с масло ...
иначе ето снимки :


- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ifidik написа:не са блокирали ,а са си много добре.ако искаш извади ги пак и ще видиш че пак са "блокирали".когато не са "блокирали",тогава са износени и не държат налягане.
знам кога държът налягане и кога са тотал щета няма значение днес престигат чисто нови от юнито .. с тях пристигат и семеринги , гарнитури , сигменти и ремаци ...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта