от какво блокират пуловете на клапаните ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

от какво блокират пуловете на клапаните ?

Мнениеот fens_ » Вто 24 юни 2008 0:06


от какво блокират пуловете на клапаните ? освен от смешване на водата с маслото , но при мен го няма тоя момент маслото си е нормално и всичко си е като хората само дето днес като отворих мотора и всички пулове до един бяха блокирали та ги чистих един по един ... и то по 2 -3 пъти че едвам се раздвижиха нормално ... и немога да намеря обяснение .. мотора го взех на скоро не е бил мой но колегата каза че до последно е бачкал,сигурен съм че ако бях опитал да го запаля щеше да върти на чекрък и нямаше да палне изобщо ... става дума за кр мотор?




Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 24 юни 2008 7:18


:arrow:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 24 юни 2008 9:04


Как по-точно блокират и на кое викаш пулове.

За мен пулове са на старите повдигачи дето не са хидравлични а механични, та те имат такива точно като пулове за игра на табла отгоре чрез които се регулира хлабината им.

А на хидравличен повдигач - освен на самия повдигач да викаш пул. И как точно са били блокирали щото ако говориш за самите повдигачи че са били твърди - то това си е напълно нормално, обратното е кофти и значи че не държат налягане.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 24 юни 2008 9:48


°niksi° написа:Как по-точно блокират и на кое викаш пулове.

За мен пулове са на старите повдигачи дето не са хидравлични а механични, та те имат такива точно като пулове за игра на табла отгоре чрез които се регулира хлабината им.

А на хидравличен повдигач - освен на самия повдигач да викаш пул. И как точно са били блокирали щото ако говориш за самите повдигачи че са били твърди - то това си е напълно нормално, обратното е кофти и значи че не държат налягане.



довечера ще направа снимки но бяха задръстени от всякаде и вала неможеше да ги натисне пак камоли аз с рака ...


и някав савет ? по един от клапаните се вижда че е почнал да хваща ръжда от седенето без всмуквателен колектор предполагам , как да го третирам ? заслужава ли си да носа на шлайф главата само за това ?


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Вто 24 юни 2008 10:06


аз не можах да зацепя. дай снимки да видим


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 26 юни 2008 19:17


Когато извадиш повдигача,от вътрешната страна има едно като буталце,с няколко удара на повдигача върху равна повърхност то пада,от неговата вътрешна страна има съчмичка тя се натиска с игла за да се изпразни самото буталце от маслото в него.След това пак си сглабяш повдигача и като натискаш от вътре т.е. буталцето което контактува с опашката на клапана ,то трябва да се връща дори и с изпразнето масло на повдигача.Просто нагнетеното масло в повдигача обира луфта както при пуловете...не се ли връща след натиск с ръка го заеби този повдигач блокирва...и си остава хлътнал и дори маслото не го избутва като се напълни от с-мата.Лошото е че по магазините има много ментета и то ina... :wink:


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пет 27 юни 2008 0:31


jagler написа:Когато извадиш повдигача,от вътрешната страна има едно като буталце,с няколко удара на повдигача върху равна повърхност то пада,от неговата вътрешна страна има съчмичка тя се натиска с игла за да се изпразни самото буталце от маслото в него.След това пак си сглабяш повдигача и като натискаш от вътре т.е. буталцето което контактува с опашката на клапана ,то трябва да се връща дори и с изпразнето масло на повдигача.Просто нагнетеното масло в повдигача обира луфта както при пуловете...не се ли връща след натиск с ръка го заеби този повдигач блокирва...и си остава хлътнал и дори маслото не го избутва като се напълни от с-мата.Лошото е че по магазините има много ментета и то ina... :wink:



да аз ги изчистих повдигачите / пуловете , но се чудех от какво са блокирали каква ли ще е тази причина , защото блокирват попринцип от смесване на вода с масло ...


иначе ето снимки :

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 27 юни 2008 7:03


не са блокирали ,а са си много добре.ако искаш извади ги пак и ще видиш че пак са "блокирали".когато не са "блокирали",тогава са износени и не държат налягане.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пет 27 юни 2008 9:22


ifidik написа:не са блокирали ,а са си много добре.ако искаш извади ги пак и ще видиш че пак са "блокирали".когато не са "блокирали",тогава са износени и не държат налягане.




знам кога държът налягане и кога са тотал щета няма значение днес престигат чисто нови от юнито .. с тях пристигат и семеринги , гарнитури , сигменти и ремаци ...


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 27 юни 2008 10:51


блокирали имаш впредвид контактната повърхност на пуля спрямо каналите в главата ли?
или самите повдигачи да са блокирали?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 27 юни 2008 16:17


ivo123 написа:блокирали имаш впредвид контактната повърхност на пуля спрямо каналите в главата ли?
или самите повдигачи да са блокирали?
самите повдигачи по-скоро...буталцето в повдигача остава навътре..аз си патих от ментета...INA :wink:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 27 юни 2008 19:12


лоша работа с тия менте части :(


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Съб 28 юни 2008 9:41


някой да знае колко горе долу варви шлайдането на главата че ми казаха една цена ама да я сравна .. ?


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Съб 28 юни 2008 10:20


А3 шлайфах 3а 15лв.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 28 юни 2008 10:33


fens_ написа:някой да знае колко горе долу варви шлайдането на главата че ми казаха една цена ама да я сравна .. ?


Между 10 и 15лв.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта