чука при студен двигател
- billy_bg
- Мнения: 142
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
чука при студен двигател
Колеги имам голф 1.6 карбуратор 85г.На скоро един ден след смяната на маслото чух чукане в двигателя.прави го само при студен двигател.като загрее чукането изчезва.запалих една сутрин двигателя и го слушах внимателно.чукаше си след около 5 минути за момент спря и след малко пак почна.после се повтори същото.като загрее няма никакво чукане от какво може да е това.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!
Колега-маслото ти е гъсто и маже наистина да са повдигачите,но това е нормално...
С какво масло си?
Щом е започнало след смяната му!!!
За сега карай така,но като дойде време за смяна сложи добро масло
и няма да имаш проблеми!!!
А що се отнася до ОПЕЛА- имах кадет 1,2кс. 1980г(от стария модел) и си тракаше като дизел- 11години без проблеми от 5 години е продаден и скоро го срешнах пак и си тракаше без проблемно.
Желязна машина
С какво масло си?
Щом е започнало след смяната му!!!
За сега карай така,но като дойде време за смяна сложи добро масло
и няма да имаш проблеми!!!
А що се отнася до ОПЕЛА- имах кадет 1,2кс. 1980г(от стария модел) и си тракаше като дизел- 11години без проблеми от 5 години е продаден и скоро го срешнах пак и си тракаше без проблемно.
Желязна машина

-
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Някъде по света
Кое дават по каталог?
По указания на производителя маслото трябва да е 10в40 или при по-екстремно каране 15в50, но всеки продавач заявява, че по неговия каталог неговото масло е наи подходящо за двигателя.
Човека има конкретен проблем и е коректно да му посочите конкретно масло, марка и модел с което би се решил проблема. Всичко друго са общи приказки за убиване на времето.
По указания на производителя маслото трябва да е 10в40 или при по-екстремно каране 15в50, но всеки продавач заявява, че по неговия каталог неговото масло е наи подходящо за двигателя.
Човека има конкретен проблем и е коректно да му посочите конкретно масло, марка и модел с което би се решил проблема. Всичко друго са общи приказки за убиване на времето.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
505 05 е написано на капака на клапаните на различни езици на мойта кола.....фабрична лепенка,запазена и до днес. това е нормата за маслото. но от опит знам в никакъв не трябва да е по гъсто защото докато загрее и маслото стане по течливо в началото се чува тракане на клапаните /автоматичните повдигачи/ които се пълнят с масло и обират луфта.
- Trifon
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Космос
- Контакти:
МАХАЙ това масло
Колега махай това масло, колкото можеш по скорои повече не си купувай Приста ойл, аз си направих същия пробле с тяхноммасло и сега повдигачите са за смяна, но ако си на малко километри махай го докато можеш и си сложи 10х40 

- gyleto
- Мнения: 309
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: PL 1991
- Местоположение: Пловдив
колата е старичка 15/40 е нормално за теб по рядкото масло ще ти прави проблеми и наистина ще ти трака каквото и масло рядко да сложиш,повдигачите най вероятно са ти за смяна по принцип старите двигатели чукат в началото при запалване докато се напълнят повдигачите, а за маслото има и доста доволни от приста оил аз лично съм най доволен от castrol
- Trifon
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Космос
- Контакти:
Старите двигатели
Колега старите двигатели не чукат по принцип, а когато са карани с неподходящо масло, като приста например, това масло не става за Фолксваген, за жигули-да, или лада, повдигачите се разлопват и оттам започват проблемите, сменяш ги, сменяш маслото, има си тема за маслото, избираш си едно и газ. Впрочем повдигачите не са скъпи, сменят се лесно, така че не си мъчи повече количката.Успех 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта