чука при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

чука при студен двигател

Мнениеот billy_bg » Сря 02 юли 2008 15:52


Колеги имам голф 1.6 карбуратор 85г.На скоро един ден след смяната на маслото чух чукане в двигателя.прави го само при студен двигател.като загрее чукането изчезва.запалих една сутрин двигателя и го слушах внимателно.чукаше си след около 5 минути за момент спря и след малко пак почна.после се повтори същото.като загрее няма никакво чукане от какво може да е това.




Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Мнениеот Bobcho_82 » Сря 02 юли 2008 16:21


Най-вероятно ти чукат повдигачите на клапаните. Няма страшно това нее опел та да надере вала.


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!!!

Мнениеот valkilmera » Чет 03 юли 2008 0:43


Колега-маслото ти е гъсто и маже наистина да са повдигачите,но това е нормално...
С какво масло си?
Щом е започнало след смяната му!!!
За сега карай така,но като дойде време за смяна сложи добро масло
и няма да имаш проблеми!!!

А що се отнася до ОПЕЛА- имах кадет 1,2кс. 1980г(от стария модел) и си тракаше като дизел- 11години без проблеми от 5 години е продаден и скоро го срешнах пак и си тракаше без проблемно.
Желязна машина :don't worry


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Нед 06 юли 2008 15:24


маслото е блу супер гас 15в 40 на приста оил минерално


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 06 юли 2008 18:10


един познат имаше същите проблеми с такова масло.
смени с Кастрол и утихна.
вероятно е гъсто като е студено а като загрее губи мазилните свойства.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 06 юли 2008 23:33


billy_bg написа:маслото е блу супер гас 15в 40 на приста оил минерално

Моята препоръка е да си го смениш с истинско масло, но... както прецениш ;)


zmei
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Мнениеот zmei » Чет 10 юли 2008 8:28


Кое е истинското масло за проблема на човека?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 10 юли 2008 8:44


zmei написа:Кое е истинското масло за проблема на човека?

това което го дават по каталог......


zmei
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Мнениеот zmei » Чет 10 юли 2008 10:03


Кое дават по каталог?
По указания на производителя маслото трябва да е 10в40 или при по-екстремно каране 15в50, но всеки продавач заявява, че по неговия каталог неговото масло е наи подходящо за двигателя.
Човека има конкретен проблем и е коректно да му посочите конкретно масло, марка и модел с което би се решил проблема. Всичко друго са общи приказки за убиване на времето.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пет 11 юли 2008 17:08


505 05 е написано на капака на клапаните на различни езици на мойта кола.....фабрична лепенка,запазена и до днес. това е нормата за маслото. но от опит знам в никакъв не трябва да е по гъсто защото докато загрее и маслото стане по течливо в началото се чува тракане на клапаните /автоматичните повдигачи/ които се пълнят с масло и обират луфта.


Потребителски аватар
Trifon
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Космос
Контакти:

МАХАЙ това масло

Мнениеот Trifon » Пет 11 юли 2008 19:07


Колега махай това масло, колкото можеш по скорои повече не си купувай Приста ойл, аз си направих същия пробле с тяхноммасло и сега повдигачите са за смяна, но ако си на малко километри махай го докато можеш и си сложи 10х40 :shocked


Потребителски аватар
gyleto
Мнения: 309
Регистриран на: Сря 09 май 2007 22:40
Автомобил: Golf 2
Двигател: PL 1991
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gyleto » Съб 12 юли 2008 6:38


колата е старичка 15/40 е нормално за теб по рядкото масло ще ти прави проблеми и наистина ще ти трака каквото и масло рядко да сложиш,повдигачите най вероятно са ти за смяна по принцип старите двигатели чукат в началото при запалване докато се напълнят повдигачите, а за маслото има и доста доволни от приста оил аз лично съм най доволен от castrol


Потребителски аватар
Trifon
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Космос
Контакти:

Старите двигатели

Мнениеот Trifon » Съб 12 юли 2008 9:06


Колега старите двигатели не чукат по принцип, а когато са карани с неподходящо масло, като приста например, това масло не става за Фолксваген, за жигули-да, или лада, повдигачите се разлопват и оттам започват проблемите, сменяш ги, сменяш маслото, има си тема за маслото, избираш си едно и газ. Впрочем повдигачите не са скъпи, сменят се лесно, така че не си мъчи повече количката.Успех 8)


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Нед 13 юли 2008 15:37


мерси за препоръките


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 13 юли 2008 17:22


те повдигачите не са скъпи,но тая кола няма хидравлични повдигачи.по старите модели са с пулове (парички) и ако чукането не се оправи с хубаво масло ,най възможно е да има износени легла на повдигачите,което се лекува с друга глава.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта