АБФ турбо-проект
- MITKOGOLF
 - Мнения: 462
 - Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
 - Автомобил: VW GOLF 3
 - Двигател: ABF-TURBO
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Чакам едни болтове за диференцяла и продължаваме
			
									
									- Vankata_84
 - Мнения: 270
 - Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
 - Автомобил: Polo TDI 9N3
 - Двигател: BMS 2008 DPF
 - Местоположение: до Своге
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Само като идея разп.валове от 9А няма ли да са по-добри за турбо, от АБФ-ски? При АБФ нещата са в критиките, 9А мисля е с по-равномерен върт.момент...Това няма ли да бъде по-подходящо за турбо? 
Някой дали има преки наблюдения???
 
Готино става
			
									
										
						Някой дали има преки наблюдения???
 Готино става

- MITKOGOLF
 - Мнения: 462
 - Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
 - Автомобил: VW GOLF 3
 - Двигател: ABF-TURBO
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: АБФ турбо - нов проект
За начало ще са оригиналните после мисля други валове спецялно за турбо приложение
			
									
										
						- Vankata_84
 - Мнения: 270
 - Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
 - Автомобил: Polo TDI 9N3
 - Двигател: BMS 2008 DPF
 - Местоположение: до Своге
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Ората си турат атмосферни, ти ги махаш  
 
Шегувам се! Ти си знаеш, според мен варианта с 9А го има.
Ако някой помогне със снимки на валове от 1.8т и от 1.8 20кл. да ги сравним ще разбереш, кое е вярното
			
									
										
						
 Шегувам се! Ти си знаеш, според мен варианта с 9А го има.
Ако някой помогне със снимки на валове от 1.8т и от 1.8 20кл. да ги сравним ще разбереш, кое е вярното

- Iago
 - Мнения: 463
 - Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
 - Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
 - Двигател: B8444S
 - Местоположение: София
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Искаш да кажеш, че атмосферни валове от 9А са по-добри от турбо валове на Catcams (примерно)?
			
									
										
						- Vankata_84
 - Мнения: 270
 - Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
 - Автомобил: Polo TDI 9N3
 - Двигател: BMS 2008 DPF
 - Местоположение: до Своге
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Искам да кажа че при 1.8т се твърди че с атмосферни валове(от АДР 1.8 20кл. без турбо) има по-малък лаг на турбото, спрямо ОЕМ валовете за турбо! Аз веднага се питам защо тогава не са си сток??? Обаче не малко твърдения има в нета че реално го имало това. На колегата просто му подсказвам вариант за 50лв от моргата за "може би" подходящи валове...като вече е ясно от къде си правя асоциация. КатКамс ще са по-добри като сложи от тия дето държат клапана отворен почти постоянно 
 И то по-добро като параметри, иначе надали ще изкарат пробега на ОЕМ-ски 
 
Виждам че колега определено знае какво прави, давам идей
 Ако преча и съм в повече нека ми се изтрие мнението 
			
									
										
						
 И то по-добро като параметри, иначе надали ще изкарат пробега на ОЕМ-ски 
 Виждам че колега определено знае какво прави, давам идей
 Ако преча и съм в повече нека ми се изтрие мнението 
- Iago
 - Мнения: 463
 - Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
 - Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
 - Двигател: B8444S
 - Местоположение: София
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Да де пич.. ама човека турбинира АБФ, не слага 1.8т. Разликата между АБФ-ски и 9А, сигурно е 2-3 градуса. Съвсем примерно го казвам, не съм търсил спецификации на 9А валове. Но 16в валовете от тия години всички се въртят около 220 градуса. Макар и само 50 лв, според мен не си струва, особено като не си видял спецификациите.
Особено пък по снимка да гледаш.. не е сериозно това.
			
									
										
						Особено пък по снимка да гледаш.. не е сериозно това.
- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: АБФ турбо - нов проект
АБФ-ските валове са идеални за турбо. Кеткамс си е кеткамс!!!
Кеткамс са 100 пъти по-добри от оригиланите за турбо апликации. Не се изказвайте така неподготвени наистина.. излагате се.
			
									
										
						Кеткамс са 100 пъти по-добри от оригиланите за турбо апликации. Не се изказвайте така неподготвени наистина.. излагате се.
- MITKOGOLF
 - Мнения: 462
 - Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
 - Автомобил: VW GOLF 3
 - Двигател: ABF-TURBO
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Пристигнаха болтовете за диференцяла,тези дни започваме работа по скоростите
			
									
										
						
- paco
 - Мнения: 1817
 - Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Това което аз съм постигнал с атмосферни валове :
1.8 16V Турбо (бивш асматик KR) с ABF валове - 277kW
1.8 20V Турбо (бивш асматик AGN) с AGN валове - 300kW
И двата резултата са подковани с графики от Проспийд
Ето малко инфо за сток валовете:


			
									
										
						1.8 16V Турбо (бивш асматик KR) с ABF валове - 277kW
1.8 20V Турбо (бивш асматик AGN) с AGN валове - 300kW
И двата резултата са подковани с графики от Проспийд
Ето малко инфо за сток валовете:


- RISTEE
 - Мнения: 219
 - Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
 - Автомобил: Vw mk2 GT special
 - Двигател: 1.8 RP
 - Местоположение: riogrande
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Излиза че абф-ските са си най добри, за турбо конверсия ?
			
									
										
						- paco
 - Мнения: 1817
 - Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Да, така е, но няма как да се сравняват с афтърмаркет валове за турбо апликация. Просто няма как да задържиш торка в обороти със стандартни ABF валове.
Това е последната графика от старата ми кола 1,8бара буст / 277kW / AWD, но да уточня , че ползвам и механика за изпускателните клапани. Налага се ако иска човек да кара над 1,4-1,5бара буст.


Всъщност главата още ми седи оборудвана , барбар със смукателен колектор с долно пълнене
			
									
										
						Това е последната графика от старата ми кола 1,8бара буст / 277kW / AWD, но да уточня , че ползвам и механика за изпускателните клапани. Налага се ако иска човек да кара над 1,4-1,5бара буст.


Всъщност главата още ми седи оборудвана , барбар със смукателен колектор с долно пълнене
- 
				Cordoba16vt
 - Мнения: 540
 - Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Ванката ( аз ) изкара 435 на колелата в ХЕЕД на 1.7 буст с 268 гр Шрикове с 11.5 лифт ( атмосферни ) , с доста будна кола в ниските :)Цялото това чудо не спира да прави коне до 7 800 об в мин 
 Но си трябват раздвижни колела за чудеса . А , и мотора е 2.0 ( 92.8 х 82.5 ) , демек къса биела ( 144 мм ) , което определено е най добрата комбинация за високооборотен турбо мотор ( мое мнение ) .  
			
									
										
						
 Но си трябват раздвижни колела за чудеса . А , и мотора е 2.0 ( 92.8 х 82.5 ) , демек къса биела ( 144 мм ) , което определено е най добрата комбинация за високооборотен турбо мотор ( мое мнение ) .  
- Vankata_84
 - Мнения: 270
 - Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
 - Автомобил: Polo TDI 9N3
 - Двигател: BMS 2008 DPF
 - Местоположение: до Своге
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Късата биела прави голям ъгъл мотовилка/бутало....от увличането износва цилиндрите много! Аз съм с АЦЕ железо, като го ремонтирах това което казвам се потвърди. Иначе да късите мотовилки, двигателя тръгва от 4000-4500 не като АБФ-а от 5500-6000.
Чул съм че с късите мотовилки не е добре повече от 7000об. плюва маслото през вентиацията
Малко яснота за ОЕМ валовете:

			
									
										
						Чул съм че с късите мотовилки не е добре повече от 7000об. плюва маслото през вентиацията

Малко яснота за ОЕМ валовете:

- paco
 - Мнения: 1817
 - Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: АБФ турбо - нов проект
Изобщо не съм съгласен с теб. Дължината на биелата няма изобщо връзка с износването. Проблема е, че караме новите стари коли на цяла Европа. Купуваш кола на 180000 км с ясното съзнание, че тя всъщност е на 280000 или повече. Сипвано е масло някакво, карана е кой знае как , къде и от кой а после биелите ни били виновни.  KR, PL, 9A, 1.8 20V (AGN) и всички разновидности на 1.8T са с прекомерно износване заради биели?!?! А това с повръщането на масло ме разби, но ще ти спестя каквото си мисля и прочети пак първото изречение от това дето съм писал.
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта