АБФ турбо-проект
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Чакам едни болтове за диференцяла и продължаваме
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ турбо - нов проект
Само като идея разп.валове от 9А няма ли да са по-добри за турбо, от АБФ-ски? При АБФ нещата са в критиките, 9А мисля е с по-равномерен върт.момент...Това няма ли да бъде по-подходящо за турбо?
Някой дали има преки наблюдения???
Готино става
Някой дали има преки наблюдения???

Готино става

- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
За начало ще са оригиналните после мисля други валове спецялно за турбо приложение
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ турбо - нов проект
Ората си турат атмосферни, ти ги махаш
Шегувам се! Ти си знаеш, според мен варианта с 9А го има.
Ако някой помогне със снимки на валове от 1.8т и от 1.8 20кл. да ги сравним ще разбереш, кое е вярното

Шегувам се! Ти си знаеш, според мен варианта с 9А го има.
Ако някой помогне със снимки на валове от 1.8т и от 1.8 20кл. да ги сравним ще разбереш, кое е вярното

- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: АБФ турбо - нов проект
Искаш да кажеш, че атмосферни валове от 9А са по-добри от турбо валове на Catcams (примерно)?
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ турбо - нов проект
Искам да кажа че при 1.8т се твърди че с атмосферни валове(от АДР 1.8 20кл. без турбо) има по-малък лаг на турбото, спрямо ОЕМ валовете за турбо! Аз веднага се питам защо тогава не са си сток??? Обаче не малко твърдения има в нета че реално го имало това. На колегата просто му подсказвам вариант за 50лв от моргата за "може би" подходящи валове...като вече е ясно от къде си правя асоциация. КатКамс ще са по-добри като сложи от тия дето държат клапана отворен почти постоянно
И то по-добро като параметри, иначе надали ще изкарат пробега на ОЕМ-ски
Виждам че колега определено знае какво прави, давам идей
Ако преча и съм в повече нека ми се изтрие мнението 


Виждам че колега определено знае какво прави, давам идей


- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: АБФ турбо - нов проект
Да де пич.. ама човека турбинира АБФ, не слага 1.8т. Разликата между АБФ-ски и 9А, сигурно е 2-3 градуса. Съвсем примерно го казвам, не съм търсил спецификации на 9А валове. Но 16в валовете от тия години всички се въртят около 220 градуса. Макар и само 50 лв, според мен не си струва, особено като не си видял спецификациите.
Особено пък по снимка да гледаш.. не е сериозно това.
Особено пък по снимка да гледаш.. не е сериозно това.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
АБФ-ските валове са идеални за турбо. Кеткамс си е кеткамс!!!
Кеткамс са 100 пъти по-добри от оригиланите за турбо апликации. Не се изказвайте така неподготвени наистина.. излагате се.
Кеткамс са 100 пъти по-добри от оригиланите за турбо апликации. Не се изказвайте така неподготвени наистина.. излагате се.
- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: АБФ турбо - нов проект
Пристигнаха болтовете за диференцяла,тези дни започваме работа по скоростите

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Това което аз съм постигнал с атмосферни валове :
1.8 16V Турбо (бивш асматик KR) с ABF валове - 277kW
1.8 20V Турбо (бивш асматик AGN) с AGN валове - 300kW
И двата резултата са подковани с графики от Проспийд
Ето малко инфо за сток валовете:


1.8 16V Турбо (бивш асматик KR) с ABF валове - 277kW
1.8 20V Турбо (бивш асматик AGN) с AGN валове - 300kW
И двата резултата са подковани с графики от Проспийд

Ето малко инфо за сток валовете:


- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: АБФ турбо - нов проект
Излиза че абф-ските са си най добри, за турбо конверсия ?
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Да, така е, но няма как да се сравняват с афтърмаркет валове за турбо апликация. Просто няма как да задържиш торка в обороти със стандартни ABF валове.
Това е последната графика от старата ми кола 1,8бара буст / 277kW / AWD, но да уточня , че ползвам и механика за изпускателните клапани. Налага се ако иска човек да кара над 1,4-1,5бара буст.


Всъщност главата още ми седи оборудвана , барбар със смукателен колектор с долно пълнене
Това е последната графика от старата ми кола 1,8бара буст / 277kW / AWD, но да уточня , че ползвам и механика за изпускателните клапани. Налага се ако иска човек да кара над 1,4-1,5бара буст.


Всъщност главата още ми седи оборудвана , барбар със смукателен колектор с долно пълнене

-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Ванката ( аз ) изкара 435 на колелата в ХЕЕД на 1.7 буст с 268 гр Шрикове с 11.5 лифт ( атмосферни ) , с доста будна кола в ниските :)Цялото това чудо не спира да прави коне до 7 800 об в мин
Но си трябват раздвижни колела за чудеса . А , и мотора е 2.0 ( 92.8 х 82.5 ) , демек къса биела ( 144 мм ) , което определено е най добрата комбинация за високооборотен турбо мотор ( мое мнение ) . 


- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: АБФ турбо - нов проект
Късата биела прави голям ъгъл мотовилка/бутало....от увличането износва цилиндрите много! Аз съм с АЦЕ железо, като го ремонтирах това което казвам се потвърди. Иначе да късите мотовилки, двигателя тръгва от 4000-4500 не като АБФ-а от 5500-6000.
Чул съм че с късите мотовилки не е добре повече от 7000об. плюва маслото през вентиацията
Малко яснота за ОЕМ валовете:

Чул съм че с късите мотовилки не е добре повече от 7000об. плюва маслото през вентиацията

Малко яснота за ОЕМ валовете:

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АБФ турбо - нов проект
Изобщо не съм съгласен с теб. Дължината на биелата няма изобщо връзка с износването. Проблема е, че караме новите стари коли на цяла Европа. Купуваш кола на 180000 км с ясното съзнание, че тя всъщност е на 280000 или повече. Сипвано е масло някакво, карана е кой знае как , къде и от кой а после биелите ни били виновни. KR, PL, 9A, 1.8 20V (AGN) и всички разновидности на 1.8T са с прекомерно износване заради биели?!?! А това с повръщането на масло ме разби, но ще ти спестя каквото си мисля и прочети пак първото изречение от това дето съм писал.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта