АБФ турбо-проект

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 26 май 2014 20:52


Чакам едни болтове за диференцяла и продължаваме




Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Пет 30 май 2014 15:47


Само като идея разп.валове от 9А няма ли да са по-добри за турбо, от АБФ-ски? При АБФ нещата са в критиките, 9А мисля е с по-равномерен върт.момент...Това няма ли да бъде по-подходящо за турбо?
Някой дали има преки наблюдения??? :drunk

Готино става :beer


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 30 май 2014 17:29


За начало ще са оригиналните после мисля други валове спецялно за турбо приложение


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Съб 31 май 2014 17:48


Ората си турат атмосферни, ти ги махаш :11

Шегувам се! Ти си знаеш, според мен варианта с 9А го има.

Ако някой помогне със снимки на валове от 1.8т и от 1.8 20кл. да ги сравним ще разбереш, кое е вярното :beer


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Iago » Съб 31 май 2014 20:26


Искаш да кажеш, че атмосферни валове от 9А са по-добри от турбо валове на Catcams (примерно)?


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Пон 02 юни 2014 8:12


Искам да кажа че при 1.8т се твърди че с атмосферни валове(от АДР 1.8 20кл. без турбо) има по-малък лаг на турбото, спрямо ОЕМ валовете за турбо! Аз веднага се питам защо тогава не са си сток??? Обаче не малко твърдения има в нета че реално го имало това. На колегата просто му подсказвам вариант за 50лв от моргата за "може би" подходящи валове...като вече е ясно от къде си правя асоциация. КатКамс ще са по-добри като сложи от тия дето държат клапана отворен почти постоянно :beer И то по-добро като параметри, иначе надали ще изкарат пробега на ОЕМ-ски :th_up

Виждам че колега определено знае какво прави, давам идей :a045 Ако преча и съм в повече нека ми се изтрие мнението :th_up


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Iago » Пон 02 юни 2014 10:18


Да де пич.. ама човека турбинира АБФ, не слага 1.8т. Разликата между АБФ-ски и 9А, сигурно е 2-3 градуса. Съвсем примерно го казвам, не съм търсил спецификации на 9А валове. Но 16в валовете от тия години всички се въртят около 220 градуса. Макар и само 50 лв, според мен не си струва, особено като не си видял спецификациите.

Особено пък по снимка да гледаш.. не е сериозно това.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vizor » Пон 02 юни 2014 13:06


АБФ-ските валове са идеални за турбо. Кеткамс си е кеткамс!!!
Кеткамс са 100 пъти по-добри от оригиланите за турбо апликации. Не се изказвайте така неподготвени наистина.. излагате се.


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 02 юни 2014 20:31


Пристигнаха болтовете за диференцяла,тези дни започваме работа по скороститеИзображение


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Вто 03 юни 2014 13:16


Това което аз съм постигнал с атмосферни валове :
1.8 16V Турбо (бивш асматик KR) с ABF валове - 277kW
1.8 20V Турбо (бивш асматик AGN) с AGN валове - 300kW
И двата резултата са подковани с графики от Проспийд :smile

Ето малко инфо за сток валовете:

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот RISTEE » Вто 03 юни 2014 14:32


Излиза че абф-ските са си най добри, за турбо конверсия ?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Вто 03 юни 2014 15:34


Да, така е, но няма как да се сравняват с афтърмаркет валове за турбо апликация. Просто няма как да задържиш торка в обороти със стандартни ABF валове.

Това е последната графика от старата ми кола 1,8бара буст / 277kW / AWD, но да уточня , че ползвам и механика за изпускателните клапани. Налага се ако иска човек да кара над 1,4-1,5бара буст.

Изображение
Изображение

Всъщност главата още ми седи оборудвана , барбар със смукателен колектор с долно пълнене :smile


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 04 юни 2014 9:30


Ванката ( аз ) изкара 435 на колелата в ХЕЕД на 1.7 буст с 268 гр Шрикове с 11.5 лифт ( атмосферни ) , с доста будна кола в ниските :)Цялото това чудо не спира да прави коне до 7 800 об в мин :gruebel Но си трябват раздвижни колела за чудеса . А , и мотора е 2.0 ( 92.8 х 82.5 ) , демек къса биела ( 144 мм ) , което определено е най добрата комбинация за високооборотен турбо мотор ( мое мнение ) . :beer


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот Vankata_84 » Сря 04 юни 2014 19:19


Късата биела прави голям ъгъл мотовилка/бутало....от увличането износва цилиндрите много! Аз съм с АЦЕ железо, като го ремонтирах това което казвам се потвърди. Иначе да късите мотовилки, двигателя тръгва от 4000-4500 не като АБФ-а от 5500-6000.
Чул съм че с късите мотовилки не е добре повече от 7000об. плюва маслото през вентиацията :11

Малко яснота за ОЕМ валовете:

Изображение


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ турбо - нов проект

Мнениеот paco » Сря 04 юни 2014 23:59


Изобщо не съм съгласен с теб. Дължината на биелата няма изобщо връзка с износването. Проблема е, че караме новите стари коли на цяла Европа. Купуваш кола на 180000 км с ясното съзнание, че тя всъщност е на 280000 или повече. Сипвано е масло някакво, карана е кой знае как , къде и от кой а после биелите ни били виновни. KR, PL, 9A, 1.8 20V (AGN) и всички разновидности на 1.8T са с прекомерно износване заради биели?!?! А това с повръщането на масло ме разби, но ще ти спестя каквото си мисля и прочети пак първото изречение от това дето съм писал.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта