



Покачване мощността АБС мотор
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
От работа не остава време частите да си докарам 

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Не съм сигурен дали не омаслява гарнитурата на главата
а и да не омаслява съм за гумички така че сега ми се върти идеята
и за друга глава, имам един мотор у нас от ауди пак 1.8 моно, но там
е ПМ обозначението на мотора, като беше с доста по дълги скорости
и събираше само 3 литра масло
Каква глава е най добрия вариант според вас, като целта е да си
запазя колектора за моното ?

а и да не омаслява съм за гумички така че сега ми се върти идеята
и за друга глава, имам един мотор у нас от ауди пак 1.8 моно, но там
е ПМ обозначението на мотора, като беше с доста по дълги скорости
и събираше само 3 литра масло

Каква глава е най добрия вариант според вас, като целта е да си
запазя колектора за моното ?
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Вчера пробвахме дросела
останахме приятно изненадани
може на стария дросел да е бил разместен тпс-а но... разлика имаше.
Снимки малко по късно !

може на стария дросел да е бил разместен тпс-а но... разлика имаше.
Снимки малко по късно !
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Ето обещаните снимки
Вала от 115-ка
Това е плочката която колега ни я даде, с много добра изработка
за сега ще сме без
нея докато намерим преходник за един отвор, в момента сме с същия диаметър плочка като тази на снимките
но с два отвора.
Тук се вижда как стой върху дросела
Ето го и самия дросел и разликата с оригиналния
Вала от 115-ка
Това е плочката която колега ни я даде, с много добра изработка

нея докато намерим преходник за един отвор, в момента сме с същия диаметър плочка като тази на снимките
но с два отвора.
Тук се вижда как стой върху дросела
Ето го и самия дросел и разликата с оригиналния
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Айде слагайте и вала вече,де!Успех с проекта! 

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Вала другия уикенд
все не остава време през седмицата за подобни
манипулации, а и сега ще оправям външни забележки, чукнато драснато и т.н.
Предстой и смяна на масло спрял съм се на Мотул 15в50 от проспиид.
И продължаваме с колектора.
Иначе разлика от по-голям дросел има и то не малка, найстина 45мм в сравнение с 38мм
не е кои знае какво, но разлика има със същото положение на кранчетата на газта
и колата върви доста по леко с по малко газ и въобще доста положително и се отрази
тази интервенция. Разход още не съм засичал точно.
Сега след смяната на дросела ,колагата pas1.8mi каза че е настройл ТПС-а
и е сменил лагери на клапата, нещо в което не се съмнявам че е направено коректно
,но сега на студен мотор оборотите на ПХ са около 1300 1400, след минаването на 70 градуса
по уред падат постепенно до нормализирането на около 900 при загрят мотор.
Въпроса ми е ако смуче въздух от някъде, то оборотите ще са по високи и след достигане
на оптимална работна темперетура или
Тези лагери на оста на дроселовата клапа имат ли склонност да смучат въздух или
Уплътних с гарнитурки направени от тънък картон от мен и малко силиконче,
удачен ли е варианта или има някакви готови които мога да си поръчам от
някъде


манипулации, а и сега ще оправям външни забележки, чукнато драснато и т.н.
Предстой и смяна на масло спрял съм се на Мотул 15в50 от проспиид.
И продължаваме с колектора.
Иначе разлика от по-голям дросел има и то не малка, найстина 45мм в сравнение с 38мм
не е кои знае какво, но разлика има със същото положение на кранчетата на газта
и колата върви доста по леко с по малко газ и въобще доста положително и се отрази
тази интервенция. Разход още не съм засичал точно.
Сега след смяната на дросела ,колагата pas1.8mi каза че е настройл ТПС-а
и е сменил лагери на клапата, нещо в което не се съмнявам че е направено коректно
,но сега на студен мотор оборотите на ПХ са около 1300 1400, след минаването на 70 градуса
по уред падат постепенно до нормализирането на около 900 при загрят мотор.
Въпроса ми е ако смуче въздух от някъде, то оборотите ще са по високи и след достигане
на оптимална работна темперетура или



Тези лагери на оста на дроселовата клапа имат ли склонност да смучат въздух или


Уплътних с гарнитурки направени от тънък картон от мен и малко силиконче,
удачен ли е варианта или има някакви готови които мога да си поръчам от
някъде


- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Такам.. Изглежда ТПС-а определено влияе на предварението
или по точно положението на ТПС-а, снощи го мръднах леко по
часовниковата и нещата заспаха, оборотите и на студен мотор се
оптимализираха сега на смукач сутрин държи не повече от 1200
мотора работи по мазно и не толкова твърдо и резливо, а щях
да купувам пак нов 4 пиновия датчик.
Събота вала ,да видима как ще е положението и после колектор
с двуцевка и обмислям вариант за някакво крайно гърне
Чисто дизайнерски нощо не ми пасва и не ми се връзва с визията
но по това което четох крайното е най голямата тапа на мотора,
сега съм с резонатор на местото на катализатора и още
две гърнета до края където е и крайното всичко е оригинално НЕ дрънчащо,
приемам всякакви съвети и предложения за нещо крайно което няма да е
хипер щумно и ще седи прилично
А за гарнитурките, никъде ги няма като резервна част, решил съм
да си ги направя от вътрешна авто гума
или по точно положението на ТПС-а, снощи го мръднах леко по
часовниковата и нещата заспаха, оборотите и на студен мотор се
оптимализираха сега на смукач сутрин държи не повече от 1200
мотора работи по мазно и не толкова твърдо и резливо, а щях
да купувам пак нов 4 пиновия датчик.
Събота вала ,да видима как ще е положението и после колектор
с двуцевка и обмислям вариант за някакво крайно гърне

Чисто дизайнерски нощо не ми пасва и не ми се връзва с визията
но по това което четох крайното е най голямата тапа на мотора,
сега съм с резонатор на местото на катализатора и още
две гърнета до края където е и крайното всичко е оригинално НЕ дрънчащо,
приемам всякакви съвети и предложения за нещо крайно което няма да е
хипер щумно и ще седи прилично

А за гарнитурките, никъде ги няма като резервна част, решил съм
да си ги направя от вътрешна авто гума

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Нещата взимат друг обрат, вече на лице имам още един 1.8 моно
Сега се търсят 4 бутала от 1.8 тръц на голф или ауди без значение,
Читав пневматичен дремел/шлифовалка и го почвам, след много четене
и мислене и какви ли не варианти си мисля че сгъстяване с други бутала
,шлайф (който още не знам в какви граници трябва да е ) не прекомерно
портване ,колектор-глава, изпускателен колектор, и двуцевка от 2Е
заедно с вала и дросела и нещата ще дойдат в граници.
Ще съм благодарен ако някой систематизира едни данни на най-подходящите
бутала за този мотор, с цел сгъстяване за ежедневна употреба с агу.
До колкото разбирам има доста варианти на читави бутала но тези от тръца
са фаворит като тегло-горивна камера ?

Сега се търсят 4 бутала от 1.8 тръц на голф или ауди без значение,
Читав пневматичен дремел/шлифовалка и го почвам, след много четене
и мислене и какви ли не варианти си мисля че сгъстяване с други бутала
,шлайф (който още не знам в какви граници трябва да е ) не прекомерно
портване ,колектор-глава, изпускателен колектор, и двуцевка от 2Е
заедно с вала и дросела и нещата ще дойдат в граници.
Ще съм благодарен ако някой систематизира едни данни на най-подходящите
бутала за този мотор, с цел сгъстяване за ежедневна употреба с агу.
До колкото разбирам има доста варианти на читави бутала но тези от тръца
са фаворит като тегло-горивна камера ?
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Няма и няма бутала и това е ....
Днес нямаше какво да правя и така или иначе трябваше да сменям масло и си взех и гарнитура за капака на клапаните и семеринг за вала и го сменихме, разликата за всеки следящ си автомобила е огромна, поне при мен във високите обороти тоест след между 3 и 4000 оборота нещата се подобряват значително, колата не тъпче ами си се доразвива във оборотите и то много положително сигурен съм че кривата на мощноста има друг вид !
За тези които ще минават по моя път и им е за пръв път, нещата са елементарни:
Капак на главата долу, всички белези на място, прозорец на маховика сочещ 0, шайба на коляновия вал на белег на блока, и горе О I T на шайбата
Разхлабваме обтяжната ролка, вадиме ремъка от колелото на разпределителния и с един ластик го връзваме някъде по капака
Лагерите се номерират, 4 на брой са, както и положението им като условно предна и задна част
Развиват се последователно (аз в кръг) малко по малко защото повдигачите ги надигат заедно с вала,
до пълното им развиване, демонтаж
Вала долу, новия горе като местата на който лагерува обилно с масльонката, лагерите върху вала,
пак обилно с масльонката,
Затягане лека по лека ако може 20 минути да се затягат най добре, лека по лека аз кръгообразно ги прикарах
като по този начин те си натискат вала и прибират повдигачите, накрая достегнах от вътре към двата края с голямата тресчоткаи край, да не забравите пластмасовия щит преди капака (за по добро мазане е предполагам и предотвратява излишното плискане на масло по капака)
Ремъка се закача на разпределителния вал като се спазват отново белезите, задължително ще си разместите делкото и в последствие отново ще си правите центровка на запалването, но това е няма как....
В началото колата работи като трактор ч минута няма и толко 30 40 секунди и после се наместват нещата и си заработи мазно,
обаче започна едно връщане на детонации през дросела
оказа се голямо закъснение изглежда доста съм си разместил делкото с паразитния вал и в последстиве откоригирахме с една бърза 13ка, нещата заспаха всяка посъхранена кола с още живец в нея моментално ще усети разликата
Остава и колектора с двуцевката и мисля да го чакам да се счупи после, звънях на половин София всички тунери ги изхвърлят буталата от 1.8T ако някой има добра оферта чакам мотора в гаража и той
Днес нямаше какво да правя и така или иначе трябваше да сменям масло и си взех и гарнитура за капака на клапаните и семеринг за вала и го сменихме, разликата за всеки следящ си автомобила е огромна, поне при мен във високите обороти тоест след между 3 и 4000 оборота нещата се подобряват значително, колата не тъпче ами си се доразвива във оборотите и то много положително сигурен съм че кривата на мощноста има друг вид !
За тези които ще минават по моя път и им е за пръв път, нещата са елементарни:
Капак на главата долу, всички белези на място, прозорец на маховика сочещ 0, шайба на коляновия вал на белег на блока, и горе О I T на шайбата
Разхлабваме обтяжната ролка, вадиме ремъка от колелото на разпределителния и с един ластик го връзваме някъде по капака
Лагерите се номерират, 4 на брой са, както и положението им като условно предна и задна част
Развиват се последователно (аз в кръг) малко по малко защото повдигачите ги надигат заедно с вала,
до пълното им развиване, демонтаж
Вала долу, новия горе като местата на който лагерува обилно с масльонката, лагерите върху вала,
пак обилно с масльонката,
Затягане лека по лека ако може 20 минути да се затягат най добре, лека по лека аз кръгообразно ги прикарах
като по този начин те си натискат вала и прибират повдигачите, накрая достегнах от вътре към двата края с голямата тресчоткаи край, да не забравите пластмасовия щит преди капака (за по добро мазане е предполагам и предотвратява излишното плискане на масло по капака)
Ремъка се закача на разпределителния вал като се спазват отново белезите, задължително ще си разместите делкото и в последствие отново ще си правите центровка на запалването, но това е няма как....
В началото колата работи като трактор ч минута няма и толко 30 40 секунди и после се наместват нещата и си заработи мазно,


оказа се голямо закъснение изглежда доста съм си разместил делкото с паразитния вал и в последстиве откоригирахме с една бърза 13ка, нещата заспаха всяка посъхранена кола с още живец в нея моментално ще усети разликата

Остава и колектора с двуцевката и мисля да го чакам да се счупи после, звънях на половин София всички тунери ги изхвърлят буталата от 1.8T ако някой има добра оферта чакам мотора в гаража и той

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Ето снимки от работата
Оригиналния вал и негово сваляне
Разликата между валовете видно почти няма...
Новия вал + гарнитура
Маслото е супер
Заслужаваше си слагането на вала, ако няма какво да правите а ви се занимава
резултата е приятен !!!
Поздрави и до следващия път, когато ще се заиграем с боята.
Трябва да сме готови за 8-ми !
Оригиналния вал и негово сваляне
Разликата между валовете видно почти няма...
Новия вал + гарнитура
Маслото е супер

Заслужаваше си слагането на вала, ако няма какво да правите а ви се занимава
резултата е приятен !!!
Поздрави и до следващия път, когато ще се заиграем с боята.
Трябва да сме готови за 8-ми !

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Продължаваме с подобренията по колата, този път подобрихме осветлението и по точно
халогените, рефлектора на оригиналните от Пассат са пластмасови и с по силна крушка на 55
обгарят от вътре, отделно покритието им го няма и не светят грам.
Решението е да се сложат от Голф 3-ри, благодарение на Ico Uzunov който ни продаде
перфектни халогени, резултата беше много приятен.
За по малко от 30-мин работа рефлекторите бяха прехвърлени ->
Ето снимки от работата:
Ето тези са халогените от Ico
Разликата
Вече готови
Това е за сега, другата седмица продължаваме с прочистването на охладителната системата
смяна на антифриз, датчик за перката и термостат + промивка на радиаторите.
халогените, рефлектора на оригиналните от Пассат са пластмасови и с по силна крушка на 55
обгарят от вътре, отделно покритието им го няма и не светят грам.
Решението е да се сложат от Голф 3-ри, благодарение на Ico Uzunov който ни продаде
перфектни халогени, резултата беше много приятен.
За по малко от 30-мин работа рефлекторите бяха прехвърлени ->
Ето снимки от работата:
Ето тези са халогените от Ico
Разликата
Вече готови
Това е за сега, другата седмица продължаваме с прочистването на охладителната системата
смяна на антифриз, датчик за перката и термостат + промивка на радиаторите.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Чакам утре да пристигнат изпускателния колектор с двуцевката, днеска ще се разровя да намеря още един смукател, че направо да ги кача на главата не после да си чупя ръцете.
Въпроса е смукателния ще му махна таралежа, ще изправя завоите на първия и последния рънър, и ще го пооширя малко, както и главата естествено
, само че се сещам за гарнитурите, с тях как седи въпроса при уширен колектор и глава, за изпускателния няма проблеми там само ще изгладя и полирам самия колектор, няма да го уширявам да не го предобря.
За препасването на клапаните ми искат 40 лева което не е кой знае какво но след до тук изчетеното е с много спорен ефект, тествали ги с въздух не изпускали ти сипваш бензин текат......
Та се чудя дали само да не ги тръкна леко в гаража с пастичка и бормашината с един гумен накрайник или да не ги пипам.
Гумички ,гарнитури и паста какво ще препоръчате като марка ?
Днес говорих с Vento той каза че е правил гарнитура по поръчка но не му е допаднала, и е шлайфал оригиналната докато не пасне, така че това отпада като проблем.
Въпроса сега е кой е точни инструмент пневматичен дремел ли да взимам, или да си правя накрайник за електрическата бормашина, имам два много добри елпрома единия с реглаж на оборотите и са доста тежки, ако си направя гъвкав накрайник с жило у някак си закрепя борчета шкурки няма ли да е по добър вариант, одеве пробвах смукателния колектор се яде много лесно с шкурка тип 80 100 120
Въпроса е смукателния ще му махна таралежа, ще изправя завоите на първия и последния рънър, и ще го пооширя малко, както и главата естествено

За препасването на клапаните ми искат 40 лева което не е кой знае какво но след до тук изчетеното е с много спорен ефект, тествали ги с въздух не изпускали ти сипваш бензин текат......

Гумички ,гарнитури и паста какво ще препоръчате като марка ?
Днес говорих с Vento той каза че е правил гарнитура по поръчка но не му е допаднала, и е шлайфал оригиналната докато не пасне, така че това отпада като проблем.
Въпроса сега е кой е точни инструмент пневматичен дремел ли да взимам, или да си правя накрайник за електрическата бормашина, имам два много добри елпрома единия с реглаж на оборотите и са доста тежки, ако си направя гъвкав накрайник с жило у някак си закрепя борчета шкурки няма ли да е по добър вариант, одеве пробвах смукателния колектор се яде много лесно с шкурка тип 80 100 120

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
оП темата се премести
Според мен слагането на глава от пб е по добрият вариант от
колкото абс главата да се подобрява.

Според мен слагането на глава от пб е по добрият вариант от
колкото абс главата да се подобрява.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
По-добрия вариант е пълен инжекцион и чик чирик глава ....аз карам за ежедневка РП голф2 газифицирано моно за това върши идеална работа,двигателя е адски пъргав и на бензин и газ и не искам нищо да му пипам ,но за кола,която ще й се дава газ моното е труп ще върви до 5-5500 с модификациите - там където пълната инжкеция си е в разцвета на силата..
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка
Колата си остава ежедневка, няма да е "сгрешения проект" както каза Боби
не искам да излитам ,ако исках то не това щеше да ми е базата ,да не се повтарям
Глава от ПБ/ПФ не става няма отвор в главата за антифриза през колектора (само това ме спира) тапите не са голям проблем ,но това с антифриза си е пречка, ако изпадне кратуна от АБТ ауди което е 1 на 100 да но иначе оставам с АБСовата.
Само за сравнение вчера на две места ми дадоха цена от по 100 кинта за абсолютно не окомплектована АБТ глава, а бюджета като съществена част от проекта не му се нрави тоя разход, който автоматично отива за модване на наличната глава
Има и още един въпрос, наличната глава не е шлайфана до сега 100% ,с колко да я свалям за да подобриме сгъстяването малко от малко (металната гарнитура не ми допада с оргиналдъ ще е) ???
След като дигнах диоптъра от четене за портове дремели и уреди за дистанционно мерена на дебелина, само ще махнем несъответствия между всмукателен колектор и глава и някой фрапантни очевидни ръбове по глава колектор, до там с портването.
За шлайфа обаче още никъде не намирам инфо до къде може и колко още ти остава, само някакви идеи ми се въртят в главата, някой може ли да каже колко е дебела нова гарнитура че още не съм си я взел , и съответно металната ?

не искам да излитам ,ако исках то не това щеше да ми е базата ,да не се повтарям

Глава от ПБ/ПФ не става няма отвор в главата за антифриза през колектора (само това ме спира) тапите не са голям проблем ,но това с антифриза си е пречка, ако изпадне кратуна от АБТ ауди което е 1 на 100 да но иначе оставам с АБСовата.
Само за сравнение вчера на две места ми дадоха цена от по 100 кинта за абсолютно не окомплектована АБТ глава, а бюджета като съществена част от проекта не му се нрави тоя разход, който автоматично отива за модване на наличната глава

Има и още един въпрос, наличната глава не е шлайфана до сега 100% ,с колко да я свалям за да подобриме сгъстяването малко от малко (металната гарнитура не ми допада с оргиналдъ ще е) ???
След като дигнах диоптъра от четене за портове дремели и уреди за дистанционно мерена на дебелина, само ще махнем несъответствия между всмукателен колектор и глава и някой фрапантни очевидни ръбове по глава колектор, до там с портването.
За шлайфа обаче още никъде не намирам инфо до къде може и колко още ти остава, само някакви идеи ми се въртят в главата, някой може ли да каже колко е дебела нова гарнитура че още не съм си я взел , и съответно металната ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта