Покачване мощността АБС мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Чет 18 апр 2013 22:28


От работа не остава време частите да си докарам :banghead




Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Пет 19 апр 2013 8:57


Не съм сигурен дали не омаслява гарнитурата на главата :banghead
а и да не омаслява съм за гумички така че сега ми се върти идеята
и за друга глава, имам един мотор у нас от ауди пак 1.8 моно, но там
е ПМ обозначението на мотора, като беше с доста по дълги скорости
и събираше само 3 литра масло :gruebel
Каква глава е най добрия вариант според вас, като целта е да си
запазя колектора за моното ?


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот RISTEE » Нед 21 апр 2013 9:22


Вчера пробвахме дросела :biggrin останахме приятно изненадани
може на стария дросел да е бил разместен тпс-а но... разлика имаше.
Снимки малко по късно !


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот RISTEE » Нед 21 апр 2013 12:13


Ето обещаните снимки
Вала от 115-ка
IMG_6000.jpg

Това е плочката която колега ни я даде, с много добра изработка :love.vwclub за сега ще сме без
нея докато намерим преходник за един отвор, в момента сме с същия диаметър плочка като тази на снимките
но с два отвора.
IMG_6004.jpg

Тук се вижда как стой върху дросела
IMG_6007.jpg

Ето го и самия дросел и разликата с оригиналния
IMG_6010.jpg

IMG_6011.jpg


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот pas1.8mi » Нед 21 апр 2013 14:48


Айде слагайте и вала вече,де!Успех с проекта! :th_up


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Пон 22 апр 2013 9:09


Вала другия уикенд :th_up все не остава време през седмицата за подобни
манипулации, а и сега ще оправям външни забележки, чукнато драснато и т.н.
Предстой и смяна на масло спрял съм се на Мотул 15в50 от проспиид.
И продължаваме с колектора.

Иначе разлика от по-голям дросел има и то не малка, найстина 45мм в сравнение с 38мм
не е кои знае какво, но разлика има със същото положение на кранчетата на газта
и колата върви доста по леко с по малко газ и въобще доста положително и се отрази
тази интервенция. Разход още не съм засичал точно.

Сега след смяната на дросела ,колагата pas1.8mi каза че е настройл ТПС-а
и е сменил лагери на клапата, нещо в което не се съмнявам че е направено коректно
,но сега на студен мотор оборотите на ПХ са около 1300 1400, след минаването на 70 градуса
по уред падат постепенно до нормализирането на около 900 при загрят мотор.
Въпроса ми е ако смуче въздух от някъде, то оборотите ще са по високи и след достигане
на оптимална работна темперетура или :question :question :question
Тези лагери на оста на дроселовата клапа имат ли склонност да смучат въздух или :question :question
Уплътних с гарнитурки направени от тънък картон от мен и малко силиконче,
удачен ли е варианта или има някакви готови които мога да си поръчам от
някъде :question :question


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Вто 23 апр 2013 9:09


Такам.. Изглежда ТПС-а определено влияе на предварението
или по точно положението на ТПС-а, снощи го мръднах леко по
часовниковата и нещата заспаха, оборотите и на студен мотор се
оптимализираха сега на смукач сутрин държи не повече от 1200
мотора работи по мазно и не толкова твърдо и резливо, а щях
да купувам пак нов 4 пиновия датчик.
Събота вала ,да видима как ще е положението и после колектор
с двуцевка и обмислям вариант за някакво крайно гърне :gruebel
Чисто дизайнерски нощо не ми пасва и не ми се връзва с визията
но по това което четох крайното е най голямата тапа на мотора,
сега съм с резонатор на местото на катализатора и още
две гърнета до края където е и крайното всичко е оригинално НЕ дрънчащо,
приемам всякакви съвети и предложения за нещо крайно което няма да е
хипер щумно и ще седи прилично :th_up
А за гарнитурките, никъде ги няма като резервна част, решил съм
да си ги направя от вътрешна авто гума :no


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Чет 02 май 2013 9:26


Нещата взимат друг обрат, вече на лице имам още един 1.8 моно :mhihi
Сега се търсят 4 бутала от 1.8 тръц на голф или ауди без значение,
Читав пневматичен дремел/шлифовалка и го почвам, след много четене
и мислене и какви ли не варианти си мисля че сгъстяване с други бутала
,шлайф (който още не знам в какви граници трябва да е ) не прекомерно
портване ,колектор-глава, изпускателен колектор, и двуцевка от 2Е
заедно с вала и дросела и нещата ще дойдат в граници.

Ще съм благодарен ако някой систематизира едни данни на най-подходящите
бутала за този мотор, с цел сгъстяване за ежедневна употреба с агу.
До колкото разбирам има доста варианти на читави бутала но тези от тръца
са фаворит като тегло-горивна камера ?


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Нед 19 май 2013 21:31


Няма и няма бутала и това е ....
Днес нямаше какво да правя и така или иначе трябваше да сменям масло и си взех и гарнитура за капака на клапаните и семеринг за вала и го сменихме, разликата за всеки следящ си автомобила е огромна, поне при мен във високите обороти тоест след между 3 и 4000 оборота нещата се подобряват значително, колата не тъпче ами си се доразвива във оборотите и то много положително сигурен съм че кривата на мощноста има друг вид !

За тези които ще минават по моя път и им е за пръв път, нещата са елементарни:
Капак на главата долу, всички белези на място, прозорец на маховика сочещ 0, шайба на коляновия вал на белег на блока, и горе О I T на шайбата
Разхлабваме обтяжната ролка, вадиме ремъка от колелото на разпределителния и с един ластик го връзваме някъде по капака
Лагерите се номерират, 4 на брой са, както и положението им като условно предна и задна част
Развиват се последователно (аз в кръг) малко по малко защото повдигачите ги надигат заедно с вала,
до пълното им развиване, демонтаж
Вала долу, новия горе като местата на който лагерува обилно с масльонката, лагерите върху вала,
пак обилно с масльонката,
Затягане лека по лека ако може 20 минути да се затягат най добре, лека по лека аз кръгообразно ги прикарах
като по този начин те си натискат вала и прибират повдигачите, накрая достегнах от вътре към двата края с голямата тресчоткаи край, да не забравите пластмасовия щит преди капака (за по добро мазане е предполагам и предотвратява излишното плискане на масло по капака)
Ремъка се закача на разпределителния вал като се спазват отново белезите, задължително ще си разместите делкото и в последствие отново ще си правите центровка на запалването, но това е няма как....

В началото колата работи като трактор ч минута няма и толко 30 40 секунди и после се наместват нещата и си заработи мазно, :a045 обаче започна едно връщане на детонации през дросела :gruebel
оказа се голямо закъснение изглежда доста съм си разместил делкото с паразитния вал и в последстиве откоригирахме с една бърза 13ка, нещата заспаха всяка посъхранена кола с още живец в нея моментално ще усети разликата :th_up
Остава и колектора с двуцевката и мисля да го чакам да се счупи после, звънях на половин София всички тунери ги изхвърлят буталата от 1.8T ако някой има добра оферта чакам мотора в гаража и той :love.vwclub


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот RISTEE » Пон 20 май 2013 9:11


Ето снимки от работата
Оригиналния вал и негово сваляне
IMG_7293.jpg

Разликата между валовете видно почти няма...
IMG_7302.jpg

Новия вал + гарнитура
IMG_7314.jpg

IMG_7319.jpg

Маслото е супер :love.vwclub
IMG_7325.jpg


Заслужаваше си слагането на вала, ако няма какво да правите а ви се занимава
резултата е приятен !!!
Поздрави и до следващия път, когато ще се заиграем с боята.
Трябва да сме готови за 8-ми ! :love.vwclub


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот RISTEE » Нед 26 май 2013 17:12


Продължаваме с подобренията по колата, този път подобрихме осветлението и по точно
халогените, рефлектора на оригиналните от Пассат са пластмасови и с по силна крушка на 55
обгарят от вътре, отделно покритието им го няма и не светят грам.
Решението е да се сложат от Голф 3-ри, благодарение на Ico Uzunov който ни продаде
перфектни халогени, резултата беше много приятен.
За по малко от 30-мин работа рефлекторите бяха прехвърлени ->
Ето снимки от работата:
IMG_7427.jpg

Ето тези са халогените от Ico
IMG_7431.jpg

Разликата
IMG_7434.jpg

Вече готови
IMG_7451.jpg


Това е за сега, другата седмица продължаваме с прочистването на охладителната системата
смяна на антифриз, датчик за перката и термостат + промивка на радиаторите.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Сря 03 юли 2013 9:14


Чакам утре да пристигнат изпускателния колектор с двуцевката, днеска ще се разровя да намеря още един смукател, че направо да ги кача на главата не после да си чупя ръцете.
Въпроса е смукателния ще му махна таралежа, ще изправя завоите на първия и последния рънър, и ще го пооширя малко, както и главата естествено :mhihi , само че се сещам за гарнитурите, с тях как седи въпроса при уширен колектор и глава, за изпускателния няма проблеми там само ще изгладя и полирам самия колектор, няма да го уширявам да не го предобря.

За препасването на клапаните ми искат 40 лева което не е кой знае какво но след до тук изчетеното е с много спорен ефект, тествали ги с въздух не изпускали ти сипваш бензин текат...... :gruebel Та се чудя дали само да не ги тръкна леко в гаража с пастичка и бормашината с един гумен накрайник или да не ги пипам.
Гумички ,гарнитури и паста какво ще препоръчате като марка ?

Днес говорих с Vento той каза че е правил гарнитура по поръчка но не му е допаднала, и е шлайфал оригиналната докато не пасне, така че това отпада като проблем.

Въпроса сега е кой е точни инструмент пневматичен дремел ли да взимам, или да си правя накрайник за електрическата бормашина, имам два много добри елпрома единия с реглаж на оборотите и са доста тежки, ако си направя гъвкав накрайник с жило у някак си закрепя борчета шкурки няма ли да е по добър вариант, одеве пробвах смукателния колектор се яде много лесно с шкурка тип 80 100 120 :question


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот RISTEE » Сря 03 юли 2013 22:00


оП темата се премести :love.vwclub
Според мен слагането на глава от пб е по добрият вариант от
колкото абс главата да се подобрява.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот Stenly » Сря 03 юли 2013 22:37


По-добрия вариант е пълен инжекцион и чик чирик глава ....аз карам за ежедневка РП голф2 газифицирано моно за това върши идеална работа,двигателя е адски пъргав и на бензин и газ и не искам нищо да му пипам ,но за кола,която ще й се дава газ моното е труп ще върви до 5-5500 с модификациите - там където пълната инжкеция си е в разцвета на силата..


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Смяна разпределителен вал ,8 клапа, последователност, ка

Мнениеот lubecku » Чет 04 юли 2013 9:24


Колата си остава ежедневка, няма да е "сгрешения проект" както каза Боби :mhihi
не искам да излитам ,ако исках то не това щеше да ми е базата ,да не се повтарям :c020
Глава от ПБ/ПФ не става няма отвор в главата за антифриза през колектора (само това ме спира) тапите не са голям проблем ,но това с антифриза си е пречка, ако изпадне кратуна от АБТ ауди което е 1 на 100 да но иначе оставам с АБСовата.
Само за сравнение вчера на две места ми дадоха цена от по 100 кинта за абсолютно не окомплектована АБТ глава, а бюджета като съществена част от проекта не му се нрави тоя разход, който автоматично отива за модване на наличната глава :mhihi
Има и още един въпрос, наличната глава не е шлайфана до сега 100% ,с колко да я свалям за да подобриме сгъстяването малко от малко (металната гарнитура не ми допада с оргиналдъ ще е) ???

След като дигнах диоптъра от четене за портове дремели и уреди за дистанционно мерена на дебелина, само ще махнем несъответствия между всмукателен колектор и глава и някой фрапантни очевидни ръбове по глава колектор, до там с портването.
За шлайфа обаче още никъде не намирам инфо до къде може и колко още ти остава, само някакви идеи ми се въртят в главата, някой може ли да каже колко е дебела нова гарнитура че още не съм си я взел , и съответно металната ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта