С 50 ще се отпуши по-нормално
И аз започнах проекта 1,6-1,8 продължение
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Ето малко ъпдейт от вчера:
разглобен и започната подготовка за боядисване на блока, почистване от ръжда и други мизерии.
Иот днес продължението с резултата от боядисването:
след като е боядисан ще се занесе да му вземат лицето и почва събирането му.
Имам ядове с почистването на буталата от нагара и каналите на буталните пръстени, някакви съвети и идеи. В момента се киснт в кореселин и терпентин та дано да се размекне малко.
разглобен и започната подготовка за боядисване на блока, почистване от ръжда и други мизерии.
Иот днес продължението с резултата от боядисването:
след като е боядисан ще се занесе да му вземат лицето и почва събирането му.
Имам ядове с почистването на буталата от нагара и каналите на буталните пръстени, някакви съвети и идеи. В момента се киснт в кореселин и терпентин та дано да се размекне малко.
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Stenly написа:Взимаш стария сегмент чупиш го и леко минаваш каналите ама много леко за да не надереш алуминия само колкото да изпаднат скомината която се е събрала в каналите на буталата.
Каналите на сегментите както ти казва Стенли, но чак толкова не се притеснявай! Буталата външно с телена четка е единствения начин, с друго не пада, с каквото и да ги киснеш, с телена четка и накрая с бензин!
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Този начин със сегмента за почистване на леглата на сегмента го знам, прди имах двутактова кола(Трабант) та там да видите що за нагар става. Аз знам един друг начин но е много агресивен и не искам да стигам до него, сода каустик на люспи и гореща вода, такава гадост става че ако си топнеш пръста може и да не го извадиш. А за меглиото не се бях сетил. Утре ще пробвам. Благодаря за идеята, ако не стане ще търся сода каустик.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Днес носихме блока с Vit_autosofia - Люси да му шлайфат лицето. Отнеха му 0,25мм, имало е кривини по лицето, явно от некадърна експлоатация. После падна голямо миене и мазане с масло. А относно супата от бутала със сос от меглио и разредител, момци не става много е нагара, на ръка с телена четка с мек косъм и после със счупен сегмент и така докато падне. И маслената помпа бе прегледана за хлабини дали са в нормите , има малко хлабина но е 0,11мм а максимума е 0,20 което е добре. А ето ги и снимките:

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
дай малко да пишеме по темата...
сложи конзолата на масления филтър на мястото й.
завий поне 2 болта на ръка ги стегни-просто да не мърдоли.
намажи остатъка от дупката с отработено масълце с пръстче или най добре с черна грес ама тъъъъничко.
после вземи гръб от стар календар (не много дебел картон) и го притисни към намазаното чело на дупката.
получаваш един шаблон.
на него с моливче довърши кръгчето за горивната помпа (дупката за палчето).
изрежи го. шаблона това...
дупките можеш да си направиш със съчма от лагер и гайка и чук.
после иди някъде където има шлайф и ги помоли да ти изрежат този детайл от 2-3мм. ламарина като задължително да я челосат на шлайфа от едната страна. ще видиш коя е страната дето ляга на блока.
после малко силикон, болтове и върху него-помпата! и готово.
критично е да премериш колко е дълго палчето на помпата и как ляга в/у гърбицата на паразитния, защото колкото по дебела е "тапата" дето ще правиш-толкова по неподатлива ще е на температурни разлики-ерго-няма да се покриви и да фъска масълце оттам.

сложи конзолата на масления филтър на мястото й.
завий поне 2 болта на ръка ги стегни-просто да не мърдоли.
намажи остатъка от дупката с отработено масълце с пръстче или най добре с черна грес ама тъъъъничко.
после вземи гръб от стар календар (не много дебел картон) и го притисни към намазаното чело на дупката.
получаваш един шаблон.
на него с моливче довърши кръгчето за горивната помпа (дупката за палчето).
изрежи го. шаблона това...
дупките можеш да си направиш със съчма от лагер и гайка и чук.
после иди някъде където има шлайф и ги помоли да ти изрежат този детайл от 2-3мм. ламарина като задължително да я челосат на шлайфа от едната страна. ще видиш коя е страната дето ляга на блока.
после малко силикон, болтове и върху него-помпата! и готово.
критично е да премериш колко е дълго палчето на помпата и как ляга в/у гърбицата на паразитния, защото колкото по дебела е "тапата" дето ще правиш-толкова по неподатлива ще е на температурни разлики-ерго-няма да се покриви и да фъска масълце оттам.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
vaskoto1 написа:дай малко да пишеме по темата...
сложи конзолата на масления филтър на мястото й.
завий поне 2 болта на ръка ги стегни-просто да не мърдоли.
намажи остатъка от дупката с отработено масълце с пръстче или най добре с черна грес ама тъъъъничко.
после вземи гръб от стар календар (не много дебел картон) и го притисни към намазаното чело на дупката.
получаваш един шаблон.
на него с моливче довърши кръгчето за горивната помпа (дупката за палчето).
изрежи го. шаблона това...
дупките можеш да си направиш със съчма от лагер и гайка и чук.
после иди някъде където има шлайф и ги помоли да ти изрежат този детайл от 2-3мм. ламарина като задължително да я челосат на шлайфа от едната страна. ще видиш коя е страната дето ляга на блока.
после малко силикон, болтове и върху него-помпата! и готово.
критично е да премериш колко е дълго палчето на помпата и как ляга в/у гърбицата на паразитния, защото колкото по дебела е "тапата" дето ще правиш-толкова по неподатлива ще е на температурни разлики-ерго-няма да се покриви и да фъска масълце оттам.
Точно за такъв варянт си мислех и аз. само трябва да определя колко ще е дебелината на планката, че за щока на помпата е важно.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Е вече е омазан с масло целия, като преди това е изсушен с въздух под налягане, не ми е за пръв път да правя така и до сега винаги се движат. А относно ръждата знам но не и давам шанс, там къето е шлифовано може да започне но след като е омазнен се минава с водна шкурка но не с вода а с масло, а маслените магистрали имат налепи от маслото че и там ръждата няма шанс.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 34 госта
