И аз започнах проекта 1,6-1,8 продължение

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 06 фев 2008 14:32


Според мен 55 е доста пресилено, все пак АБФ-а е с 50 :lol:
С 50 ще се отпуши по-нормално




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 07 фев 2008 21:53


Ето малко ъпдейт от вчера:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

разглобен и започната подготовка за боядисване на блока, почистване от ръжда и други мизерии.

Иот днес продължението с резултата от боядисването:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

след като е боядисан ще се занесе да му вземат лицето и почва събирането му.

Имам ядове с почистването на буталата от нагара и каналите на буталните пръстени, някакви съвети и идеи. В момента се киснт в кореселин и терпентин та дано да се размекне малко.


Потребителски аватар
Snoopy
Мнения: 263
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Snoopy » Чет 07 фев 2008 22:16


мразим picvalley, отварям го с часове - в най-добрия случай... в най-лошия не го отварям изобщо :(


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 07 фев 2008 23:49


Взимаш стария сегмент чупиш го и леко минаваш каналите ама много леко за да не надереш алуминия само колкото да изпаднат скомината която се е събрала в каналите на буталата.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 08 фев 2008 0:03


Stenly написа:Взимаш стария сегмент чупиш го и леко минаваш каналите ама много леко за да не надереш алуминия само колкото да изпаднат скомината която се е събрала в каналите на буталата.


Каналите на сегментите както ти казва Стенли, но чак толкова не се притеснявай! Буталата външно с телена четка е единствения начин, с друго не пада, с каквото и да ги киснеш, с телена четка и накрая с бензин!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 08 фев 2008 0:13




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 08 фев 2008 0:22


Айде ще кажа една отвара :D Меглио , Белина и вода в една тенджера и ги оставяш да врят. Ще видиш каква чернилка ще падне а буталата ще са като нови или ако има нещо то ще се махне с лекота защото е разкиснато.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 08 фев 2008 0:57


Този начин със сегмента за почистване на леглата на сегмента го знам, прди имах двутактова кола(Трабант) та там да видите що за нагар става. Аз знам един друг начин но е много агресивен и не искам да стигам до него, сода каустик на люспи и гореща вода, такава гадост става че ако си топнеш пръста може и да не го извадиш. А за меглиото не се бях сетил. Утре ще пробвам. Благодаря за идеята, ако не стане ще търся сода каустик.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 08 фев 2008 20:59


Днес носихме блока с Vit_autosofia - Люси да му шлайфат лицето. Отнеха му 0,25мм, имало е кривини по лицето, явно от некадърна експлоатация. После падна голямо миене и мазане с масло. А относно супата от бутала със сос от меглио и разредител, момци не става много е нагара, на ръка с телена четка с мек косъм и после със счупен сегмент и така докато падне. И маслената помпа бе прегледана за хлабини дали са в нормите , има малко хлабина но е 0,11мм а максимума е 0,20 което е добре. А ето ги и снимките:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 08 фев 2008 21:37


Вееесооооо не блока с вода бееее :(


П.П. казах ли ти за шлайфа ;) нема се базикаш с бате ти визор ;)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 08 фев 2008 21:39


дай малко да пишеме по темата...
сложи конзолата на масления филтър на мястото й.
завий поне 2 болта на ръка ги стегни-просто да не мърдоли.
намажи остатъка от дупката с отработено масълце с пръстче или най добре с черна грес ама тъъъъничко.
после вземи гръб от стар календар (не много дебел картон) и го притисни към намазаното чело на дупката.
получаваш един шаблон.
на него с моливче довърши кръгчето за горивната помпа (дупката за палчето).
изрежи го. шаблона това...
дупките можеш да си направиш със съчма от лагер и гайка и чук.
после иди някъде където има шлайф и ги помоли да ти изрежат този детайл от 2-3мм. ламарина като задължително да я челосат на шлайфа от едната страна. ще видиш коя е страната дето ляга на блока.
после малко силикон, болтове и върху него-помпата! и готово.
критично е да премериш колко е дълго палчето на помпата и как ляга в/у гърбицата на паразитния, защото колкото по дебела е "тапата" дето ще правиш-толкова по неподатлива ще е на температурни разлики-ерго-няма да се покриви и да фъска масълце оттам.
:wink:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 08 фев 2008 21:40


Vizor написа:Вееесооооо не блока с вода бееее :(


П.П. казах ли ти за шлайфа ;) нема се базикаш с бате ти визор ;)


А ти как ще свалиш абразиба и стружките полепнали по блока и попаднали в маслените и водни магистрали.

А за лицето то беше ясно че ще е така, Италия-некадърни карачи
:wink:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 08 фев 2008 21:59


vaskoto1 написа:дай малко да пишеме по темата...
сложи конзолата на масления филтър на мястото й.
завий поне 2 болта на ръка ги стегни-просто да не мърдоли.
намажи остатъка от дупката с отработено масълце с пръстче или най добре с черна грес ама тъъъъничко.
после вземи гръб от стар календар (не много дебел картон) и го притисни към намазаното чело на дупката.
получаваш един шаблон.
на него с моливче довърши кръгчето за горивната помпа (дупката за палчето).
изрежи го. шаблона това...
дупките можеш да си направиш със съчма от лагер и гайка и чук.
после иди някъде където има шлайф и ги помоли да ти изрежат този детайл от 2-3мм. ламарина като задължително да я челосат на шлайфа от едната страна. ще видиш коя е страната дето ляга на блока.
после малко силикон, болтове и върху него-помпата! и готово.
критично е да премериш колко е дълго палчето на помпата и как ляга в/у гърбицата на паразитния, защото колкото по дебела е "тапата" дето ще правиш-толкова по неподатлива ще е на температурни разлики-ерго-няма да се покриви и да фъска масълце оттам.
:wink:


:bowdown

Точно за такъв варянт си мислех и аз. само трябва да определя колко ще е дебелината на планката, че за щока на помпата е важно.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 08 фев 2008 22:03


НЕ С ВОДААААААААААА! Това е гол метал може за минута да хване ръжда. Иска търпение едрите мизерии с шпакла после бензини нафта меглио каквото избереш.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 08 фев 2008 22:38


Е вече е омазан с масло целия, като преди това е изсушен с въздух под налягане, не ми е за пръв път да правя така и до сега винаги се движат. А относно ръждата знам но не и давам шанс, там къето е шлифовано може да започне но след като е омазнен се минава с водна шкурка но не с вода а с масло, а маслените магистрали имат налепи от маслото че и там ръждата няма шанс.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 74 госта