имаStenly написа:Съмнявам се голф 1 гти да има прекъсвач защото е най-опростения вариянт на К-Джетроника без никакви компютри авансатори и т.н.
ДРАГ - как се ускорява най-бързо...
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Къде е монтиран прекъсвача,мен също ме интересува!?Gesha_GTI написа:Stenly написа:Съмнявам се голф 1 гти да има прекъсвач защото е най-опростения вариянт на К-Джетроника без никакви компютри авансатори и т.н.
Има прекъсвач на 6700 точно както колегата Стоян е казал...Аз на голфа ми за най-бързо ускорение си пълня 1ва 2ра и 3та до прекъсвач,и после колата умира
емо
"прекъсвача", преставлява (при кж-троника) палец с монтирана калибрована пружинка,която под въздеиствието на центробежните сили прекъсва подаването на искра към запалителните свещи.просто и ефективно!в този случаи няма нужда от ебу
повечето нямат защото старите собсвеници са сложили палец от 6лв. вместо от 25-30лв.
повечето нямат защото старите собсвеници са сложили палец от 6лв. вместо от 25-30лв.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
"прекъсвача", преставлява (при кж-троника) палец с монтирана калибрована пружинка,която под въздеиствието на центробежните сили прекъсва подаването на искра към запалителните свещи.просто и ефективно!в този случаи няма нужда от ебу
повечето нямат защото старите собсвеници са сложили палец от 6лв. вместо от 25-30лв.
След като прочетох мнението хукнах към Ауто Плюс и другите магазини да търся катъв палец но уви...няма никъде
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
аз бях с такъв но го хвърлих...сега взех такъв от 7 лева...не е такъв продълговат а е един тумбест с пружинка която се вижда като го погледнеш от горе...и с него съм мазал лютеницата така че ....Achim Lauritzen написа:"прекъсвача", преставлява (при кж-троника) палец с монтирана калибрована пружинка,която под въздеиствието на центробежните сили прекъсва подаването на искра към запалителните свещи.просто и ефективно!в този случаи няма нужда от ебу
повечето нямат защото старите собсвеници са сложили палец от 6лв. вместо от 25-30лв.
След като прочетох мнението хукнах към Ауто Плюс и другите магазини да търся катъв палец но уви...няма никъдеи моята няма прекъсвач и палеца е от 6 лв.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
mk1 написа:neon написа:Добре! К-джетроник имал "ограничител на оборотите" в палеца!!!![]()
При ДХ-а може, ама КР-а е със същия инжекцион. А обяснете ми на него тогава къде му е ограничителя?! Защото съм пробвал и със сигурност мога да кажа, че не е в палеца (предполагам в комп-а е)!
да в ебу-то е
Е тогава к'во ми обяснявате, че като се смени палеца- излиташ!?
-
golf_mania
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 0:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта