ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Вто 29 юли 2008 22:01


Stenly написа:Съмнявам се голф 1 гти да има прекъсвач защото е най-опростения вариянт на К-Джетроника без никакви компютри авансатори и т.н.
има :wink: този звук не се бърка




Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 29 юли 2008 22:03


Stenly написа:Съмнявам се голф 1 гти да има прекъсвач защото е най-опростения вариянт на К-Джетроника без никакви компютри авансатори и т.н.

Има прекъсвач на 6700 точно както колегата Стоян е казал...Аз на голфа ми за най-бързо ускорение си пълня 1ва 2ра и 3та до прекъсвач,и после колата умира :lol:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 29 юли 2008 22:36


може би 1,8 има на моя голф преди да ги разглобя такова нещо ни видях ни усетих мотора е 1,6 ГТИ Вдигаше обороти без да го спира нещо :?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 29 юли 2008 22:55


Gesha_GTI написа:
Stenly написа:Съмнявам се голф 1 гти да има прекъсвач защото е най-опростения вариянт на К-Джетроника без никакви компютри авансатори и т.н.

Има прекъсвач на 6700 точно както колегата Стоян е казал...Аз на голфа ми за най-бързо ускорение си пълня 1ва 2ра и 3та до прекъсвач,и после колата умира :lol:
Къде е монтиран прекъсвача,мен също ме интересува!? :roll: Защото на моя мотор досега не съм намерил,и се "цеди" повече от необходимото! :wink:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Сря 30 юли 2008 1:44


"прекъсвача", преставлява (при кж-троника) палец с монтирана калибрована пружинка,която под въздеиствието на центробежните сили прекъсва подаването на искра към запалителните свещи.просто и ефективно!в този случаи няма нужда от ебу
повечето нямат защото старите собсвеници са сложили палец от 6лв. вместо от 25-30лв.


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Сря 30 юли 2008 9:31


Stenly написа:може би 1,8 има на моя голф преди да ги разглобя такова нещо ни видях ни усетих мотора е 1,6 ГТИ Вдигаше обороти без да го спира нещо :?
за 1.8 ГТИ 112 коня говорим да :wink:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 30 юли 2008 14:31


"прекъсвача", преставлява (при кж-троника) палец с монтирана калибрована пружинка,която под въздеиствието на центробежните сили прекъсва подаването на искра към запалителните свещи.просто и ефективно!в този случаи няма нужда от ебу
повечето нямат защото старите собсвеници са сложили палец от 6лв. вместо от 25-30лв.

След като прочетох мнението хукнах към Ауто Плюс и другите магазини да търся катъв палец но уви...няма никъде :? и моята няма прекъсвач и палеца е от 6 лв.


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Сря 30 юли 2008 14:33


Ето клипче с моя голф и прекъсвач на 6700 DX мотор :wink:
http://vbox7.com/play:fb837cdd


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 30 юли 2008 16:29


Achim Lauritzen написа:
"прекъсвача", преставлява (при кж-троника) палец с монтирана калибрована пружинка,която под въздеиствието на центробежните сили прекъсва подаването на искра към запалителните свещи.просто и ефективно!в този случаи няма нужда от ебу
повечето нямат защото старите собсвеници са сложили палец от 6лв. вместо от 25-30лв.

След като прочетох мнението хукнах към Ауто Плюс и другите магазини да търся катъв палец но уви...няма никъде :? и моята няма прекъсвач и палеца е от 6 лв.
аз бях с такъв но го хвърлих...сега взех такъв от 7 лева...не е такъв продълговат а е един тумбест с пружинка която се вижда като го погледнеш от горе...и с него съм мазал лютеницата така че ....


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Сря 30 юли 2008 16:40


А за к'во ви е да карате след прекъсвача, като там нема никой на стоковиците? :roll:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Чет 31 юли 2008 8:19


Добре! К-джетроник имал "ограничител на оборотите" в палеца!!! :lol:
При ДХ-а може, ама КР-а е със същия инжекцион. А обяснете ми на него тогава къде му е ограничителя?! Защото съм пробвал и със сигурност мога да кажа, че не е в палеца (предполагам в комп-а е)!


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mk1 » Чет 31 юли 2008 12:47


neon написа:Добре! К-джетроник имал "ограничител на оборотите" в палеца!!! :lol:
При ДХ-а може, ама КР-а е със същия инжекцион. А обяснете ми на него тогава къде му е ограничителя?! Защото съм пробвал и със сигурност мога да кажа, че не е в палеца (предполагам в комп-а е)!

да в ебу-то е


kircheto

Мнениеот kircheto » Чет 31 юли 2008 13:01


Освен сичко казано досега между скорости може да не пускаш газта----


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Чет 31 юли 2008 15:04


mk1 написа:
neon написа:Добре! К-джетроник имал "ограничител на оборотите" в палеца!!! :lol:
При ДХ-а може, ама КР-а е със същия инжекцион. А обяснете ми на него тогава къде му е ограничителя?! Защото съм пробвал и със сигурност мога да кажа, че не е в палеца (предполагам в комп-а е)!

да в ебу-то е

Е тогава к'во ми обяснявате, че като се смени палеца- излиташ!?


golf_mania
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 0:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот golf_mania » Чет 31 юли 2008 15:11


Това с непускането на гаста при превклиучване маи е добре да се практикува само при по слаби колите или поне да не се пуска изцяло гаста



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта