Coilover - спортно окачване

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 30 окт 2007 20:17


Аз бях по-груб - фуексо :lol: :D :lol: :twisted: :twisted: :twisted:

Изображение




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 31 окт 2007 16:32


К'ва е цената на комплект coilover-i

Зависи от състоянието но вървят по скъпо от ''нормалното'' спортно окачване - грубо около 400-500 и повече лева втора ръка в добро състояние.Аз извадих късмет и размених нормалното окачване за коиловъри,човека от които ги взех му беше писнало от твърдата возия и ги разменихме.Лошото при коиловърите е ако се скапе някои от амортисьорите - почти е невъзможно да се намерят един или два поотделно.Също и ако не си ''пристрастен'' трудно се свиква с твърдата возия и постоянното опиране на предния нож по бордюри и издатини по пътя :wink: Ама аз съм ''пристрастен'' и свикнах бързо mhihi


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Сря 31 окт 2007 17:20


То каквото и спортно да сложиш забравяш за бордюри а при койловърите даже може да го вдигнеш на MAX 8)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 31 окт 2007 17:24


negodnika написа:То каквото и спортно да сложиш забравяш за бордюри а при койловърите даже може да го вдигнеш на MAX 8)

Да бе...направо си го представям. Спираш пред бордюра, вадиш крика, вдигаш колата, навиваш Койловъра, за да го повдигнеш, сваляш крика и паркираш на тротоара....през това време "дружелюбни" шофьори на МПС, които чакат цялата процедура да свърши, предлагат любезно услугите си .... да помогнат


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Сря 31 окт 2007 17:52


Нямах предвид на момента да го вдигаш,става въпрос,че дори да си го дигнал колата остава стабилна и можеш така да си го караш,най малкото зимата го връткаш да не ринеш сняг като снегорин 8)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 31 окт 2007 20:45


Знам бре. Казах го с чувство за хумор. Ако човек може да си го позволи coilover е най-доброто спортно окачване. Най-добрият вариант е 35-85 мм. Т.е. Сваля колата от 35 до 85 мм.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 31 окт 2007 20:57


brabus написа:Знам бре. Казах го с чувство за хумор. Ако човек може да си го позволи coilover е най-доброто спортно окачване. Най-добрият вариант е 35-85 мм. Т.е. Сваля колата от 35 до 85 мм.


Няма ли койлоувъри да речем 0-50 или +25-25? :)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 31 окт 2007 21:40


може и да има, но аз поне не съм виждал на известните фирми.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 01 ное 2007 21:15


Бе и с по малки джанти мисля че ще стане, ако съм късметлия следващото лятото ше съм на 15" ще галя асвалта :wink:


Потребителски аватар
roadrunn3r
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот roadrunn3r » Пон 02 фев 2009 16:44


здравейте наскоро и аз се сдобих с coilover-и,оба4е искам да питам дали е нормално при снижаване на колата ока4ването да става по меко?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот Vizor » Пон 02 фев 2009 17:13


:shock

тоест


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот Волен » Пон 02 фев 2009 17:59


roadrunn3r написа:здравейте наскоро и аз се сдобих с coilover-и,оба4е искам да питам дали е нормално при снижаване на колата ока4ването да става по меко?

Има логика във въпроса ти.
Като си взех койловъра, сложих деветки отзад, но не бях раздул още калниците и навих окачването нагоре. Така се сплеска малката пружинка, предвидена да обира леките вибрации. Фактически при висока кола с койл играе само голямата пружина. Като я тръшнах до долу, се отпусна и малката пружинка. Возията беше малко по-добра.


Потребителски аватар
roadrunn3r
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот roadrunn3r » Вто 03 фев 2009 14:11


ами ок ама някои може ли да ми разясни то4но как да си го настроя за да нямам ядове?Взех го от колега от форума- TA Technix

Ето го и самото окачване- [url=http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/933/1150926255.JPG] Изображение


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот Волен » Вто 03 фев 2009 15:56


С каква кола си?
С какви джанти си?
С какви гуми си?
Правено ли е нещо по калниците?
Какво искаш добиеш като визия с това окачване?
Как да ти кажем така, предните развий толкова, задните толкова? Слагаш на колата, пускаш, гледаш как ще ти хареса и оставяш...
Имай предвид че предните развити до долу в завой ще ти опира дясната полуоска в рога :idea:
можеш да оставиш пръст два резба отпред и малко повече отзад, за да има стойка колата. Мери точно до резба преден с преден и заден със заден.


Потребителски аватар
roadrunn3r
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот roadrunn3r » Вто 03 фев 2009 16:16


ами голф 3 е колата с 15" джанти,гумите не са нископрофилни.За стойката ясно-както ми хареса тай ще я смъкна.Просто ми е много странно 4е ока4ването става доста меко като се смъкне колата.

Последна промяна от roadrunn3r на Сря 04 фев 2009 11:33, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта