Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Li4o » Съб 04 юли 2009 17:03


Местя темата във СИЛОВ ТУНИНГ - може би след време ще намери място и в раздел ЦЯЛОСТНИ ПРОЕКТИ, който не ме питайте защо стои още празен...




Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Persefona » Пон 06 юли 2009 18:06


wierdo написа:Какви температури държи маслото с този термостат ?
При нас които сме още с компресори няма място, но при теб може и да успееш да сложиш по-голям воден радиатор, което мисля че ще ти реши проблема.
С какво масло карате колата ?

В момента маслото вдига максимум 100 градуса при стабилно каране само на писта(като имаш предвид, че на всеки 2-3 обиколки правя една охлаждаща заради водата :| )
Не мога да сложа по-голям радиатор заради кулера в момента :(
Мислехме варианта да се вземе нов (защото този не е от най-читавите) и Kasapina има идеи за подобряване на охлаждането, но ще видим... :roll:

martineli написа:a как наместихте тпс-а на тоя дросел?

Не се наложи, дросела от 3F си имаше TPS оригиналдЪ ;) mhihi

Последна промяна от Persefona на Сря 08 юли 2009 23:54, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Vizor » Пон 06 юли 2009 18:10


martineli написа:a как наместихте тпс-а на тоя дросел?


Люската сложи с една планка която направи за 10 мин на КР-ския дросел тпс така, че не вярвам да е проблем накакъвто и да било да му сложиш
3ф има дросел, който май не е потенциометричен.. ама просто трябва да го изтръгнеш и да "навиеш" новия и е патрон работата.. (само да го наместиш в правилната посока :banghead: :banghead: :banghead: )

Edit by Li4o


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот martineli » Пон 06 юли 2009 18:41


и да не съм много офф
имам въпрос относно това какъв мап сензор ползвахте и трябва ли да се обучава мап-а към мегата че се замислих днеска ама не ми остана време да си продължа мисленето :lol:

Edit by Li4o


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Vizor » Пон 06 юли 2009 18:49


Мапа се обучава за 30 секунди (има си опция на мегата в мегатуне-то) calibrating map или нещо такова беше .. не помня веке.. то ти казва.. "дай напълно отворен.. и после напълно затворен.. нещо такова беше.. ок и тръгва ..
сигнала му е 0-5 волта линеен ако не се лъжа.. и сметките не са му грам проблем на мегата..
така, че това ти е най-малкия проблем ако слагаш мега :)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот martineli » Пон 06 юли 2009 18:52


таа мегасмърт начи четен четене и нищо ше поръчвам вече една и туй ше е че изглежда ако не ми е в ръцете намясто нема да разбера нищо.или може би техническия англииски ми куца нещо.

благодарско визоре


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Пон 06 юли 2009 20:35


Vizor написа:Мапа се обучава за 30 секунди (има си опция на мегата в мегатуне-то) calibrating map или нещо такова беше .. не помня веке.. то ти казва.. "дай напълно отворен.. и после напълно затворен.. нещо такова беше.. ок и тръгва ..
сигнала му е 0-5 волта линеен ако не се лъжа.. и сметките не са му грам проблем на мегата..
така, че това ти е най-малкия проблем ако слагаш мега :)


така се клиброва TPS-а а мапа си е на платката и няма какво да му калиброваш само задаваш какъв е (150,250или400kpa)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Vizor » Пон 06 юли 2009 20:41


Aбе верно не видех кво пиша
сори
мапа винаги е 0-5 волта и като му дадеш колко кпа е сам си го смята пак
абе боря се с едно бордово компютърче и верно съм изперкал тотално покрай тея мапове :oops:
а и спомена тпс-а горе и за тва съм се объркал
съжалявам пак за голямата глупост която изръсих отново :lol:

П.П. нещо тряя да напиша и за касапина
когато ти говори наистина е рядко срещан келеш (ич не разбиращ от дума и много се подиграва) обаче определено тряя да му кажа евала.. първото, че наистина доста разбира.. знае какво прави и как да го направи и защо го прави така.. и второ, че една вечер си игра до 12 часа вечерта по скайп с МОЙТЕ глупости.. сигурно 3 часа вися в скайп от личното си време за да ми обясни и помогне!
евала касапа! казал съм ти, че ако аз мога да ти помогна с нещо и аз ще стоя до 12 часа вечерта!


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот martineli » Пон 06 юли 2009 20:41


той се е объркал сигурно щот по нагоре питах за тпс-а.
и аз се зачудих как ше му дам напълно отворен на мап-а при положение че трябва да съм подкарал колата за случая и то едното изключва другото.

мерси


Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот kasapina » Пон 06 юли 2009 22:54


Vizor написа:Aбе верно не видех кво пиша
сори
мапа винаги е 0-5 волта и като му дадеш колко кпа е сам си го смята пак
абе боря се с едно бордово компютърче и верно съм изперкал тотално покрай тея мапове :oops:
а и спомена тпс-а горе и за тва съм се объркал
съжалявам пак за голямата глупост която изръсих отново :lol:

П.П. нещо тряя да напиша и за касапина
когато ти говори наистина е рядко срещан келеш (ич не разбиращ от дума и много се подиграва) обаче определено тряя да му кажа евала.. първото, че наистина доста разбира.. знае какво прави и как да го направи и защо го прави така.. и второ, че една вечер си игра до 12 часа вечерта по скайп с МОЙТЕ глупости.. сигурно 3 часа вися в скайп от личното си време за да ми обясни и помогне!
евала касапа! казал съм ти, че ако аз мога да ти помогна с нещо и аз ще стоя до 12 часа вечерта!


Епа как да не ти се подигравам бе спамер ХИХИХИ death :twisted: опитваш се да ме накараш да разбера "че капачката на разширителния съд на VW трябва да седи разхлабена на половин оборот "
Естествено че нема да успееш да ме убедиш :D
Иначе тъкмо щях да те натискам за глупостите където си ги ръсил по горе mhihi но някои те е свалил на земята преди мен death.
Инак не преувеличавай :) , не сам седял чак толкова много да ти помагам :oops: Споко ;)
Които иска МС и само да го сложи и да кара нека ми пише :)


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Persefona » Вто 07 юли 2009 23:53


Още малко снимчици :D :
Бензинова помпа:
Изображение
MS под прикритие mhihi :
Изображение
Изображение
Булгарише бобина,мейд ин Пловдив 8) :
Изображение
Blow Off клапан:
Изображение - розов :oops: :lol:
Щуцерчето за масло към турбината:
Изображение
Изображение

...и малко от поставянето на седалката в неделя ...(най-накрая)...:
Изображение
Изображение джапанките къртят mhihi
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот martineli » Сря 08 юли 2009 20:42


я разясни малко за местото от където сте взимали масло за турбото гледам се съкратили единия датчик май с жълт кабел беше??? или??

п.п ама най ме радва телената скобичка на маркучлето за мап сензора.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Plamen_RI » Сря 08 юли 2009 21:24


Признавам си - малко трудно смелих че мацка може да си направи такъв проект :wink: поздравления, от мен само възхищение /и завист :D /

Искам само да те питам, принципно можеше да намерите АБУ мотор за смешни пари, пасва точно в твоя кош....300 кубика са си триста кубика :roll:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот martineli » Сря 08 юли 2009 21:33


а с буталата от 3ф променила ли се е кубатурата на 1272ццм?


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Persefona » Сря 08 юли 2009 22:58


Plamen_RI написа:Признавам си - малко трудно смелих че мацка може да си направи такъв проект :wink: поздравления, от мен само възхищение /и завист :D /

Искам само да те питам, принципно можеше да намерите АБУ мотор за смешни пари, пасва точно в твоя кош....300 кубика са си триста кубика :roll:

За ABU-то Ваското ми говореше още преди 2 години и се бях замислила, но някак си не ме грабва "просто да го пуснеш в коша"... :?
друго поло 1043 турбо няма :!: :Mr Green Fun (а и аз не съм фен на кубиците, а на въртящия момент :heavymetal: )

martineli написа:я разясни малко за местото от където сте взимали масло за турбото гледам се съкратили единия датчик май с жълт кабел беше??? или??

п.п ама най ме радва телената скобичка на маркучлето за мап сензора.

Преди трансформацията налягането на маслото се определяше с два датчика - един за високо и един за ниско налягане (май бяха черен и кафяв). След като управлението мина на MS използвахме изхода за високо налягане за мазане на турбината и за манометъра в купето, а този за ниско налягане си остана вързан за стандартната лампичка на таблото :)
martineli написа:а с буталата от 3ф променила ли се е кубатурата на 1272ццм?

Тц, кубатурата на цилиндъра зависи от диаметъра на буталото и височината на цилиндъра. Със самото бутало можеш само да промениш степента на сгъстяване чрез горивната камера ;)
V = Pi . r^2 . h

Последна промяна от Persefona на Сря 08 юли 2009 23:23, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта