


Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Местя темата във СИЛОВ ТУНИНГ - може би след време ще намери място и в раздел ЦЯЛОСТНИ ПРОЕКТИ, който не ме питайте защо стои още празен...
- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
wierdo написа:Какви температури държи маслото с този термостат ?
При нас които сме още с компресори няма място, но при теб може и да успееш да сложиш по-голям воден радиатор, което мисля че ще ти реши проблема.
С какво масло карате колата ?
В момента маслото вдига максимум 100 градуса при стабилно каране само на писта(като имаш предвид, че на всеки 2-3 обиколки правя една охлаждаща заради водата

Не мога да сложа по-голям радиатор заради кулера в момента

Мислехме варианта да се вземе нов (защото този не е от най-читавите) и Kasapina има идеи за подобряване на охлаждането, но ще видим...

martineli написа:a как наместихте тпс-а на тоя дросел?
Не се наложи, дросела от 3F си имаше TPS оригиналдЪ


Последна промяна от Persefona на Сря 08 юли 2009 23:54, променено общо 3 пъти.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
martineli написа:a как наместихте тпс-а на тоя дросел?
Люската сложи с една планка която направи за 10 мин на КР-ския дросел тпс така, че не вярвам да е проблем накакъвто и да било да му сложиш
3ф има дросел, който май не е потенциометричен.. ама просто трябва да го изтръгнеш и да "навиеш" новия и е патрон работата.. (само да го наместиш в правилната посока



Edit by Li4o
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
и да не съм много офф
имам въпрос относно това какъв мап сензор ползвахте и трябва ли да се обучава мап-а към мегата че се замислих днеска ама не ми остана време да си продължа мисленето
Edit by Li4o
имам въпрос относно това какъв мап сензор ползвахте и трябва ли да се обучава мап-а към мегата че се замислих днеска ама не ми остана време да си продължа мисленето

Edit by Li4o
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Мапа се обучава за 30 секунди (има си опция на мегата в мегатуне-то) calibrating map или нещо такова беше .. не помня веке.. то ти казва.. "дай напълно отворен.. и после напълно затворен.. нещо такова беше.. ок и тръгва ..
сигнала му е 0-5 волта линеен ако не се лъжа.. и сметките не са му грам проблем на мегата..
така, че това ти е най-малкия проблем ако слагаш мега
сигнала му е 0-5 волта линеен ако не се лъжа.. и сметките не са му грам проблем на мегата..
така, че това ти е най-малкия проблем ако слагаш мега

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
таа мегасмърт начи четен четене и нищо ше поръчвам вече една и туй ше е че изглежда ако не ми е в ръцете намясто нема да разбера нищо.или може би техническия англииски ми куца нещо.
благодарско визоре
благодарско визоре
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Vizor написа:Мапа се обучава за 30 секунди (има си опция на мегата в мегатуне-то) calibrating map или нещо такова беше .. не помня веке.. то ти казва.. "дай напълно отворен.. и после напълно затворен.. нещо такова беше.. ок и тръгва ..
сигнала му е 0-5 волта линеен ако не се лъжа.. и сметките не са му грам проблем на мегата..
така, че това ти е най-малкия проблем ако слагаш мега
така се клиброва TPS-а а мапа си е на платката и няма какво да му калиброваш само задаваш какъв е (150,250или400kpa)
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Aбе верно не видех кво пиша
сори
мапа винаги е 0-5 волта и като му дадеш колко кпа е сам си го смята пак
абе боря се с едно бордово компютърче и верно съм изперкал тотално покрай тея мапове
а и спомена тпс-а горе и за тва съм се объркал
съжалявам пак за голямата глупост която изръсих отново
П.П. нещо тряя да напиша и за касапина
когато ти говори наистина е рядко срещан келеш (ич не разбиращ от дума и много се подиграва) обаче определено тряя да му кажа евала.. първото, че наистина доста разбира.. знае какво прави и как да го направи и защо го прави така.. и второ, че една вечер си игра до 12 часа вечерта по скайп с МОЙТЕ глупости.. сигурно 3 часа вися в скайп от личното си време за да ми обясни и помогне!
евала касапа! казал съм ти, че ако аз мога да ти помогна с нещо и аз ще стоя до 12 часа вечерта!
сори
мапа винаги е 0-5 волта и като му дадеш колко кпа е сам си го смята пак
абе боря се с едно бордово компютърче и верно съм изперкал тотално покрай тея мапове

а и спомена тпс-а горе и за тва съм се объркал
съжалявам пак за голямата глупост която изръсих отново

П.П. нещо тряя да напиша и за касапина
когато ти говори наистина е рядко срещан келеш (ич не разбиращ от дума и много се подиграва) обаче определено тряя да му кажа евала.. първото, че наистина доста разбира.. знае какво прави и как да го направи и защо го прави така.. и второ, че една вечер си игра до 12 часа вечерта по скайп с МОЙТЕ глупости.. сигурно 3 часа вися в скайп от личното си време за да ми обясни и помогне!
евала касапа! казал съм ти, че ако аз мога да ти помогна с нещо и аз ще стоя до 12 часа вечерта!
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
той се е объркал сигурно щот по нагоре питах за тпс-а.
и аз се зачудих как ше му дам напълно отворен на мап-а при положение че трябва да съм подкарал колата за случая и то едното изключва другото.
мерси
и аз се зачудих как ше му дам напълно отворен на мап-а при положение че трябва да съм подкарал колата за случая и то едното изключва другото.
мерси
- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Vizor написа:Aбе верно не видех кво пиша
сори
мапа винаги е 0-5 волта и като му дадеш колко кпа е сам си го смята пак
абе боря се с едно бордово компютърче и верно съм изперкал тотално покрай тея мапове![]()
а и спомена тпс-а горе и за тва съм се объркал
съжалявам пак за голямата глупост която изръсих отново![]()
П.П. нещо тряя да напиша и за касапина
когато ти говори наистина е рядко срещан келеш (ич не разбиращ от дума и много се подиграва) обаче определено тряя да му кажа евала.. първото, че наистина доста разбира.. знае какво прави и как да го направи и защо го прави така.. и второ, че една вечер си игра до 12 часа вечерта по скайп с МОЙТЕ глупости.. сигурно 3 часа вися в скайп от личното си време за да ми обясни и помогне!
евала касапа! казал съм ти, че ако аз мога да ти помогна с нещо и аз ще стоя до 12 часа вечерта!
Епа как да не ти се подигравам бе спамер ХИХИХИ


Естествено че нема да успееш да ме убедиш

Иначе тъкмо щях да те натискам за глупостите където си ги ръсил по горе


Инак не преувеличавай



Които иска МС и само да го сложи и да кара нека ми пише

- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Още малко снимчици
:
Бензинова помпа:

MS под прикритие
:


Булгарише бобина,мейд ин Пловдив
:

Blow Off клапан:
- розов
Щуцерчето за масло към турбината:


...и малко от поставянето на седалката в неделя ...(най-накрая)...:

джапанките къртят 



Бензинова помпа:

MS под прикритие



Булгарише бобина,мейд ин Пловдив


Blow Off клапан:



Щуцерчето за масло към турбината:


...и малко от поставянето на седалката в неделя ...(най-накрая)...:





- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
я разясни малко за местото от където сте взимали масло за турбото гледам се съкратили единия датчик май с жълт кабел беше??? или??
п.п ама най ме радва телената скобичка на маркучлето за мап сензора.
п.п ама най ме радва телената скобичка на маркучлето за мап сензора.
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Признавам си - малко трудно смелих че мацка може да си направи такъв проект
поздравления, от мен само възхищение /и завист
/
Искам само да те питам, принципно можеше да намерите АБУ мотор за смешни пари, пасва точно в твоя кош....300 кубика са си триста кубика


Искам само да те питам, принципно можеше да намерите АБУ мотор за смешни пари, пасва точно в твоя кош....300 кубика са си триста кубика

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
а с буталата от 3ф променила ли се е кубатурата на 1272ццм?
- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Plamen_RI написа:Признавам си - малко трудно смелих че мацка може да си направи такъв проектпоздравления, от мен само възхищение /и завист
/
Искам само да те питам, принципно можеше да намерите АБУ мотор за смешни пари, пасва точно в твоя кош....300 кубика са си триста кубика
За ABU-то Ваското ми говореше още преди 2 години и се бях замислила, но някак си не ме грабва "просто да го пуснеш в коша"...

друго поло 1043 турбо няма



martineli написа:я разясни малко за местото от където сте взимали масло за турбото гледам се съкратили единия датчик май с жълт кабел беше??? или??
п.п ама най ме радва телената скобичка на маркучлето за мап сензора.
Преди трансформацията налягането на маслото се определяше с два датчика - един за високо и един за ниско налягане (май бяха черен и кафяв). След като управлението мина на MS използвахме изхода за високо налягане за мазане на турбината и за манометъра в купето, а този за ниско налягане си остана вързан за стандартната лампичка на таблото

martineli написа:а с буталата от 3ф променила ли се е кубатурата на 1272ццм?
Тц, кубатурата на цилиндъра зависи от диаметъра на буталото и височината на цилиндъра. Със самото бутало можеш само да промениш степента на сгъстяване чрез горивната камера

V = Pi . r^2 . h
Последна промяна от Persefona на Сря 08 юли 2009 23:23, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта