Polo 2F G40
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Не съм фен на тази конверсия. Когато продадох второто си поло, момчето го подхвана и извади абсолютния таван от тази комбинация. Г60 компресор с 62мм шайба, буст 1,6бар,асиметричен вал за компресор от шрик, порт на главата, порт на дросела,колектори, дюзи от г60 и пренастройка. Колата стигна до почти 180к.с. на гумите в Проспийд.Време 13.8 на 1/4 миля със сликове. Като знам средствата, най- вероятно подобен резултат ще постигне човек с около половината от парите при турбо конверсия.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Аз съм с IHI RHB5 VL2 (рахидната турбина от уно турбо
). До колкото ги гледахме по нетя с шайби и разни екстри изкарват по 92-3 коня на колелата (на ролинг роуд шаси-динамометър). Аз на 0,8 (даже и малко по-малко.. 0,79) с асиметричния вал на г40 и един малко по-рахиден кулер и нищо друго изкарах 96 коня на колелата на при 11,2 смеси. И да .. изкарах ги при 4150 оборота и от там до края ги държи равни.. нютоните са 160 на колелата ама не помня при какви обороти..

- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
1bar написа:Не съм фен на тази конверсия. Когато продадох второто си поло, момчето го подхвана и извади абсолютния таван от тази комбинация. Г60 компресор с 62мм шайба, буст 1,6бар,асиметричен вал за компресор от шрик, порт на главата, порт на дросела,колектори, дюзи от г60 и пренастройка. Колата стигна до почти 180к.с. на гумите в Проспийд.Време 13.8 на 1/4 миля със сликове. Като знам средствата, най- вероятно подобен резултат ще постигне човек с около половината от парите при турбо конверсия.
Гарнитура, бутала сменял ли е ? Как е издържал мотора на тоя гърч ? Сигурно бързо се е предал.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
wierdo написа:1bar написа:Не съм фен на тази конверсия. Когато продадох второто си поло, момчето го подхвана и извади абсолютния таван от тази комбинация. Г60 компресор с 62мм шайба, буст 1,6бар,асиметричен вал за компресор от шрик, порт на главата, порт на дросела,колектори, дюзи от г60 и пренастройка. Колата стигна до почти 180к.с. на гумите в Проспийд.Време 13.8 на 1/4 миля със сликове. Като знам средствата, най- вероятно подобен резултат ще постигне човек с около половината от парите при турбо конверсия.
Гарнитура, бутала сменял ли е ? Как е издържал мотора на тоя гърч ? Сигурно бързо се е предал.
Абе мани още даже не се предава мотора


- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
... и с читав съединител, читава кутия, читаво окачване, читави спирачки и читави гуми. Не ми се мисли това как грее. Моя 10 редовия маслен кулер там сигурно само още малко ще удължи агонията.
Аз не съм много фен на 2-барови стриит коли.
Пък ако е за спорт ... там е друга бира

Аз не съм много фен на 2-барови стриит коли.

Пък ако е за спорт ... там е друга бира


- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Мотора не е отварян никога от кръста надолу. Сега мотора не знам къде е. Колата я разглобиха за 1.8Т конверсия, ама са до никъде.И нещо дето и аз не можах да разбера е как съединитела оживя?
Това не се поддава на никакви закони 


- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 2F G40
Нищо не държи
върви със смяната на маслото, пак е на поло Г40 мотора, наистина трудно се кара...



- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Тогава аз излишно се притеснявам с моя повей.
Малко ъп. Оказа се че има някакъв шанс отпред да влезе 720мм радиатор. Volkov ми подсказа как.
Утре ще меря. Значи трябва да застане малко надиагонал, за да мине дясната част пред компресора. Изходите на радиатора на полото са от лявата страна. Има един голям такъв на който също са от лявата страна и утре ще проверя за какво иде реч. Ако има някъв шанс да стане,
юхуу No more 100 C at low speeds.


Малко ъп. Оказа се че има някакъв шанс отпред да влезе 720мм радиатор. Volkov ми подсказа как.
Утре ще меря. Значи трябва да застане малко надиагонал, за да мине дясната част пред компресора. Изходите на радиатора на полото са от лявата страна. Има един голям такъв на който също са от лявата страна и утре ще проверя за какво иде реч. Ако има някъв шанс да стане,
юхуу No more 100 C at low speeds.



- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Когато се слага вр6 в мк2 се слага такъв радиатор 720мм като отворите са му от ляво при темп. датчик .
Офертите вървят 58-70лв (за нов) инфото е от прясно търсене .
Офертите вървят 58-70лв (за нов) инфото е от прясно търсене .
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Малка поправка: 58-70 лв. е 700мм-вия от 1.6 TD и 1.8 Пасат. 720мм-вия от G60 е доста повечко пари, повече от двойно. 

- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
doc_j написа:Малка поправка: 58-70 лв. е 700мм-вия от 1.6 TD и 1.8 Пасат. 720мм-вия от G60 е доста повечко пари, повече от двойно.
да грешка на милиметрите , не говоря за този от г60


Аз съм с 2бр перки SPAL пред радиатора и няма проблеми с загряването в никакви режими

- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
При мен дали ще е 700мм или 720мм не е фаталано
Стига да намеря точно този, на който отворите са отляво и да влезе разбира се.


- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Търси по тези парт-номера:
321121251AJ
321121251AL
321121253BF
321121253BL
321121253L
321121251AJ
321121251AL
321121253BF
321121253BL
321121253L
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Polo 2F G40
Ауууу, бравос за темичката.
Количката е слънце
поздравления.
А това за греенето - аз не съм виждал Г40-ка да не греее
Май големия радиатор ще оправи положението.
700-320-34 размери на питата, а габаритните се виждат на снимката. Радиатора е от пасат Б2 (80-88г.) 1.6D/TD 1.8 бенз.

Номерата ги е постнал митака.
Евала още веднъж, ще следя темата с кеф
Количката е слънце

А това за греенето - аз не съм виждал Г40-ка да не греее

Май големия радиатор ще оправи положението.
700-320-34 размери на питата, а габаритните се виждат на снимката. Радиатора е от пасат Б2 (80-88г.) 1.6D/TD 1.8 бенз.

Номерата ги е постнал митака.
Евала още веднъж, ще следя темата с кеф

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 2F G40
Аз мисля скоро да понадуя на 1,2, но като сменя вала.. да видя резултата.. карантиите според мен ще държат ако смесите и ЕГТ-то са читави.. gizzmo knock-а ще видим също какво ще каже..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта