Polo 2F G40

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот 1bar » Вто 12 яну 2010 21:53


Не съм фен на тази конверсия. Когато продадох второто си поло, момчето го подхвана и извади абсолютния таван от тази комбинация. Г60 компресор с 62мм шайба, буст 1,6бар,асиметричен вал за компресор от шрик, порт на главата, порт на дросела,колектори, дюзи от г60 и пренастройка. Колата стигна до почти 180к.с. на гумите в Проспийд.Време 13.8 на 1/4 миля със сликове. Като знам средствата, най- вероятно подобен резултат ще постигне човек с около половината от парите при турбо конверсия.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Vizor » Вто 12 яну 2010 22:08


Аз съм с IHI RHB5 VL2 (рахидната турбина от уно турбо :Mr Green Fun ). До колкото ги гледахме по нетя с шайби и разни екстри изкарват по 92-3 коня на колелата (на ролинг роуд шаси-динамометър). Аз на 0,8 (даже и малко по-малко.. 0,79) с асиметричния вал на г40 и един малко по-рахиден кулер и нищо друго изкарах 96 коня на колелата на при 11,2 смеси. И да .. изкарах ги при 4150 оборота и от там до края ги държи равни.. нютоните са 160 на колелата ама не помня при какви обороти..


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Вто 12 яну 2010 22:47


1bar написа:Не съм фен на тази конверсия. Когато продадох второто си поло, момчето го подхвана и извади абсолютния таван от тази комбинация. Г60 компресор с 62мм шайба, буст 1,6бар,асиметричен вал за компресор от шрик, порт на главата, порт на дросела,колектори, дюзи от г60 и пренастройка. Колата стигна до почти 180к.с. на гумите в Проспийд.Време 13.8 на 1/4 миля със сликове. Като знам средствата, най- вероятно подобен резултат ще постигне човек с около половината от парите при турбо конверсия.


Гарнитура, бутала сменял ли е ? Как е издържал мотора на тоя гърч ? Сигурно бързо се е предал.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Vizor » Вто 12 яну 2010 23:13


wierdo написа:
1bar написа:Не съм фен на тази конверсия. Когато продадох второто си поло, момчето го подхвана и извади абсолютния таван от тази комбинация. Г60 компресор с 62мм шайба, буст 1,6бар,асиметричен вал за компресор от шрик, порт на главата, порт на дросела,колектори, дюзи от г60 и пренастройка. Колата стигна до почти 180к.с. на гумите в Проспийд.Време 13.8 на 1/4 миля със сликове. Като знам средствата, най- вероятно подобен резултат ще постигне човек с около половината от парите при турбо конверсия.


Гарнитура, бутала сменял ли е ? Как е издържал мотора на тоя гърч ? Сигурно бързо се е предал.


Абе мани още даже не се предава мотора :lol: и още доста трудно си го кара. Хубави бутала и биели и си караш на 2 бара и си свиркаш.. даде и с читава електроника ;)


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Вто 12 яну 2010 23:31


... и с читав съединител, читава кутия, читаво окачване, читави спирачки и читави гуми. Не ми се мисли това как грее. Моя 10 редовия маслен кулер там сигурно само още малко ще удължи агонията.
Аз не съм много фен на 2-барови стриит коли. :D

Пък ако е за спорт ... там е друга бира :lol: :lol:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот 1bar » Вто 12 яну 2010 23:40


Мотора не е отварян никога от кръста надолу. Сега мотора не знам къде е. Колата я разглобиха за 1.8Т конверсия, ама са до никъде.И нещо дето и аз не можах да разбера е как съединитела оживя? :banghead: Това не се поддава на никакви закони :evil:


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Polo 2F G40

Мнениеот pavko » Вто 12 яну 2010 23:46


Нищо не държи :lol: :lol: :lol: върви със смяната на маслото, пак е на поло Г40 мотора, наистина трудно се кара...


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Вто 12 яну 2010 23:54


Тогава аз излишно се притеснявам с моя повей. :lol:

Малко ъп. Оказа се че има някакъв шанс отпред да влезе 720мм радиатор. Volkov ми подсказа как.
Утре ще меря. Значи трябва да застане малко надиагонал, за да мине дясната част пред компресора. Изходите на радиатора на полото са от лявата страна. Има един голям такъв на който също са от лявата страна и утре ще проверя за какво иде реч. Ако има някъв шанс да стане,

юхуу No more 100 C at low speeds. :uuoooh: :uuoooh: :yahoo:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот alpine » Сря 13 яну 2010 8:29


Когато се слага вр6 в мк2 се слага такъв радиатор 720мм като отворите са му от ляво при темп. датчик .
Офертите вървят 58-70лв (за нов) инфото е от прясно търсене .


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот doc_j » Сря 13 яну 2010 8:34


Малка поправка: 58-70 лв. е 700мм-вия от 1.6 TD и 1.8 Пасат. 720мм-вия от G60 е доста повечко пари, повече от двойно. ;)


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот alpine » Сря 13 яну 2010 8:40


doc_j написа:Малка поправка: 58-70 лв. е 700мм-вия от 1.6 TD и 1.8 Пасат. 720мм-вия от G60 е доста повечко пари, повече от двойно. ;)

да грешка на милиметрите , не говоря за този от г60 ;) Напълно достатъчен е :arrow:
Аз съм с 2бр перки SPAL пред радиатора и няма проблеми с загряването в никакви режими :lol:


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот wierdo » Сря 13 яну 2010 8:46


При мен дали ще е 700мм или 720мм не е фаталано :D :D Стига да намеря точно този, на който отворите са отляво и да влезе разбира се.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот doc_j » Сря 13 яну 2010 8:54


Търси по тези парт-номера:

321121251AJ
321121251AL
321121253BF
321121253BL
321121253L


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Polo 2F G40

Мнениеот lrlmodo » Сря 13 яну 2010 9:38


Ауууу, бравос за темичката.
Количката е слънце :D поздравления.
А това за греенето - аз не съм виждал Г40-ка да не греее mhihi
Май големия радиатор ще оправи положението.
700-320-34 размери на питата, а габаритните се виждат на снимката. Радиатора е от пасат Б2 (80-88г.) 1.6D/TD 1.8 бенз.
Изображение
Номерата ги е постнал митака.
Евала още веднъж, ще следя темата с кеф :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Polo 2F G40

Мнениеот Vizor » Сря 13 яну 2010 10:21


Аз мисля скоро да понадуя на 1,2, но като сменя вала.. да видя резултата.. карантиите според мен ще държат ако смесите и ЕГТ-то са читави.. gizzmo knock-а ще видим също какво ще каже..



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта