Резултата то уравнението е заминал комресор
Проект vw mk2 2.0 16V+G60+Видео на стр.5 и 6.та.!!!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
Г-ладер и конусен филтър знаеш ли на какво е = ?
Резултата то уравнението е заминал комресор
Резултата то уравнението е заминал комресор
- MK2-GT
- Мнения: 136
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
- Автомобил: vw mk2 16v
- Двигател: PL+
- Местоположение: Разград
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
niikoo_1 написа:Г-ладер и конусен филтър знаеш ли на какво е = ?
Резултата то уравнението е заминал комресор
Обоснови се колега?
Защото ми се струва че си чешеш езика само!

- MK2-GT
- Мнения: 136
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
- Автомобил: vw mk2 16v
- Двигател: PL+
- Местоположение: Разград
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
Ето и малко G60та със конусни филтри.
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
Да попринцип си прав, че си чеша езика, но като ти роди комресора ще се сетиш за моя пост. 
А на линка, дето ми прати нали забеляза, че също много от колите са с оригиналната филтърна кутия и картонен филтър вътре в нея, едва ли собствениците им не са имали желание и възможност да сложат конусен филтър
при положение, че по моторите им има доста промени надали такъв малък елемент като филтъра е останал в заводския си вариант случайно 
А на линка, дето ми прати нали забеляза, че също много от колите са с оригиналната филтърна кутия и картонен филтър вътре в нея, едва ли собствениците им не са имали желание и възможност да сложат конусен филтър
- MK2-GT
- Мнения: 136
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
- Автомобил: vw mk2 16v
- Двигател: PL+
- Местоположение: Разград
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
niikoo_1 написа:Да попринцип си прав, че си чеша езика, но като ти роди комресора ще се сетиш за моя пост.
А на линка, дето ми прати нали забеляза, че също много от колите са с оригиналната филтърна кутия и картонен филтър вътре в нея, едва ли собствениците им не са имали желание и възможност да сложат конусен филтърпри положение, че по моторите им има доста промени надали такъв малък елемент като филтъра е останал в заводския си вариант случайно
Добре колега нямам нищо против да се обосновеш съвети приемам по принцип?!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
Конуса не филтрира толкова добре колкото оригиналния картонен панел, финните частици, които ще минат през конуса ебават майката на комресора накратко казано, в Б-я пътищата са доста прашни/пепеливи/мръсни и карането с конус ще съкрати живота на Г-ладера много по-бързо от това да го караш в САЩ с конус примерно където всяка сутрин съм виждал сочите си как в 5часа мият улиците и колата след мивка си стой чиста със седмици, за разлика от тук...
Има писано по-въпроса, може да се разровиш.
Комресора отваря ли го, ревизиран ли е?
Има писано по-въпроса, може да се разровиш.
Комресора отваря ли го, ревизиран ли е?
Последна промяна от niikoo_1 на Нед 28 фев 2010 20:40, променено общо 1 път.
- MK2-GT
- Мнения: 136
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
- Автомобил: vw mk2 16v
- Двигател: PL+
- Местоположение: Разград
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
niikoo_1 написа:Конуса не филтрира толкова добре колкото оригиналния картонен панел, финните частици, които ще минат през конуса ебават майката на комресора накратко казано, в Б-я пътищата са доста прашни/пепеливи/мръсни и карането с конус ще съкрати живота на Г-ладера много по-бързо от това да го караш в САЩ с конус примерно където всяка сутрин съм виждал сочите си как в 5часа мият улиците и колата след мивка си стой чиста със седмици, за разлика от тук...
Има писано по-въпроса, може да се разровиш.
Благодаря ти колега за информацията но няма как в моя случай да си сложа стандартната кутия и ще рискувам.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
А и още нещо така като четох темата ми идва на акъл -> дюзите, ако са 256цц мисля, че няма да ти стигнат за повече от ~190-200к.с. те тамън смогват на чипнат 1.8Т двигател и за малко по-голямо турбо К03с/К04-001 (200-220к.с.) се налага да се слагат 317цц дюзи, повечето нови 1.8Т 150к.с. заводско си излизат с 317цц дюзи...
С какво ще се управлява новата периферия по мотора, да не оригиналната Г60-ткова електроника ?
С какво ще се управлява новата периферия по мотора, да не оригиналната Г60-ткова електроника ?
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
Този спор е воден и преди.
Моя компресор го карам с 65мм шайба повече от 10к и е перфе с конусен КН.
Да отварял съм го.
In the long run, може и да си прав.
Моя компресор го карам с 65мм шайба повече от 10к и е перфе с конусен КН.
Да отварял съм го.
In the long run, може и да си прав.
- MK2-GT
- Мнения: 136
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
- Автомобил: vw mk2 16v
- Двигател: PL+
- Местоположение: Разград
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
niikoo_1 написа:Конуса не филтрира толкова добре колкото оригиналния картонен панел, финните частици, които ще минат през конуса ебават майката на комресора накратко казано, в Б-я пътищата са доста прашни/пепеливи/мръсни и карането с конус ще съкрати живота на Г-ладера много по-бързо от това да го караш в САЩ с конус примерно където всяка сутрин съм виждал сочите си как в 5часа мият улиците и колата след мивка си стой чиста със седмици, за разлика от тук...
Има писано по-въпроса, може да се разровиш.
Комресора отваря ли го, ревизиран ли е?
Да колега ревизиран е от колегата 1bar!
- trohilio
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
отвориго пак да не останеш изненадан 

- MK2-GT
- Мнения: 136
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
- Автомобил: vw mk2 16v
- Двигател: PL+
- Местоположение: Разград
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
Абе колеги ако ще пишете нещо смислено давайте ама с тези недомлъвки направо ставате смешни аре стига сте ми сра... в темата!!!
- miroslav_atanasov
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 24 фев 2009 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
Ивчо,проекта е страшен,а и успях да я видя вчера.Получава се страхотно пак ште се тресат улиците в Разград.Евалата и успех
. А ti niikoo_1 да не си мислиш,че ще я кара по калдаръмите (улиците били прашни
)
. А ti niikoo_1 да не си мислиш,че ще я кара по калдаръмите (улиците били прашни
)- MK2-GT
- Мнения: 136
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
- Автомобил: vw mk2 16v
- Двигател: PL+
- Местоположение: Разград
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
Днеска голям проблем тъкмо мислехме да палим и като дадох на контакт бензиновата рейка която беше преправена протече като лейка,стругар ми прави втулки кадето влизат инжекторите но явно не ги е изпипал и така сега се връщам в първи клас 
Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.
Колега аз съм със същата рейка и я финтирах с о-пръстени,широки които влизат във въпросните стругарски втулки и и направих две планки в двата края да я държат към колектора,да я натискат....
Пробвай,ще стане,гарантирам
Пробвай,ще стане,гарантирам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта