Проект vw mk2 2.0 16V+G60+Видео на стр.5 и 6.та.!!!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот niikoo_1 » Нед 28 фев 2010 19:57


Г-ладер и конусен филтър знаеш ли на какво е = ?


Резултата то уравнението е заминал комресор :lol:




Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Нед 28 фев 2010 20:05


niikoo_1 написа:Г-ладер и конусен филтър знаеш ли на какво е = ?


Резултата то уравнението е заминал комресор :lol:


Обоснови се колега?

Защото ми се струва че си чешеш езика само!
Изображение


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Нед 28 фев 2010 20:14


Ето и малко G60та със конусни филтри.
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот niikoo_1 » Нед 28 фев 2010 20:23


Да попринцип си прав, че си чеша езика, но като ти роди комресора ще се сетиш за моя пост. :wink:
А на линка, дето ми прати нали забеляза, че също много от колите са с оригиналната филтърна кутия и картонен филтър вътре в нея, едва ли собствениците им не са имали желание и възможност да сложат конусен филтър :wink: при положение, че по моторите им има доста промени надали такъв малък елемент като филтъра е останал в заводския си вариант случайно :idea:


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Нед 28 фев 2010 20:29


niikoo_1 написа:Да попринцип си прав, че си чеша езика, но като ти роди комресора ще се сетиш за моя пост. :wink:
А на линка, дето ми прати нали забеляза, че също много от колите са с оригиналната филтърна кутия и картонен филтър вътре в нея, едва ли собствениците им не са имали желание и възможност да сложат конусен филтър :wink: при положение, че по моторите им има доста промени надали такъв малък елемент като филтъра е останал в заводския си вариант случайно :idea:


Добре колега нямам нищо против да се обосновеш съвети приемам по принцип?!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот niikoo_1 » Нед 28 фев 2010 20:37


Конуса не филтрира толкова добре колкото оригиналния картонен панел, финните частици, които ще минат през конуса ебават майката на комресора накратко казано, в Б-я пътищата са доста прашни/пепеливи/мръсни и карането с конус ще съкрати живота на Г-ладера много по-бързо от това да го караш в САЩ с конус примерно където всяка сутрин съм виждал сочите си как в 5часа мият улиците и колата след мивка си стой чиста със седмици, за разлика от тук...


Има писано по-въпроса, може да се разровиш.


Комресора отваря ли го, ревизиран ли е?

Последна промяна от niikoo_1 на Нед 28 фев 2010 20:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Нед 28 фев 2010 20:40


niikoo_1 написа:Конуса не филтрира толкова добре колкото оригиналния картонен панел, финните частици, които ще минат през конуса ебават майката на комресора накратко казано, в Б-я пътищата са доста прашни/пепеливи/мръсни и карането с конус ще съкрати живота на Г-ладера много по-бързо от това да го караш в САЩ с конус примерно където всяка сутрин съм виждал сочите си как в 5часа мият улиците и колата след мивка си стой чиста със седмици, за разлика от тук...


Има писано по-въпроса, може да се разровиш.


Благодаря ти колега за информацията но няма как в моя случай да си сложа стандартната кутия и ще рискувам.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот niikoo_1 » Нед 28 фев 2010 20:51


А и още нещо така като четох темата ми идва на акъл -> дюзите, ако са 256цц мисля, че няма да ти стигнат за повече от ~190-200к.с. те тамън смогват на чипнат 1.8Т двигател и за малко по-голямо турбо К03с/К04-001 (200-220к.с.) се налага да се слагат 317цц дюзи, повечето нови 1.8Т 150к.с. заводско си излизат с 317цц дюзи...

С какво ще се управлява новата периферия по мотора, да не оригиналната Г60-ткова електроника ?


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот wierdo » Пон 01 мар 2010 19:39


Този спор е воден и преди.

Моя компресор го карам с 65мм шайба повече от 10к и е перфе с конусен КН.
Да отварял съм го.
In the long run, може и да си прав.


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Пон 01 мар 2010 20:28


niikoo_1 написа:Конуса не филтрира толкова добре колкото оригиналния картонен панел, финните частици, които ще минат през конуса ебават майката на комресора накратко казано, в Б-я пътищата са доста прашни/пепеливи/мръсни и карането с конус ще съкрати живота на Г-ладера много по-бързо от това да го караш в САЩ с конус примерно където всяка сутрин съм виждал сочите си как в 5часа мият улиците и колата след мивка си стой чиста със седмици, за разлика от тук...


Има писано по-въпроса, може да се разровиш.


Комресора отваря ли го, ревизиран ли е?


Да колега ревизиран е от колегата 1bar!


Потребителски аватар
trohilio
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот trohilio » Пон 01 мар 2010 22:11


отвориго пак да не останеш изненадан :063:


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Пон 01 мар 2010 23:00


Абе колеги ако ще пишете нещо смислено давайте ама с тези недомлъвки направо ставате смешни аре стига сте ми сра... в темата!!!


Потребителски аватар
miroslav_atanasov
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 24 фев 2009 18:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот miroslav_atanasov » Вто 02 мар 2010 8:34


Ивчо,проекта е страшен,а и успях да я видя вчера.Получава се страхотно пак ште се тресат улиците в Разград.Евалата и успех :да: . А ti niikoo_1 да не си мислиш,че ще я кара по калдаръмите (улиците били прашни :screwy )


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот MK2-GT » Вто 02 мар 2010 20:31


Днеска голям проблем тъкмо мислехме да палим и като дадох на контакт бензиновата рейка която беше преправена протече като лейка,стругар ми прави втулки кадето влизат инжекторите но явно не ги е изпипал и така сега се връщам в първи клас :cry:


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект vw mk2 2.0 16V+G60.

Мнениеот hose » Вто 02 мар 2010 22:06


Колега аз съм със същата рейка и я финтирах с о-пръстени,широки които влизат във въпросните стругарски втулки и и направих две планки в двата края да я държат към колектора,да я натискат....
Пробвай,ще стане,гарантирам



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта