Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 03 фев 2008 21:13


276 с тея хидравлични повдигачи при никакви случаи! На хидр. повдигачи най-много 268градуса! От 2Е неща, той е с 2-3 градуса разлики, няма смисъл, от ЕГ или от ДХ бих си сложил!




Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 06 фев 2008 21:17


Ммм не си прав по сайтовете на шрик и коломбо&бариани дават валовете си до 276-278 градуса без смяна на повдигачи и пружини...


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 08 фев 2008 0:30


Някои дават до 270! И Кенткамс имат вал 285градуса за 1,8 8 клапанов с хидравлични повдигачи, но пък за градски условия с тоя вал никак няма да е хубаво, много голям разход и мощността на мотора е от 2500оборота до 7000! Имат и един 270градусов, който му дават 14к.с., че покачв, а има и един 266, него го водят 10к.с. покачване! За механични клапани имат един RACE, който е с 316 градуса, но там вече мощността отива от 4000-8500 оборота! За механичните има един 290градусов, който е най-евтин 264 паунда, другите са по 300паунда, което си прави около 1000лв!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 08 фев 2008 2:17


.

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 08 фев 2008 10:54


Градусите не са единствените характеристики на валовете - може два вала да са например 270 градуса, но да са съвсем различни като лифт, lobe center и профил на гърбицата :idea:
Като сравнявате два вала - сравнявайте всички характеристики ;)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 08 фев 2008 14:40


Li4o написа:Градусите не са единствените характеристики на валовете - може два вала да са например 270 градуса, но да са съвсем различни като лифт, lobe center и профил на гърбицата :idea:
Като сравнявате два вала - сравнявайте всички характеристики ;)


Много идва писането тогава :lol:
За хидравличните тези, за които съм говорил горе с от 11.17мм;11.39мм и 11.53, за механични клапани 316градусов вал има ход 12.19мм!
Боби, имам го и аз каталога на Шрик, но има още куп фирми за прозиводство на валове и казах, че съм виждл в такива каталози на някои фирми, които от 270градуса нагоре дават механични повдигачи, с ход като гореописаните! Други фирми дават и по-големи!

За сега ще заработи мотора с тоя вал, по-натам ако намеря някой от Голф 1 ДХ, ЕГ, ФД и т.н. 230 или 235градусов ще сложа него, ако не намеря най-вероятно от ПБ или 2Е, фазите им са еднакви, имат по 1градус разлика, който не може да го усетиш точно никога!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 09 фев 2008 12:42


Вчера се сдобих с нок сензор и ИАТ сензор от АБФ, нок-а става едно към едно, а мернах съпротивлението на ИАТ при различни температури ... същия като заводския на 1.8 в дебитомера!
Благодаря на колегата еммко, за сензорите!

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Съб 09 фев 2008 12:49


Bobby_ написа:.....да ти постна ли каталога на шрик да видиш кои са последните за хидравлика????? 276!!!!!! от там нататук механика!!!!

Аз ще карам с 288 които са за хидравлика!!!!! 290 са за механика вече.....
Бобка нали помни6 4е и моят вал бе6е 288 и бе6е последния за хидравли4ни клапани...:)


Потребителски аватар
shh
Мнения: 118
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shh » Съб 09 фев 2008 14:34


За сега ще заработи мотора с тоя вал, по-натам ако намеря някой от Голф 1 ДХ, ЕГ, ФД и т.н. 230 или 235градусов ще сложа него, ако не намеря най-вероятно от ПБ или 2Е, фазите им са еднакви, имат по 1градус разлика, който не може да го усетиш точно никога



знаеш че валовете си имат букви кои ти вършат работа че ми се мотаят няколко вала в гаража :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 09 фев 2008 16:42


Благодаря, ще го имам предвид! Трябва да проверя означенията им какво означават! Иначе колко парички на бройка им искаш! Пиши цената на ЛС ако искаш!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 10 фев 2008 1:47


Туко що се качвам горе в нас от работилницата! Сложих си основните лагери, стегнах си петите, досъбрах скоростната кутия, сложих паразитния вал, извадих старите и сложих новите семеринги, трите малки на коляновия, разпределителния и паразитния вал и големия на коляновия вал! Преди това прочистих и продухах всички маслени и водни магистрали по блок и глава! Главата я събрах оня ден цялата! Сега сложих сегментите на буталата, утре ги набивам в блока и слагам биелните!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

А този апарат е от Пасат 84-87г., същия ли е като на Голф 2 ГТИ, защото ще си купя още един такъв и мисля тях да ги сложа!

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 10 фев 2008 13:41


Доколкото виждам, това трябва да е Girling 38, защото е с големите щуцери.Ще ти свърши работа, намери си още един такъв и си в играта :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 10 фев 2008 17:03


NovobranecGT написа:Доколкото виждам, това трябва да е Girling 38, защото е с големите щуцери.Ще ти свърши работа, намери си още един такъв и си в играта :wink:


Благодаря ти за инфото! :wink:
Днес сложих буталата, алуминиевия капак със семеринга!
Сложил съм и една снимка да се види хонинга на ризата!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


batevv
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 0:31
Автомобил: VW T4
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот batevv » Сря 20 фев 2008 9:31


Супер е моторчето.. КАто ходих на инспекция във работилницата се зарибих да го развъртам със тресчотката.Нашия пич ме пита кво правиш аз викам разработвам ти моторя :P Всичко си е подготвил за тоя мотор все 1 за война го стяга ,но като му навърти 1-вите 5-10к и почне да го настъпва повечко ще се обеди защо си е заслужавало


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 24 фев 2008 2:07


Тия дни се занимавах с един алтернатор, шкурих като идиот, полирах го! Бях полирал един 65А, но реших, че ще ми е малък, а и ми изпадна един 90А та с него на ново си играх! Преди няколко дни си закачих маслената помпа с картера, днес затворих маторя с главата! А и така и така се бях развилнял със шкурката и полир пастата та и стъпковото моторче го минах набързо! Ето и снимки!

Ето я стоманената гарнитурка!
Изображение

Хубаво обезмасляване на главата и блока преди да сложа гарнитурата!
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изпръсках водната помпа със сив спрей!
Изображение

Ето го алтернатора преди да го изпръскам с лака!
Изображение

Ето го и стъпковото моторче!
Изображение

А ето и маслото, което съм приготвил, полусинтетика на Мобил! Това ще го карам първите 3000-4000км живи здрави, докато се поразработи мотора, после мисля да минавам на нещо 5W-50 или 10W50!
Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта