Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Някои дават до 270! И Кенткамс имат вал 285градуса за 1,8 8 клапанов с хидравлични повдигачи, но пък за градски условия с тоя вал никак няма да е хубаво, много голям разход и мощността на мотора е от 2500оборота до 7000! Имат и един 270градусов, който му дават 14к.с., че покачв, а има и един 266, него го водят 10к.с. покачване! За механични клапани имат един RACE, който е с 316 градуса, но там вече мощността отива от 4000-8500 оборота! За механичните има един 290градусов, който е най-евтин 264 паунда, другите са по 300паунда, което си прави около 1000лв!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Li4o написа:Градусите не са единствените характеристики на валовете - може два вала да са например 270 градуса, но да са съвсем различни като лифт, lobe center и профил на гърбицата
Като сравнявате два вала - сравнявайте всички характеристики
Много идва писането тогава

За хидравличните тези, за които съм говорил горе с от 11.17мм;11.39мм и 11.53, за механични клапани 316градусов вал има ход 12.19мм!
Боби, имам го и аз каталога на Шрик, но има още куп фирми за прозиводство на валове и казах, че съм виждл в такива каталози на някои фирми, които от 270градуса нагоре дават механични повдигачи, с ход като гореописаните! Други фирми дават и по-големи!
За сега ще заработи мотора с тоя вал, по-натам ако намеря някой от Голф 1 ДХ, ЕГ, ФД и т.н. 230 или 235градусов ще сложа него, ако не намеря най-вероятно от ПБ или 2Е, фазите им са еднакви, имат по 1градус разлика, който не може да го усетиш точно никога!
За сега ще заработи мотора с тоя вал, по-натам ако намеря някой от Голф 1 ДХ, ЕГ, ФД и т.н. 230 или 235градусов ще сложа него, ако не намеря най-вероятно от ПБ или 2Е, фазите им са еднакви, имат по 1градус разлика, който не може да го усетиш точно никога
знаеш че валовете си имат букви кои ти вършат работа че ми се мотаят няколко вала в гаража

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Туко що се качвам горе в нас от работилницата! Сложих си основните лагери, стегнах си петите, досъбрах скоростната кутия, сложих паразитния вал, извадих старите и сложих новите семеринги, трите малки на коляновия, разпределителния и паразитния вал и големия на коляновия вал! Преди това прочистих и продухах всички маслени и водни магистрали по блок и глава! Главата я събрах оня ден цялата! Сега сложих сегментите на буталата, утре ги набивам в блока и слагам биелните!
А този апарат е от Пасат 84-87г., същия ли е като на Голф 2 ГТИ, защото ще си купя още един такъв и мисля тях да ги сложа!

А този апарат е от Пасат 84-87г., същия ли е като на Голф 2 ГТИ, защото ще си купя още един такъв и мисля тях да ги сложа!
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 0:31
- Автомобил: VW T4
- Двигател:
- Местоположение: София
Супер е моторчето.. КАто ходих на инспекция във работилницата се зарибих да го развъртам със тресчотката.Нашия пич ме пита кво правиш аз викам разработвам ти моторя
Всичко си е подготвил за тоя мотор все 1 за война го стяга ,но като му навърти 1-вите 5-10к и почне да го настъпва повечко ще се обеди защо си е заслужавало

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тия дни се занимавах с един алтернатор, шкурих като идиот, полирах го! Бях полирал един 65А, но реших, че ще ми е малък, а и ми изпадна един 90А та с него на ново си играх! Преди няколко дни си закачих маслената помпа с картера, днес затворих маторя с главата! А и така и така се бях развилнял със шкурката и полир пастата та и стъпковото моторче го минах набързо! Ето и снимки!
Ето я стоманената гарнитурка!
Хубаво обезмасляване на главата и блока преди да сложа гарнитурата!
Изпръсках водната помпа със сив спрей!
Ето го алтернатора преди да го изпръскам с лака!
Ето го и стъпковото моторче!
А ето и маслото, което съм приготвил, полусинтетика на Мобил! Това ще го карам първите 3000-4000км живи здрави, докато се поразработи мотора, после мисля да минавам на нещо 5W-50 или 10W50!

Ето я стоманената гарнитурка!
Хубаво обезмасляване на главата и блока преди да сложа гарнитурата!
Изпръсках водната помпа със сив спрей!
Ето го алтернатора преди да го изпръскам с лака!
Ето го и стъпковото моторче!
А ето и маслото, което съм приготвил, полусинтетика на Мобил! Това ще го карам първите 3000-4000км живи здрави, докато се поразработи мотора, после мисля да минавам на нещо 5W-50 или 10W50!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта