проблем с ВР6...решен!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
G60

проблем с ВР6...решен!

Мнениеот G60 » Нед 07 дек 2008 23:13


Здравейте,имам проблем с мотора на моята кола ВР6 2.8 ААА. Проблемът е следния: колата върви нормално в ниски и средни обороти,но във високите започва да губи мощност. За да се ориентирате по добре ще кажа ,че моторът е слаган допълнително(преди беше Г60) и имаше известни преправяния. Моторът заводски беше с делко и бобина които смених с бобинен блок и естествено подмених и компютъра заедно с инсталацията. Имаше някои липси по мотора и по точно става въпрос за изспускателната система и ламбда сондата,в момента колата е с генерацията от Г60-то и ламбда сонда пак от Г60, съмненията за проблема са ми основно в тези 2-ва компонента. Впрочем и за дебитомера не съм 100% сигурен ,че е точния... :oops: но при диагностиката компютърът отчете ,че дебитомерът работи и няма грешки :roll: П.П. Отваряхме двигателя и е в отлично състояние,няма износване на цилиндрите на блока(ръб)

Последна промяна от G60 на Чет 25 дек 2008 23:19, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Нед 07 дек 2008 23:23


пробвай с ламбда сонда от 6-так, може би подава грешна информация, съответно компютъра обеднява сместа в високите :wink:


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Нед 07 дек 2008 23:39


MuTa4eTo написа:пробвай с ламбда сонда от 6-так, може би подава грешна информация, съответно компютъра обеднява сместа в високите :wink:



Е не нема да е ламбдата!! :lol: Тва е се едно да си карам Хондата с ламбда от Шевролет Спарк 0.600 cm3 :lol: :lol: :lol:


G60

Мнениеот G60 » Нед 07 дек 2008 23:46


Аз също се съмнявам в сондата,но все пак искам да си каже мнението и някои по голям специалист и ще е добре да се обоснове а не да се говори на изуст, щото някой така бил чувал от един друг пък тои разбрал това от някой супер тунинг майстор... :lol: . Също така ВР6 и Г60 са долу горе с еднаква мощност а и още нещо,бензиновата помпа също е от Г60-то,тази от ВР6-та не може да влезе през отвора на резервоара но пък тази помпа храни мотор с принудително пълнене... :roll: Много моля за сериозни отговори,колегата от предния пост май си почеса пръстите :idea:


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Golf_Blade » Пон 08 дек 2008 1:52


Също така ВР6 и Г60 са долу горе с еднаква мощност


Готин,аз не се пиша ,че съм професор,обаче има разлика като цяло в двата мотора! Оптимална температура на работя на ДВГ-то, количеството въздух,количеството бензин,смес,при какво налягане на сместа,температура на изгорелите газове дрън дрън,работа на мотора въобще като такъв,абе много подробности са които различават двата двигателя! Не съм съгласен ,че като са горе долу еднаква мощност и трябва да са заимнозаменяеми сондите! То по тая логика сондите щяха да са от 60 до 90 коня,от 90 до 130 коня и прочеее! Нямаше да са секи модел с ланбда,ма както и да е ! Позсдрави,погледни и помпите,едното е 6 цилиндъра а др 4!


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 08 дек 2008 2:39


Къде се отплеснахте бе хора!!??? Има сумати други вероятни проблеми а вие- сондата! Стига да е от същия тип и да е читава, ако ще и от Лада Калина да сте я свалили - няма значение! Тя мери състояние на гориво-въздушна смес и чрез показанията си към компютъра (под формата на промяна в подаваното напрежение) я оптимизира. Смятам че си го знаете, ама помислете.... :wink:
G60 написа:Аз също се съмнявам в сондата,но все пак искам да си каже мнението и някои по голям специалист и ще е добре да се обоснове а не да се говори на изуст, щото някой така бил чувал от един друг пък тои разбрал това от някой супер тунинг майстор... :lol: . Също така ВР6 и Г60 са долу горе с еднаква мощност а и още нещо,бензиновата помпа също е от Г60-то,тази от ВР6-та не може да влезе през отвора на резервоара но пък тази помпа храни мотор с принудително пълнене... :roll: Много моля за сериозни отговори,колегата от предния пост май си почеса пръстите :idea:

Има вероятност да е от помпата, но не знам и какъв дебит имат дюзите на ВР6-цата и при какво налягане работят. Бр. на цилиндрите и обема на двигателя не е за подценяване в тая сметка :wink: (макар че май трябва да идват еднакви при 0,6 налягане...)!


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 08 дек 2008 8:37


neon написа:Къде се отплеснахте бе хора!!??? Има сумати други вероятни проблеми а вие- сондата! Стига да е от същия тип и да е читава, ако ще и от Лада Калина да сте я свалили - няма значение! Тя мери състояние на гориво-въздушна смес и чрез показанията си към компютъра (под формата на промяна в подаваното напрежение) я оптимизира. Смятам че си го знаете, ама помислете.... !

разликата между стоковите сонди се прави по най-простия начин, с колко кабелчета е ( 1, 3 или 4) цветовете на сонда с 4-кабела май бяха 2 бели, сив и черен, предполагам и твоята е такава, виж има ли разлика като я откачиш напълно, мотора тогава започва да работи по някакъв изчислен алгоритъм, не е както трябва но си върви и харчи доста :roll:


G60

Мнениеот G60 » Пон 08 дек 2008 8:58


Да така е,първоначално сондата не работеше не беше подвързана правилно и колата гореше като за световно. След като я закачихме правилно горенето се нормализира


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 08 дек 2008 9:27


G60 написа:..... Също така ВР6 и Г60 са долу горе с еднаква мощност а и още нещо,бензиновата помпа също е от Г60-то,тази от ВР6-та не може да влезе през отвора на резервоара но пък тази помпа храни мотор с принудително пълнене... :roll:

Имаш ли подръка номерата на двете помпи да им проверим дебита за всеки случай...щото все пак при г-60 има 4 инжектора, а при вр-6 са 6 броя, макар и с по-малък дебит...
Има вероятност и да не достига бензина за пълно натоварване на двигателя....


G60

Мнениеот G60 » Пон 08 дек 2008 9:31


Сега няма как да видя номерата на помпите,тази от ВР6 не е в мен в момента а за тази от Г60-то трябва да я извадя от резервоара и да я погледна


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 08 дек 2008 9:36


G60 написа:Сега няма как да видя номерата на помпите,тази от ВР6 не е в мен в момента а за тази от Г60-то трябва да я извадя от резервоара и да я погледна

Сега погледнах, че налягането на ВР-6 в горивната рейка е 3.5 - 4.0 бара в зависимост от вакума, а при г-60 е 2.5-3.0 бара, това налягане не зависи толкова от типа помпа, а от регулатора на налягането, но все пак е възможно помпата от г-60 да е предвидена да работи на по-ниско налягане и да се товари при налягане 4 бара например...
Отделен е въпроса, че инжекторите при по-високо налягане пропускат повече гориво....
Това са само предположения де...


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пон 08 дек 2008 9:49


При мен помпата от Г60 си работи на 4 бара без никакви затруднения
по спомен е доста повече като дебит от тази на ВР6


vento 1.8
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот vento 1.8 » Пон 08 дек 2008 17:18


Колега ако разбереш от какво е пиши..един приятел кара вр6 и има ТОЧНО същия проблем във високите колата изпитава затруднения и се мъчи един вид...ходи на диагностики и не отчета маи никакъв проблем...
..Ще следя развитието на темата с интерес :wink: дано има развитие :D


G60

Мнениеот G60 » Пон 08 дек 2008 17:39


vento 1.8 написа:Колега ако разбереш от какво е пиши..един приятел кара вр6 и има ТОЧНО същия проблем във високите колата изпитава затруднения и се мъчи един вид...ходи на диагностики и не отчета маи никакъв проблем...
..Ще следя развитието на темата с интерес :wink: дано има развитие :D
Да при мен е абсолютно същия проблем,точно когато трябва да върви най много тя не ще :?


vento 1.8
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот vento 1.8 » Пон 08 дек 2008 18:19


Колега на максимална скорост пробвал ли си е...би трябвало и тя да е паднала :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта