проблем с ВР6...решен!
-
G60
проблем с ВР6...решен!
Здравейте,имам проблем с мотора на моята кола ВР6 2.8 ААА. Проблемът е следния: колата върви нормално в ниски и средни обороти,но във високите започва да губи мощност. За да се ориентирате по добре ще кажа ,че моторът е слаган допълнително(преди беше Г60) и имаше известни преправяния. Моторът заводски беше с делко и бобина които смених с бобинен блок и естествено подмених и компютъра заедно с инсталацията. Имаше някои липси по мотора и по точно става въпрос за изспускателната система и ламбда сондата,в момента колата е с генерацията от Г60-то и ламбда сонда пак от Г60, съмненията за проблема са ми основно в тези 2-ва компонента. Впрочем и за дебитомера не съм 100% сигурен ,че е точния...
но при диагностиката компютърът отчете ,че дебитомерът работи и няма грешки
П.П. Отваряхме двигателя и е в отлично състояние,няма износване на цилиндрите на блока(ръб)
Последна промяна от G60 на Чет 25 дек 2008 23:19, променено общо 1 път.
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
-
G60
Аз също се съмнявам в сондата,но все пак искам да си каже мнението и някои по голям специалист и ще е добре да се обоснове а не да се говори на изуст, щото някой така бил чувал от един друг пък тои разбрал това от някой супер тунинг майстор...
. Също така ВР6 и Г60 са долу горе с еднаква мощност а и още нещо,бензиновата помпа също е от Г60-то,тази от ВР6-та не може да влезе през отвора на резервоара но пък тази помпа храни мотор с принудително пълнене...
Много моля за сериозни отговори,колегата от предния пост май си почеса пръстите 
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Също така ВР6 и Г60 са долу горе с еднаква мощност
Готин,аз не се пиша ,че съм професор,обаче има разлика като цяло в двата мотора! Оптимална температура на работя на ДВГ-то, количеството въздух,количеството бензин,смес,при какво налягане на сместа,температура на изгорелите газове дрън дрън,работа на мотора въобще като такъв,абе много подробности са които различават двата двигателя! Не съм съгласен ,че като са горе долу еднаква мощност и трябва да са заимнозаменяеми сондите! То по тая логика сондите щяха да са от 60 до 90 коня,от 90 до 130 коня и прочеее! Нямаше да са секи модел с ланбда,ма както и да е ! Позсдрави,погледни и помпите,едното е 6 цилиндъра а др 4!
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Къде се отплеснахте бе хора!!??? Има сумати други вероятни проблеми а вие- сондата! Стига да е от същия тип и да е читава, ако ще и от Лада Калина да сте я свалили - няма значение! Тя мери състояние на гориво-въздушна смес и чрез показанията си към компютъра (под формата на промяна в подаваното напрежение) я оптимизира. Смятам че си го знаете, ама помислете....
Има вероятност да е от помпата, но не знам и какъв дебит имат дюзите на ВР6-цата и при какво налягане работят. Бр. на цилиндрите и обема на двигателя не е за подценяване в тая сметка
(макар че май трябва да идват еднакви при 0,6 налягане...)!
G60 написа:Аз също се съмнявам в сондата,но все пак искам да си каже мнението и някои по голям специалист и ще е добре да се обоснове а не да се говори на изуст, щото някой така бил чувал от един друг пък тои разбрал това от някой супер тунинг майстор.... Също така ВР6 и Г60 са долу горе с еднаква мощност а и още нещо,бензиновата помпа също е от Г60-то,тази от ВР6-та не може да влезе през отвора на резервоара но пък тази помпа храни мотор с принудително пълнене...
Много моля за сериозни отговори,колегата от предния пост май си почеса пръстите
Има вероятност да е от помпата, но не знам и какъв дебит имат дюзите на ВР6-цата и при какво налягане работят. Бр. на цилиндрите и обема на двигателя не е за подценяване в тая сметка
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
neon написа:Къде се отплеснахте бе хора!!??? Има сумати други вероятни проблеми а вие- сондата! Стига да е от същия тип и да е читава, ако ще и от Лада Калина да сте я свалили - няма значение! Тя мери състояние на гориво-въздушна смес и чрез показанията си към компютъра (под формата на промяна в подаваното напрежение) я оптимизира. Смятам че си го знаете, ама помислете.... !
разликата между стоковите сонди се прави по най-простия начин, с колко кабелчета е ( 1, 3 или 4) цветовете на сонда с 4-кабела май бяха 2 бели, сив и черен, предполагам и твоята е такава, виж има ли разлика като я откачиш напълно, мотора тогава започва да работи по някакъв изчислен алгоритъм, не е както трябва но си върви и харчи доста
-
G60
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
G60 написа:..... Също така ВР6 и Г60 са долу горе с еднаква мощност а и още нещо,бензиновата помпа също е от Г60-то,тази от ВР6-та не може да влезе през отвора на резервоара но пък тази помпа храни мотор с принудително пълнене...![]()
Имаш ли подръка номерата на двете помпи да им проверим дебита за всеки случай...щото все пак при г-60 има 4 инжектора, а при вр-6 са 6 броя, макар и с по-малък дебит...
Има вероятност и да не достига бензина за пълно натоварване на двигателя....
-
G60
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
G60 написа:Сега няма как да видя номерата на помпите,тази от ВР6 не е в мен в момента а за тази от Г60-то трябва да я извадя от резервоара и да я погледна
Сега погледнах, че налягането на ВР-6 в горивната рейка е 3.5 - 4.0 бара в зависимост от вакума, а при г-60 е 2.5-3.0 бара, това налягане не зависи толкова от типа помпа, а от регулатора на налягането, но все пак е възможно помпата от г-60 да е предвидена да работи на по-ниско налягане и да се товари при налягане 4 бара например...
Отделен е въпроса, че инжекторите при по-високо налягане пропускат повече гориво....
Това са само предположения де...
-
G60
Да при мен е абсолютно същия проблем,точно когато трябва да върви най много тя не щеvento 1.8 написа:Колега ако разбереш от какво е пиши..един приятел кара вр6 и има ТОЧНО същия проблем във високите колата изпитава затруднения и се мъчи един вид...ходи на диагностики и не отчета маи никакъв проблем...
..Ще следя развитието на темата с интересдано има развитие
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта