особенно след като с мен е гурото в тези неща и определено знае какво прави моят братовчед!Така че да започваме с инфото 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG
- vankoGTI
 - Мнения: 156
 - Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pazardjik
 
2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG
Проекта вече доста напредна така че стана време да го пусна тук 
 От доста време се бях навил ама все не оставаше време или пари 
 но сега ще бъде завършен 
 особенно след като с мен е гурото в тези неща и определено знае какво прави моят братовчед!Така че да започваме с инфото 
			
													
 особенно след като с мен е гурото в тези неща и определено знае какво прави моят братовчед!Така че да започваме с инфото 
				   							 				   
					Последна промяна от vankoGTI на Нед 05 окт 2014 19:12, променено общо 1 път.
									
			
									- vankoGTI
 - Мнения: 156
 - Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pazardjik
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
Тук вече главата е на масата за портване 
							
			
									
										
						- vankoGTI
 - Мнения: 156
 - Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pazardjik
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
ето и следващата част от рабоатата по мотора 
							
			
									
										
						
- vankoGTI
 - Мнения: 156
 - Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pazardjik
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
трябваше да измерим и горивната камера за да може да се сметне степента на згъстяване и да се сметне колко трябва да се отреже главата 
							
			
									
										
						
- vankoGTI
 - Мнения: 156
 - Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pazardjik
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
Това е за сега тая седмица се очаква да я качим на фрезата да я фрезоваме и ще има още снимков материал 
			
									
										
						
- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
Тея вебери няма ли да му малеят попринцип? Пацо караше до колкото знам на КР-а с такива и май не можеха да го хранят нагоре много..? Ама нека той си каже..
			
									
										
						- vankoGTI
 - Мнения: 156
 - Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pazardjik
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
ми надявам се да го нахранят добре!Все пак 4 дросела са пак и вебера си прави доста добро хранене както в ниските така и във високите обороти ако са изправни карбовете де.Но всичко това ще се разбере като го подкараме 
			
									
										
						
- paco
 - Мнения: 1817
 - Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
Меренето на горивна камера се прави със стъкло отгоре уплътнено с малко грес. Това което се мерили по начина на снимката не е точно.
И да, 40мм карбове стигат за да върви порядъчно до 5500обр/мнн. после си трябват 45мм. Много време ми трябваще да асимилирам, защо немците слагат 45мм на 1.8 16v , но след като покарах разбрах. Не те карам да ми вярваш..просто споделям от личен опит.
РАСО
			
									
										
						И да, 40мм карбове стигат за да върви порядъчно до 5500обр/мнн. после си трябват 45мм. Много време ми трябваще да асимилирам, защо немците слагат 45мм на 1.8 16v , но след като покарах разбрах. Не те карам да ми вярваш..просто споделям от личен опит.
РАСО
- vankoGTI
 - Мнения: 156
 - Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pazardjik
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
За меренето на горивната камера в главата с стакло съм напълно съгласен че ще е по точно но не много по точно 
  при нивелирана глава едва ли ще сбъркаш с 0,5 кубика пък и това не е първата глава измерана по този начин.За това че няма да му стига във високите малко се съмнявам и обеснявам защо!При предишния направен такъв мотор 2.0 16v преди 7-8 години с такива карбове беше качен на състезателно бъги участващо в автокрос.Наложи се да се ограничи до 6000 оборота че така писваще във високите че ни беше страх да не счупи мотора и аз от тогава сам толкова очарован от такъв сетъп.Но незнам можи би се е бил нацелил мотора с кутията понеже беше наредена както трябва.Ще се радвам и този мотор да се нацели 
 но това ще го разберем по късно.Твоите мнения се едни от най компетентните във форума така че ще се радваме на тях каквито и да били те 
 А въпросното бъги стана републикаски с този мотор 
			
									
										
						
 А въпросното бъги стана републикаски с този мотор 
- vankoGTI
 - Мнения: 156
 - Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pazardjik
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
Още малко развитие...
							
			
									
										
						- petroffbg
 - Мнения: 162
 - Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Силистра
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
vankoGTI написа:За меренето на горивната камера в главата с стакло съм напълно съгласен че ще е по точно но не много по точнопри нивелирана глава едва ли ще сбъркаш с 0,5 кубика пък и това не е първата глава измерана по този начин.За това че няма да му стига във високите малко се съмнявам и обеснявам защо!При предишния направен такъв мотор 2.0 16v преди 7-8 години с такива карбове беше качен на състезателно бъги участващо в автокрос.Наложи се да се ограничи до 6000 оборота че така писваще във високите че ни беше страх да не счупи мотора и аз от тогава сам толкова очарован от такъв сетъп.Но незнам можи би се е бил нацелил мотора с кутията понеже беше наредена както трябва.Ще се радвам и този мотор да се нацели
но това ще го разберем по късно.Твоите мнения се едни от най компетентните във форума така че ще се радваме на тях каквито и да били те
А въпросното бъги стана републикаски с този мотор
На основа от 1,6 с DELORTO DHLA40 развърта над 8000об с вентиловата глава,бъгито мисля,че беше с номер 69,с вертикални вебери 40ски.
- paco
 - Мнения: 1817
 - Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
Няма да споря 
 
Когато съм се интересувал съм ровил и чел. Ако все пак ви е интересно...ето малко от нещата дето съм си архивирал.
РАСО
			
									
										
						Когато съм се интересувал съм ровил и чел. Ако все пак ви е интересно...ето малко от нещата дето съм си архивирал.
РАСО
- vankoGTI
 - Мнения: 156
 - Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pazardjik
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
За меренето на горивната камера в главата с стакло съм напълно съгласен че ще е по точно но не много по точно 
 при нивелирана глава едва ли ще сбъркаш с 0,5 кубика пък и това не е първата глава измерана по този начин.За това че няма да му стига във високите малко се съмнявам и обеснявам защо!При предишния направен такъв мотор 2.0 16v преди 7-8 години с такива карбове беше качен на състезателно бъги участващо в автокрос.Наложи се да се ограничи до 6000 оборота че така писваще във високите че ни беше страх да не счупи мотора и аз от тогава сам толкова очарован от такъв сетъп.Но незнам можи би се е бил нацелил мотора с кутията понеже беше наредена както трябва.Ще се радвам и този мотор да се нацели 
 но това ще го разберем по късно.Твоите мнения се едни от най компетентните във форума така че ще се радваме на тях каквито и да били те 
 А въпросното бъги стана републикаски с този мотор 
На основа от 1,6 с DELORTO DHLA40 развърта над 8000об с вентиловата глава,бъгито мисля,че беше с номер 69,с вертикални вебери 40ски.
Да става въпрос за същото бъги,то още се състезава само че след като беще продадено претарпя доста корекций и в момента няма нищо общо с това което беше
			
													
 А въпросното бъги стана републикаски с този мотор 
На основа от 1,6 с DELORTO DHLA40 развърта над 8000об с вентиловата глава,бъгито мисля,че беше с номер 69,с вертикални вебери 40ски.
Да става въпрос за същото бъги,то още се състезава само че след като беще продадено претарпя доста корекций и в момента няма нищо общо с това което беше
				   							 				   
					Последна промяна от vankoGTI на Сря 13 апр 2011 7:33, променено общо 2 пъти.
									
			
										
						- vankoGTI
 - Мнения: 156
 - Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pazardjik
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
минахме и през фрезата 
 И благодаря на PACO  за инфото  
							
			
									
										
						
 И благодаря на PACO  за инфото  
- paco
 - Мнения: 1817
 - Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE
Е няма защо 
 
Предполагам, че като запалиш ще има въпрос и за това как се смятат вентурита, маин джетс и айдъл на Вебер/Делорто
  
РАСО
п.п. Оправи си цитата в по предишния пост.
			
									
										
						Предполагам, че като запалиш ще има въпрос и за това как се смятат вентурита, маин джетс и айдъл на Вебер/Делорто
РАСО
п.п. Оправи си цитата в по предишния пост.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта