2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот vankoGTI » Нед 10 апр 2011 16:59


Проекта вече доста напредна така че стана време да го пусна тук :wink: От доста време се бях навил ама все не оставаше време или пари :D но сега ще бъде завършен :beer особенно след като с мен е гурото в тези неща и определено знае какво прави моят братовчед!Така че да започваме с инфото :wink:

Последна промяна от vankoGTI на Нед 05 окт 2014 19:12, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Нед 10 апр 2011 17:03


Тук вече главата е на масата за портване :wink:
Прикачени файлове
Изображение0309.jpg
Изображение0308.jpg
Изображение0315.jpg
ето и братовчед ми вече в деиствие с машината
Изображение0330.jpg


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Нед 10 апр 2011 17:11


ето и следващата част от рабоатата по мотора :banana
Прикачени файлове
Изображение0314.jpg
лъскане на клапаните на бормашината
Изображение0332.jpg
ето ги вече и лъснати както по добава
Изображение0338.jpg
ето и главата най накрая портната..
Изображение0337.jpg


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Нед 10 апр 2011 17:17


трябваше да измерим и горивната камера за да може да се сметне степента на згъстяване и да се сметне колко трябва да се отреже главата :bowdown
Прикачени файлове
Изображение0342.jpg
Изображение0341.jpg
ето и камерата на главата която събра точно 48 кубика течност


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Нед 10 апр 2011 17:18


Това е за сега тая седмица се очаква да я качим на фрезата да я фрезоваме и ще има още снимков материал :beer


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот Vizor » Нед 10 апр 2011 17:33


Тея вебери няма ли да му малеят попринцип? Пацо караше до колкото знам на КР-а с такива и май не можеха да го хранят нагоре много..? Ама нека той си каже..


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Нед 10 апр 2011 22:18


ми надявам се да го нахранят добре!Все пак 4 дросела са пак и вебера си прави доста добро хранене както в ниските така и във високите обороти ако са изправни карбовете де.Но всичко това ще се разбере като го подкараме :drunk


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот paco » Пон 11 апр 2011 12:02


Меренето на горивна камера се прави със стъкло отгоре уплътнено с малко грес. Това което се мерили по начина на снимката не е точно.

И да, 40мм карбове стигат за да върви порядъчно до 5500обр/мнн. после си трябват 45мм. Много време ми трябваще да асимилирам, защо немците слагат 45мм на 1.8 16v , но след като покарах разбрах. Не те карам да ми вярваш..просто споделям от личен опит.

РАСО


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Пон 11 апр 2011 17:51


За меренето на горивната камера в главата с стакло съм напълно съгласен че ще е по точно но не много по точно :? при нивелирана глава едва ли ще сбъркаш с 0,5 кубика пък и това не е първата глава измерана по този начин.За това че няма да му стига във високите малко се съмнявам и обеснявам защо!При предишния направен такъв мотор 2.0 16v преди 7-8 години с такива карбове беше качен на състезателно бъги участващо в автокрос.Наложи се да се ограничи до 6000 оборота че така писваще във високите че ни беше страх да не счупи мотора и аз от тогава сам толкова очарован от такъв сетъп.Но незнам можи би се е бил нацелил мотора с кутията понеже беше наредена както трябва.Ще се радвам и този мотор да се нацели :? но това ще го разберем по късно.Твоите мнения се едни от най компетентните във форума така че ще се радваме на тях каквито и да били те :beer А въпросното бъги стана републикаски с този мотор :bowdown


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Пон 11 апр 2011 18:26


Още малко развитие...
Прикачени файлове
Изображение0351.jpg


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот petroffbg » Вто 12 апр 2011 9:33


vankoGTI написа:За меренето на горивната камера в главата с стакло съм напълно съгласен че ще е по точно но не много по точно :? при нивелирана глава едва ли ще сбъркаш с 0,5 кубика пък и това не е първата глава измерана по този начин.За това че няма да му стига във високите малко се съмнявам и обеснявам защо!При предишния направен такъв мотор 2.0 16v преди 7-8 години с такива карбове беше качен на състезателно бъги участващо в автокрос.Наложи се да се ограничи до 6000 оборота че така писваще във високите че ни беше страх да не счупи мотора и аз от тогава сам толкова очарован от такъв сетъп.Но незнам можи би се е бил нацелил мотора с кутията понеже беше наредена както трябва.Ще се радвам и този мотор да се нацели :? но това ще го разберем по късно.Твоите мнения се едни от най компетентните във форума така че ще се радваме на тях каквито и да били те :beer А въпросното бъги стана републикаски с този мотор :bowdown

На основа от 1,6 с DELORTO DHLA40 развърта над 8000об с вентиловата глава,бъгито мисля,че беше с номер 69,с вертикални вебери 40ски.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот paco » Вто 12 апр 2011 12:51


Няма да споря :)
Когато съм се интересувал съм ровил и чел. Ако все пак ви е интересно...ето малко от нещата дето съм си архивирал.

РАСО


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Вто 12 апр 2011 17:49


За меренето на горивната камера в главата с стакло съм напълно съгласен че ще е по точно но не много по точно :? при нивелирана глава едва ли ще сбъркаш с 0,5 кубика пък и това не е първата глава измерана по този начин.За това че няма да му стига във високите малко се съмнявам и обеснявам защо!При предишния направен такъв мотор 2.0 16v преди 7-8 години с такива карбове беше качен на състезателно бъги участващо в автокрос.Наложи се да се ограничи до 6000 оборота че така писваще във високите че ни беше страх да не счупи мотора и аз от тогава сам толкова очарован от такъв сетъп.Но незнам можи би се е бил нацелил мотора с кутията понеже беше наредена както трябва.Ще се радвам и този мотор да се нацели :? но това ще го разберем по късно.Твоите мнения се едни от най компетентните във форума така че ще се радваме на тях каквито и да били те :beer А въпросното бъги стана републикаски с този мотор :bowdown

На основа от 1,6 с DELORTO DHLA40 развърта над 8000об с вентиловата глава,бъгито мисля,че беше с номер 69,с вертикални вебери 40ски.

Да става въпрос за същото бъги,то още се състезава само че след като беще продадено претарпя доста корекций и в момента няма нищо общо с това което беше :wink:

Последна промяна от vankoGTI на Сря 13 апр 2011 7:33, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот vankoGTI » Вто 12 апр 2011 17:58


минахме и през фрезата :beer И благодаря на PACO за инфото :да:
Прикачени файлове
Изображение0363.jpg
по време на фрезоване
Изображение0366.jpg
вече е готова


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE

Мнениеот paco » Сря 13 апр 2011 0:35


Е няма защо :)
Предполагам, че като запалиш ще има въпрос и за това как се смятат вентурита, маин джетс и айдъл на Вебер/Делорто :mrgreen:

РАСО

п.п. Оправи си цитата в по предишния пост.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта