



vankoGTI написа:За меренето на горивната камера в главата с стакло съм напълно съгласен че ще е по точно но не много по точнопри нивелирана глава едва ли ще сбъркаш с 0,5 кубика пък и това не е първата глава измерана по този начин.За това че няма да му стига във високите малко се съмнявам и обеснявам защо!При предишния направен такъв мотор 2.0 16v преди 7-8 години с такива карбове беше качен на състезателно бъги участващо в автокрос.Наложи се да се ограничи до 6000 оборота че така писваще във високите че ни беше страх да не счупи мотора и аз от тогава сам толкова очарован от такъв сетъп.Но незнам можи би се е бил нацелил мотора с кутията понеже беше наредена както трябва.Ще се радвам и този мотор да се нацели
но това ще го разберем по късно.Твоите мнения се едни от най компетентните във форума така че ще се радваме на тях каквито и да били те
А въпросното бъги стана републикаски с този мотор
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта