Къса кутия, отпушена генерация (на стандартен колектор), конус филтър и ремап на ЕКУ-то. Понеже това ми е всекидневната (и единствена) кола, запазването на разхода или минималното му повишаване са основната ми точка дали да правя нещо или не. Бях решил това да е края на "тунинга" защото едно че колата върви много приятно, и второ.. от там нататък нещата стават тегави, скъпи и т.н.
Обаче човешкото око е ненаситно
и нещо в главата ми влезна идеята за още мааалко смукане от АБФ-а. В главата ми влезна идеята за валове и още по отпушена изпускателна система.. и се зачетох в clubgti форума. Това което правят момчетата е 26* градусов вал за смукателен и стоков изпускателен. Нагоре вече колата става неуправляема със фабричното ЕКУ, с кофти празен ход и т.н. неприятности.Едно от момчетата каза че след тази интервенция + портнат дросел и колектори (портнати/полирани) колата се държала перфектно във всички режими + дори подобрени показатели на емисиите на изгорелите газове (за ония държави очевидно ГТП-то е наистина важно). Обаче като разход на гориво при спокойно дядово каране никой нищо не споделя. А това е нещо което ме интересува. Знам че тунинг и разход нямат място в едно изречение, но ситуацията ми е такава. А и в момента вървя много повече от стоков АБФ а разхода е категорично същия или дори идея по малък.
За това ако може всеки който си е играл с валове и т.н. подобни на моя "тунинги" да сподели мнение.. надявам се ще се получи хубава тема.


заводските данни на мотора са ВР6 2,8 174 коня на мотора и 225Nm.
). С вал(ове), хубав колектор, и още малко работа си мисля, че не е невъзможно конете да станат 25 (горе долу 20 коня на колела са толкова). Както и да е.. нека няма спорове, какъвто акъл ми дойде такъв ще е.. ако има интересно за споделяне.. ще го направя
Остави машината да реши спора за конете колко са били и колко са после