Golf 7.5 R спирачен ъпгрейд

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
dobrin
Мнения: 29561
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: PB 112+
Местоположение: София
Контакти:

Golf 7.5 R спирачен ъпгрейд

Мнениеот dobrin » Пет 30 апр 2021 10:09


Направих един сравнително лесен като монтаж (но не евтин) ъпгрейд на спирачките на Голф Р 7.5.

Китът го купих готов - Audi Rsq3 F3 Brake Kit Akebono 6pot 374x36mm и включва:

1 комплект Audi Rsq3 предни 6-бутални Akebono апарати, ОЕМ кодове:8W0615105DK,8W0615106DK
2 бр. Oem Audi Rsq3 F3 спирачни дискове 374x36mm, ОЕМ код:4M0615301BJ
1 комплект адаптери от KillerBrakes
1 комплект предни накладки HB865B.620 Hawk Performance HPS 5.0, ОЕМ кодове:8W0698151AN,4M0615121AB
4 бр. пинове и ламаринки за накладките, ОЕМ код:4M0615269B
1 комплект предни армирани спирачни маркучи Hel metallic Brake Lines

1.JPG


За да ги събера избрах джанти 20х8,5J ET42 - предни от Lamborghini Huracan, които пасват идеално без фланци. Избрах тези джанти, защото тежат само 9,6 кг. Сега отпред джантата е на едно ниво с калника, за сега не съм установил да опира при завой. Избрал съм гума (235/30 20), която запазва обиколката и диаметъра спрямо оригиналните гуми (235/35 19). Апаратите могат да се съберат и в 19, а дори може би и в 18 джанта (за последното не е сигурно, ако намеря подходяща, ще пробвам), но трябва да има правилната широчина и ЕТ. Фланците също са опция, но например опитах оригиналната джанта Pretoria, която е 19х8J ET 50 с 15 мм фланец и не е достатъчно, трябват още един-два мм. Само че в този вариант излиза повече от това, което на мен ми харесва от калника, а и не знам колко ще е сигурно.

2.jpg


За задните спирачки промяната е само в размера на диска и спирачните маркучи.

Отново от същото място купих готов кит. Понеже нямаха дупчени, а само нарязани дискове, които не ми харесваше как ще стоят в комбинация с надупчените предни, дисковете поръчах отделно Германия.
2 бр. задни OEM Audi дискове 356x22mm, Oem Audi кодове:4H0615601L 4G8615601
1 комплект задни накладки DBA Xtreme Performance DB15006XP
1 компрект адаптери с болтове, с помощта на които стоковите апарати се изнасят за да паснат на 356mm диск
2 бр. метални центриращи рингове за S6/S7/Rs7 дискове
1 комплект задни армирани спирачни маркучи Hel metallic Brake Lines

3.jpg


Сега идва и въпросът с теглото - в сравнение с оригиналните, новите спирачки са с около 1,5 кг. по-тежки. Джанта с гума също е с около 400 грама по-тежка, което води до около 2 кг. повече на всяко предно колело. Отзад не съм си правил труда да тегля и смятам относно спирачките, но със сигурност има разлика, макар и не голяма.

Като резултат се получи това:

4.jpg


5.jpg


6.jpg


Педалът на спирачките към момента ми се струва малко по-мек, но според мен има какво да се желае още от към обезвъздушаване, че в гаража успях да го направя само по старомодния начин. Предстои обезвъздушаване под налягане с адаптер и евентуално процедурата с Ваг-Ком и предполагам, че педалът ще се втвърди. Тъй като все още съм ги карал само 20-на км, тепърва ще мога да споделя впечатление от поведение след сработването на накладки и дискове.




Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта