каква боя се използва за барабанни и дискови спирачки.
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
каква боя се използва за барабанни и дискови спирачки.
Искам да бойдисам барабаните и дисковите спирачки в жълто. Знам че се използва специална боя заради високите температури! Как точно се води тази боя ? А с прахово покритие дали става ? Дали издържа на температура ?
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
хм
На всяка боя по принцип си пише до каква температура издържа. Въпроса е май до каква температура се нагряват апаратите на VW II.
Мисля да пробвам с прахова боя.....ще видим
Мисля да пробвам с прахова боя.....ще видим

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Аз си боидисах апаратите със спреи акрилен на боди и нямам проблеми.По важно е апаратите да бъдат добре подготвени-измити и минати със шкурка и доста често след като се боядисат да се измиват със течаща вода и парцалче/гъбичка с препарат,защото праха от накладките в комбинация с водата от локвите ги зацапва и от темпаратурата се спича доста добре.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Ето малко светлина по въпроса от Ауди форума 

- The ReD One
- Мнения: 147
- Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
- Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Като карах с метални джанти предните ми се загряваха, задните бяха студени. Сега с боядисани апарати и барабани, но с летите джанти, задните са си пак студени, а предните- по- малко топли, почти студени(т.е. по- лесно се охлаждат апаратите, но и боята не покачва температурата, а и на спрея на Дупли колър пише, че боята не пречела на топлообмена) 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта