Братя не издържах и!!!!!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
petarkolev
Мнения: 1702
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
Автомобил: Jetta II 1.8
Двигател: RP
Местоположение: София

Мнениеот petarkolev » Чет 24 апр 2008 8:40


madmen написа:
vit_autosofia написа:
madmen написа:Имам няколко карб-а от жигула отпреди 15 години ми се търкалят из мазето, дали да не разкоствам турбината ....

или съм тъп.Или не разбирам това което си написал

Ами според мен поне има смисъл да отидеш към нещо по-ново и модерно, а не да се връщаш към '80 години с този карб. Разбирам че ти е хоби и работа да се занимаваш с карбуратори, но мисля че мноооого отдавна им е минало времето и са на доизживяване. Това че ти е хаечила моноинжекцията 17/100 си мисля че говори само за няколко неща -> или няма никаква поддръжка тази кола или караш постоянно в 6000 оборота. Сега разхода няма да падне на 7/100.
С други думи -> честито за промяната, но тя за мен е безмислена и е продиктувана единствено и само от лИбоФ към карбураторите


:arrow:




Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Чет 24 апр 2008 9:00


madmen написа:Стои и Бомбер, да наи-вероятно старите неща са по-здрави, но не и по-модерни. По тази логика за какво да се стремим към прогрес. Да копаеш с мотиката е по-евтино и по-сигурно отколкото с трактор :idea:


Доматите и краставиците копани с мотика и гледани на село са 1000 пъти по вкусни от тези пласмасови пособия на зеленцуци, който купуваме от супера :lol: Но това е друга тема. Както каза колегата всеки да си кара (и яде) това което го кефи.


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Чет 24 апр 2008 9:27


Люси, дай някой Кейхин за опела :wink: , че с таз инджекция не мога си сложа ефтина газ :lol:. Ей голям човек си :bowdown


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 24 апр 2008 9:33


трансформации :lol: :lol:
абе толкова ли са зле монотата на фау ве :roll:


Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Чет 24 апр 2008 9:36


Pichaga написа:
абе толкова ли са зле монотата на фау ве :roll:


Не,че са зле,ама с Кейхин е по-добре :heeeavy metal

Евалата, Люси !!! :bowdown ...пък и карб-а изглежда като нов ... много добреее :dance: :drive


ku4eto
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ku4eto » Чет 24 апр 2008 9:41


да но при какъв разход на гориво?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 24 апр 2008 9:53


Люси първо честито и много безаварийни! Как е сега като динамика?


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 24 апр 2008 10:02


madmen написа:
vit_autosofia написа:
madmen написа:Имам няколко карб-а от жигула отпреди 15 години ми се търкалят из мазето, дали да не разкоствам турбината ....

или съм тъп.Или не разбирам това което си написал

Ами според мен поне има смисъл да отидеш към нещо по-ново и модерно, а не да се връщаш към '80 години с този карб. Разбирам че ти е хоби и работа да се занимаваш с карбуратори, но мисля че мноооого отдавна им е минало времето и са на доизживяване. Това че ти е хаечила моноинжекцията 17/100 си мисля че говори само за няколко неща -> или няма никаква поддръжка тази кола или караш постоянно в 6000 оборота. Сега разхода няма да падне на 7/100.
С други думи -> честито за промяната, но тя за мен е безмислена и е продиктувана единствено и само от лИбоФ към карбураторите


:wink:

И от мен честито, но и аз съм на същото мнение!

Бих дал следната аналогия:
Да си изнамерим и стегнем старите лампови черно-бели телевизори и да си гледаме тях! По яко е ! Или пък плазмата да си я направиш черно-бяла или още по-хубаво да я махнеш и на нейно място да сложиш кинескоп, щот цветовете му са по-меки!

Те хората на дЖигулита слагат инжекциони и махат карбураторите, а ние напротив....???? :roll:
Виж от моно да го направиш пълна инжекция, това е добре ! Или дори по-нататък да отидеш --- да изключваш цилиндрите когато не ти трябват......


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Чет 24 апр 2008 10:12


Пълни простотий написа.
кинескопа винаги ще има по хубави цветове от плазмата и винаги ще заема повече място.
Понякога за внедряване на нови технологии се прави компромис със някой добродетели на старите в името на нещо.
А и човека не е сложил карб на някоя кола дет ти говори, а на най обикновен автомобил на годинки който ням акак да не създава проблеми.
Като моя голф колко хора му баяха и накрая Ваското1 му побая и колата си стана пушка. Тва маркуче не треба на 20 годишна кола, тука клечка и така тръгна колата.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 24 апр 2008 10:50


madmen написа:
vit_autosofia написа:
madmen написа:Имам няколко карб-а от жигула отпреди 15 години ми се търкалят из мазето, дали да не разкоствам турбината ....

или съм тъп.Или не разбирам това което си написал

Ами според мен поне има смисъл да отидеш към нещо по-ново и модерно, а не да се връщаш към '80 години с този карб. Разбирам че ти е хоби и работа да се занимаваш с карбуратори, но мисля че мноооого отдавна им е минало времето и са на доизживяване. Това че ти е хаечила моноинжекцията 17/100 си мисля че говори само за няколко неща -> или няма никаква поддръжка тази кола или караш постоянно в 6000 оборота. Сега разхода няма да падне на 7/100.
С други думи -> честито за промяната, но тя за мен е безмислена и е продиктувана единствено и само от лИбоФ към карбураторите

Колега ако на това му викаш неподържана кола здраве да е.
Изображение


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 24 апр 2008 10:54


Колата на Люската е аптека бе ква неподдържана
аз колкото пъти ми е двигал капака толкова пъти съм оставал огорчен ..
особено след като го видях сега какви стелки си е взел и как я беше разкостил че имало някакви косамчета по пода.. беше свалил седалки и всичко
мани луда работа :(


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 24 апр 2008 10:55


следващата простотия която ми се върти из главата е да сложа два двойни карбуратора.Пък нека да не е модерно.Сега пасата е по динамичен и сигурен.С моното в ниските обороти просто е самоубийство да ипревариш друго МПС.Сега като го настъпя и отлита.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 24 апр 2008 10:57


vit_autosofia написа:следващата простотия която ми се върти из главата е да сложа два двойни карбуратора.Пък нека да не е модерно.Сега пасата е по динамичен и сигурен.С моното в ниските обороти просто е самоубийство да ипревариш друго МПС.Сега като го настъпя и отлита.


да отидам да си правя колектор за проба тогава :wink:
давай да търсим, че ми трябва и на мене нещо такова да преслушам ;)


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 24 апр 2008 12:39


vit_autosofia написа:следващата простотия която ми се върти из главата е да сложа два двойни карбуратора.Пък нека да не е модерно.Сега пасата е по динамичен и сигурен.С моното в ниските обороти просто е самоубийство да ипревариш друго МПС.Сега като го настъпя и отлита.

карба rulzzzzz :heeeavy metal :heavymetal: :heeeavy metal


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Matematiks » Чет 24 апр 2008 13:00


Vizor написа:
vit_autosofia написа:следващата простотия която ми се върти из главата е да сложа два двойни карбуратора.Пък нека да не е модерно.Сега пасата е по динамичен и сигурен.С моното в ниските обороти просто е самоубийство да ипревариш друго МПС.Сега като го настъпя и отлита.


да отидам да си правя колектор за проба тогава :wink:
давай да търсим, че ми трябва и на мене нещо такова да преслушам ;)


мале усещам че ше се почва с едно напсване пробиване и заваряване на планки и тръби мани е тва е кеф,друго си е истинското месо... :idea:

а иначе мога да дам един пример че тука се спори ама то си е различна философия напрао:
незнам дали сте виждали карб от ТИКО па е кеихин....
голям е колкото двигателя на ТИКОТО :twisted:
та нещо се е баваше тикото и му сложихме карб от застава ЮГО(е след кат така ни посъветва Тихомир Златков че ни е комшия по гараж)
та тикото литна :twisted:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта