madmen написа:vit_autosofia написа:madmen написа:Имам няколко карб-а от жигула отпреди 15 години ми се търкалят из мазето, дали да не разкоствам турбината ....
или съм тъп.Или не разбирам това което си написал
Ами според мен поне има смисъл да отидеш към нещо по-ново и модерно, а не да се връщаш към '80 години с този карб. Разбирам че ти е хоби и работа да се занимаваш с карбуратори, но мисля че мноооого отдавна им е минало времето и са на доизживяване. Това че ти е хаечила моноинжекцията 17/100 си мисля че говори само за няколко неща -> или няма никаква поддръжка тази кола или караш постоянно в 6000 оборота. Сега разхода няма да падне на 7/100.
С други думи -> честито за промяната, но тя за мен е безмислена и е продиктувана единствено и само от лИбоФ към карбураторите
Братя не издържах и!!!!!
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
madmen написа:Стои и Бомбер, да наи-вероятно старите неща са по-здрави, но не и по-модерни. По тази логика за какво да се стремим към прогрес. Да копаеш с мотиката е по-евтино и по-сигурно отколкото с трактор![]()
Доматите и краставиците копани с мотика и гледани на село са 1000 пъти по вкусни от тези пласмасови пособия на зеленцуци, който купуваме от супера
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
madmen написа:vit_autosofia написа:madmen написа:Имам няколко карб-а от жигула отпреди 15 години ми се търкалят из мазето, дали да не разкоствам турбината ....
или съм тъп.Или не разбирам това което си написал
Ами според мен поне има смисъл да отидеш към нещо по-ново и модерно, а не да се връщаш към '80 години с този карб. Разбирам че ти е хоби и работа да се занимаваш с карбуратори, но мисля че мноооого отдавна им е минало времето и са на доизживяване. Това че ти е хаечила моноинжекцията 17/100 си мисля че говори само за няколко неща -> или няма никаква поддръжка тази кола или караш постоянно в 6000 оборота. Сега разхода няма да падне на 7/100.
С други думи -> честито за промяната, но тя за мен е безмислена и е продиктувана единствено и само от лИбоФ към карбураторите
И от мен честито, но и аз съм на същото мнение!
Бих дал следната аналогия:
Да си изнамерим и стегнем старите лампови черно-бели телевизори и да си гледаме тях! По яко е ! Или пък плазмата да си я направиш черно-бяла или още по-хубаво да я махнеш и на нейно място да сложиш кинескоп, щот цветовете му са по-меки!
Те хората на дЖигулита слагат инжекциони и махат карбураторите, а ние напротив....????
Виж от моно да го направиш пълна инжекция, това е добре ! Или дори по-нататък да отидеш --- да изключваш цилиндрите когато не ти трябват......
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пълни простотий написа.
кинескопа винаги ще има по хубави цветове от плазмата и винаги ще заема повече място.
Понякога за внедряване на нови технологии се прави компромис със някой добродетели на старите в името на нещо.
А и човека не е сложил карб на някоя кола дет ти говори, а на най обикновен автомобил на годинки който ням акак да не създава проблеми.
Като моя голф колко хора му баяха и накрая Ваското1 му побая и колата си стана пушка. Тва маркуче не треба на 20 годишна кола, тука клечка и така тръгна колата.
кинескопа винаги ще има по хубави цветове от плазмата и винаги ще заема повече място.
Понякога за внедряване на нови технологии се прави компромис със някой добродетели на старите в името на нещо.
А и човека не е сложил карб на някоя кола дет ти говори, а на най обикновен автомобил на годинки който ням акак да не създава проблеми.
Като моя голф колко хора му баяха и накрая Ваското1 му побая и колата си стана пушка. Тва маркуче не треба на 20 годишна кола, тука клечка и така тръгна колата.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
madmen написа:vit_autosofia написа:madmen написа:Имам няколко карб-а от жигула отпреди 15 години ми се търкалят из мазето, дали да не разкоствам турбината ....
или съм тъп.Или не разбирам това което си написал
Ами според мен поне има смисъл да отидеш към нещо по-ново и модерно, а не да се връщаш към '80 години с този карб. Разбирам че ти е хоби и работа да се занимаваш с карбуратори, но мисля че мноооого отдавна им е минало времето и са на доизживяване. Това че ти е хаечила моноинжекцията 17/100 си мисля че говори само за няколко неща -> или няма никаква поддръжка тази кола или караш постоянно в 6000 оборота. Сега разхода няма да падне на 7/100.
С други думи -> честито за промяната, но тя за мен е безмислена и е продиктувана единствено и само от лИбоФ към карбураторите
Колега ако на това му викаш неподържана кола здраве да е.

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vit_autosofia написа:следващата простотия която ми се върти из главата е да сложа два двойни карбуратора.Пък нека да не е модерно.Сега пасата е по динамичен и сигурен.С моното в ниските обороти просто е самоубийство да ипревариш друго МПС.Сега като го настъпя и отлита.
да отидам да си правя колектор за проба тогава
давай да търсим, че ми трябва и на мене нещо такова да преслушам
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Vizor написа:vit_autosofia написа:следващата простотия която ми се върти из главата е да сложа два двойни карбуратора.Пък нека да не е модерно.Сега пасата е по динамичен и сигурен.С моното в ниските обороти просто е самоубийство да ипревариш друго МПС.Сега като го настъпя и отлита.
да отидам да си правя колектор за проба тогава![]()
давай да търсим, че ми трябва и на мене нещо такова да преслушам
мале усещам че ше се почва с едно напсване пробиване и заваряване на планки и тръби мани е тва е кеф,друго си е истинското месо...
а иначе мога да дам един пример че тука се спори ама то си е различна философия напрао:
незнам дали сте виждали карб от ТИКО па е кеихин....
голям е колкото двигателя на ТИКОТО
та нещо се е баваше тикото и му сложихме карб от застава ЮГО(е след кат така ни посъветва Тихомир Златков че ни е комшия по гараж)
та тикото литна
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта


